رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان فية مية لية لما النيا بتمطر الشمس مش بتظهر
kero.jesus عضو نشيط عضو نشيط إنضم 13 فبراير 2010 المشاركات 726 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 24 فبراير 2010 #861 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان فية مية لية لما النيا بتمطر الشمس مش بتظهر
+Sameh+ stay positive عضو مبارك إنضم 20 ديسمبر 2009 المشاركات 21,745 مستوى التفاعل 983 النقاط 0 الإقامة Kuwait 24 فبراير 2010 #862 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان المطره لما تنزل بتسيح الشمس ليه الميه المالحه مالحه
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 24 فبراير 2010 #863 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان مينفعش نحطلها سكر لو شخص نط من برج مكون من 100 دور على الارض هيحصلوا حاجة
رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان مينفعش نحطلها سكر لو شخص نط من برج مكون من 100 دور على الارض هيحصلوا حاجة
HappyButterfly محتاجة لك عضو مبارك إنضم 27 سبتمبر 2008 المشاركات 12,139 مستوى التفاعل 106 النقاط 0 25 فبراير 2010 #864 رد: سؤال غبى ورد اغبى حيموت علشان على ماينزل حيقعد بتاع يومين ومن غير اكل وشرب اكيد حيموت ليه الصعيدى بيطلعوا عليه النكت
رد: سؤال غبى ورد اغبى حيموت علشان على ماينزل حيقعد بتاع يومين ومن غير اكل وشرب اكيد حيموت ليه الصعيدى بيطلعوا عليه النكت
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 25 فبراير 2010 #865 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان شكله يضحك طاب وليه دايما بيطلع غيى فى النكت
HappyButterfly محتاجة لك عضو مبارك إنضم 27 سبتمبر 2008 المشاركات 12,139 مستوى التفاعل 106 النقاط 0 25 فبراير 2010 #866 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان مخه مصدى على طول مش بيستعمله ههههههههههه طب ليه الليمون اسمه كدة
Mason بنت الفادى عضو مبارك إنضم 10 فبراير 2010 المشاركات 3,725 مستوى التفاعل 11 النقاط 0 الإقامة فى قلب الملك 25 فبراير 2010 #867 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان شبة المانجا ها ها ها لية السما فوق والارض تحت
kalimooo عضو مبارك عضو مبارك إنضم 23 يونيو 2008 المشاركات 143,881 مستوى التفاعل 1,788 النقاط 113 الإقامة LEBANON 25 فبراير 2010 #868 رد: سؤال غبى ورد اغبى اول مرة اسمع الخبر دة انت سمعتيه فين طيب ليه البحر فيه مية
+Sameh+ stay positive عضو مبارك إنضم 20 ديسمبر 2009 المشاركات 21,745 مستوى التفاعل 983 النقاط 0 الإقامة Kuwait 25 فبراير 2010 #869 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان لو واحد عايز ينتحر يغرق نفسه فى البحر ليه الحيوان ليه اربع رجلين والانسان ليه رجلين؟
رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان لو واحد عايز ينتحر يغرق نفسه فى البحر ليه الحيوان ليه اربع رجلين والانسان ليه رجلين؟
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 25 فبراير 2010 #870 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان لما يلعب كورة يجيب اجوان اكتر من الانسان طاب ليه ممكن نعوم فى البحر ومش ممكن نعوم فى البركان ما هو فيه ميه زى البحر
رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان لما يلعب كورة يجيب اجوان اكتر من الانسان طاب ليه ممكن نعوم فى البحر ومش ممكن نعوم فى البركان ما هو فيه ميه زى البحر
+Sameh+ stay positive عضو مبارك إنضم 20 ديسمبر 2009 المشاركات 21,745 مستوى التفاعل 983 النقاط 0 الإقامة Kuwait 25 فبراير 2010 #871 رد: سؤال غبى ورد اغبى انزل البركان بعوامه وهتعرف تعوم ليه السما لونها مش اصفر او اخضر ....
HappyButterfly محتاجة لك عضو مبارك إنضم 27 سبتمبر 2008 المشاركات 12,139 مستوى التفاعل 106 النقاط 0 25 فبراير 2010 #872 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان لونها باللبنى احلى ليه بنسمع بودانا
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 26 فبراير 2010 #873 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان عاملة زى السماعات ليه بنتعلم وناخد شهادات
kero.jesus عضو نشيط عضو نشيط إنضم 13 فبراير 2010 المشاركات 726 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 26 فبراير 2010 #874 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان ننفع مصر لية الحفرة بتوقع؟؟
Mason بنت الفادى عضو مبارك إنضم 10 فبراير 2010 المشاركات 3,725 مستوى التفاعل 11 النقاط 0 الإقامة فى قلب الملك 26 فبراير 2010 #875 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان نتكسر لية كل متوقع تقوم تانى
kalimooo عضو مبارك عضو مبارك إنضم 23 يونيو 2008 المشاركات 143,881 مستوى التفاعل 1,788 النقاط 113 الإقامة LEBANON 26 فبراير 2010 #876 رد: سؤال غبى ورد اغبى ههههههههههه مين فال كدة ليه بتلبس الحذاء
+Sameh+ stay positive عضو مبارك إنضم 20 ديسمبر 2009 المشاركات 21,745 مستوى التفاعل 983 النقاط 0 الإقامة Kuwait 26 فبراير 2010 #877 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان بنلبس الشراب ليه بنلبس الشراب لون واحد ومش بنلبس شراب مختلف اللون؟
HappyButterfly محتاجة لك عضو مبارك إنضم 27 سبتمبر 2008 المشاركات 12,139 مستوى التفاعل 106 النقاط 0 26 فبراير 2010 #878 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان نطقم مع بعض ليه لنا سنان
+Sameh+ stay positive عضو مبارك إنضم 20 ديسمبر 2009 المشاركات 21,745 مستوى التفاعل 983 النقاط 0 الإقامة Kuwait 26 فبراير 2010 #879 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان الدرس مايبقاش لوحده ليه بنلبس هدوم تقيله فى الشتا
+ماربيلا+ عضو نشيط عضو نشيط إنضم 19 فبراير 2010 المشاركات 837 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 26 فبراير 2010 #880 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان بنرجع نقلعها فى الصيف ليه بنصيف فى شهر 8 ؟