رد: سؤال غبى ورد اغبى كانت سنة 1919 لو واحد نط من فوق برج 100 دور هيحصله ايه
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 7 فبراير 2010 #821 رد: سؤال غبى ورد اغبى كانت سنة 1919 لو واحد نط من فوق برج 100 دور هيحصله ايه
نونوس14 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 22 نوفمبر 2009 المشاركات 5,668 مستوى التفاعل 59 النقاط 0 الإقامة حضن ايديك 7 فبراير 2010 #822 رد: سؤال غبى ورد اغبى لا ابدا مش هيحصل اكتر من انه هيقع وينزل دم على هدومه الريس محمد حسنى مبارك بيشتغل ايه بالضبط ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رد: سؤال غبى ورد اغبى لا ابدا مش هيحصل اكتر من انه هيقع وينزل دم على هدومه الريس محمد حسنى مبارك بيشتغل ايه بالضبط ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 7 فبراير 2010 #823 رد: سؤال غبى ورد اغبى سفرجى لو جبنا ميزان وحطينا جمل فى كفة ونملة فى الكفة التانية انهى كفة هتطب
نونوس14 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 22 نوفمبر 2009 المشاركات 5,668 مستوى التفاعل 59 النقاط 0 الإقامة حضن ايديك 7 فبراير 2010 #824 رد: سؤال غبى ورد اغبى اكيد اللى عليها النملة طيب ليه ينفع ناكل الفراخ ومينفعش ناكل الكتاكيت ؟؟؟؟؟؟؟؟
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 8 فبراير 2010 #825 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان الكتكوت اكبر من الديك الرومى ولو كلنا مش هنقدر نخلصه ليه فى جسم الانسان كرات دم حمراء وبيضاء ومفيش زرقاء او خضراء
رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان الكتكوت اكبر من الديك الرومى ولو كلنا مش هنقدر نخلصه ليه فى جسم الانسان كرات دم حمراء وبيضاء ومفيش زرقاء او خضراء
مريم12 JESUS DAUGHTER عضو مبارك إنضم 2 فبراير 2009 المشاركات 7,985 مستوى التفاعل 117 النقاط 0 الإقامة فى قلب المسيح 8 فبراير 2010 #826 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان لما بيتخطلوا بيتطلعوا لون بيج (اللى هو لون البشرة) اما الازرق و الاخضر هيبقى لون فذيع كده عدد الفرسان الثلاثة كام ؟
رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان لما بيتخطلوا بيتطلعوا لون بيج (اللى هو لون البشرة) اما الازرق و الاخضر هيبقى لون فذيع كده عدد الفرسان الثلاثة كام ؟
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 8 فبراير 2010 #827 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشرتاشر هههههه لو واحد لسعته عقرب يحصله ايه
نونوس14 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 22 نوفمبر 2009 المشاركات 5,668 مستوى التفاعل 59 النقاط 0 الإقامة حضن ايديك 8 فبراير 2010 #828 رد: سؤال غبى ورد اغبى لا ابدا ولا حاجة اكثر من ان مكان اللسعة يوجعه مش هيحصل يعنى طيب ياترى الجو دوقتى فى القطب الشمالى والقطب الجنوبى برد ولا حر ؟
رد: سؤال غبى ورد اغبى لا ابدا ولا حاجة اكثر من ان مكان اللسعة يوجعه مش هيحصل يعنى طيب ياترى الجو دوقتى فى القطب الشمالى والقطب الجنوبى برد ولا حر ؟
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 8 فبراير 2010 #829 رد: سؤال غبى ورد اغبى حر مووووووووووووووووووووووت ايه الجو جوه البركان
نونوس14 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 22 نوفمبر 2009 المشاركات 5,668 مستوى التفاعل 59 النقاط 0 الإقامة حضن ايديك 9 فبراير 2010 #830 رد: سؤال غبى ورد اغبى لا ابدا مجرد درجة حرارة مرتفعة شويه بس تفتكروا جارتنا ام تامر تكون مرطبتة ؟؟؟
HappyButterfly محتاجة لك عضو مبارك إنضم 27 سبتمبر 2008 المشاركات 12,139 مستوى التفاعل 106 النقاط 0 9 فبراير 2010 #831 رد: سؤال غبى ورد اغبى لا طبعا بس ممكن نستشير تامر ابنها هههههههههه تفتكر ان الواحد لوحده ولا معاه حد
نونوس14 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 22 نوفمبر 2009 المشاركات 5,668 مستوى التفاعل 59 النقاط 0 الإقامة حضن ايديك 9 فبراير 2010 #832 رد: سؤال غبى ورد اغبى ممكن يكون معاه حدين تلاتة كده هى النار بتحرق ؟؟؟؟؟؟؟؟
HappyButterfly محتاجة لك عضو مبارك إنضم 27 سبتمبر 2008 المشاركات 12,139 مستوى التفاعل 106 النقاط 0 9 فبراير 2010 #833 رد: سؤال غبى ورد اغبى لا بتلسع بس ليه النجوم بتبان بليل بس مش بالنهار
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 9 فبراير 2010 #834 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان النهار بيكون ضلمة ليه الواحد بيتكلمن بقه مش من ودنه
HappyButterfly محتاجة لك عضو مبارك إنضم 27 سبتمبر 2008 المشاركات 12,139 مستوى التفاعل 106 النقاط 0 9 فبراير 2010 #835 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان ودنه مش فاضية طب ليه بشيشوف بعنيه
kero.jesus عضو نشيط عضو نشيط إنضم 13 فبراير 2010 المشاركات 726 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 20 فبراير 2010 #836 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان عينيه مش فاضيه برضه ليه الانسان بيمشى
Mason بنت الفادى عضو مبارك إنضم 10 فبراير 2010 المشاركات 3,725 مستوى التفاعل 11 النقاط 0 الإقامة فى قلب الملك 20 فبراير 2010 #837 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان بيجرب الرجل الصناعية لية كل يوم نصحى من النوم
kero.jesus عضو نشيط عضو نشيط إنضم 13 فبراير 2010 المشاركات 726 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 20 فبراير 2010 #838 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان اروح المدرسه. ليه الانسان بينام؟
نونوس14 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 22 نوفمبر 2009 المشاركات 5,668 مستوى التفاعل 59 النقاط 0 الإقامة حضن ايديك 20 فبراير 2010 #839 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان مش لاقى حاجة يعملها طيب ليه بيروح المدرسة ؟؟؟؟؟؟
kero.jesus عضو نشيط عضو نشيط إنضم 13 فبراير 2010 المشاركات 726 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 21 فبراير 2010 #840 رد: سؤال غبى ورد اغبى تضيع وقت بقى ليه العصفورة بتسوسو؟؟؟