سؤال غبي..وجواب اغبى منه

kero.jesus

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
13 فبراير 2010
المشاركات
726
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان فية مية
لية لما النيا بتمطر الشمس مش بتظهر
 

+Sameh+

stay positive
عضو مبارك
إنضم
20 ديسمبر 2009
المشاركات
21,745
مستوى التفاعل
983
النقاط
0
الإقامة
Kuwait
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان المطره لما تنزل بتسيح الشمس

ليه الميه المالحه مالحه
 

HappyButterfly

محتاجة لك
عضو مبارك
إنضم
27 سبتمبر 2008
المشاركات
12,139
مستوى التفاعل
106
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

حيموت علشان على ماينزل حيقعد بتاع يومين ومن غير اكل وشرب اكيد حيموت

ليه الصعيدى بيطلعوا عليه النكت
 

HappyButterfly

محتاجة لك
عضو مبارك
إنضم
27 سبتمبر 2008
المشاركات
12,139
مستوى التفاعل
106
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان مخه مصدى على طول مش بيستعمله
ههههههههههه

طب ليه الليمون اسمه كدة
 

Mason

بنت الفادى
عضو مبارك
إنضم
10 فبراير 2010
المشاركات
3,725
مستوى التفاعل
11
النقاط
0
الإقامة
فى قلب الملك
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان شبة المانجا
ها ها ها
لية السما فوق والارض تحت
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
رد: سؤال غبى ورد اغبى

اول مرة اسمع الخبر دة

انت سمعتيه فين

طيب ليه البحر فيه مية
 

+Sameh+

stay positive
عضو مبارك
إنضم
20 ديسمبر 2009
المشاركات
21,745
مستوى التفاعل
983
النقاط
0
الإقامة
Kuwait
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان لو واحد عايز ينتحر يغرق نفسه فى البحر

ليه الحيوان ليه اربع رجلين والانسان ليه رجلين؟
 

max mike

الباكى بالدموع
عضو مبارك
إنضم
2 يناير 2008
المشاركات
11,164
مستوى التفاعل
546
النقاط
0
الإقامة
+ نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى +
رد: سؤال غبى ورد اغبى

عشان لما يلعب كورة يجيب اجوان اكتر من الانسان



طاب ليه ممكن نعوم فى البحر ومش ممكن نعوم فى البركان ما هو فيه ميه زى البحر​
 

+Sameh+

stay positive
عضو مبارك
إنضم
20 ديسمبر 2009
المشاركات
21,745
مستوى التفاعل
983
النقاط
0
الإقامة
Kuwait
رد: سؤال غبى ورد اغبى

انزل البركان بعوامه وهتعرف تعوم

ليه السما لونها مش اصفر او اخضر ....

 

HappyButterfly

محتاجة لك
عضو مبارك
إنضم
27 سبتمبر 2008
المشاركات
12,139
مستوى التفاعل
106
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان لونها باللبنى احلى
ليه بنسمع بودانا
 

kero.jesus

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
13 فبراير 2010
المشاركات
726
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان ننفع مصر

لية الحفرة بتوقع؟؟
 

Mason

بنت الفادى
عضو مبارك
إنضم
10 فبراير 2010
المشاركات
3,725
مستوى التفاعل
11
النقاط
0
الإقامة
فى قلب الملك
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان نتكسر
لية كل متوقع تقوم تانى
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
رد: سؤال غبى ورد اغبى

ههههههههههه
مين فال كدة

ليه بتلبس الحذاء
 

+Sameh+

stay positive
عضو مبارك
إنضم
20 ديسمبر 2009
المشاركات
21,745
مستوى التفاعل
983
النقاط
0
الإقامة
Kuwait
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان بنلبس الشراب

ليه بنلبس الشراب لون واحد
ومش بنلبس شراب مختلف اللون؟
 

HappyButterfly

محتاجة لك
عضو مبارك
إنضم
27 سبتمبر 2008
المشاركات
12,139
مستوى التفاعل
106
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان نطقم مع بعض

ليه لنا سنان
 

+Sameh+

stay positive
عضو مبارك
إنضم
20 ديسمبر 2009
المشاركات
21,745
مستوى التفاعل
983
النقاط
0
الإقامة
Kuwait
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان الدرس مايبقاش لوحده

ليه بنلبس هدوم تقيله فى الشتا
 

+ماربيلا+

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
19 فبراير 2010
المشاركات
837
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

عشان بنرجع نقلعها فى الصيف


ليه بنصيف فى شهر 8 ؟
 
أعلى