رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان مبتحبش تعد في البيت ليه الزرع لونه اخضر
JOJE عضو نشيط عضو نشيط إنضم 23 يونيو 2009 المشاركات 3,384 مستوى التفاعل 14 النقاط 0 11 أكتوبر 2009 #781 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان مبتحبش تعد في البيت ليه الزرع لونه اخضر
kalimooo عضو مبارك عضو مبارك إنضم 23 يونيو 2008 المشاركات 143,881 مستوى التفاعل 1,788 النقاط 113 الإقامة LEBANON 11 أكتوبر 2009 #782 رد: سؤال غبى ورد اغبى لانه الاحمر مش كويس ليه الولد ولد
MaRsHeLiNo مفصول لمخالفة قوانين المنتدى إنضم 16 سبتمبر 2008 المشاركات 205 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 الإقامة cairo 11 أكتوبر 2009 #783 رد: سؤال غبى ورد اغبى بيحي الانسيس كتير واليهانت لعد علي الكومبيوتر دلواتييييييييييييييي هههههههههههههههههههههههههه
رد: سؤال غبى ورد اغبى بيحي الانسيس كتير واليهانت لعد علي الكومبيوتر دلواتييييييييييييييي هههههههههههههههههههههههههه
كيرلس2009 اشتهى لقائك ربى عضو مبارك إنضم 24 أغسطس 2009 المشاركات 822 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة منقوش علي كفية 27 أكتوبر 2009 #784 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان يعرف يعاكس الجرجير لية البرتقال قبل ما يستوى يبقى لونةاخضر و بعد ما يستوى يبقى لونة برتقالى
رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان يعرف يعاكس الجرجير لية البرتقال قبل ما يستوى يبقى لونةاخضر و بعد ما يستوى يبقى لونة برتقالى
farou2 عضو نشيط عضو نشيط إنضم 16 أكتوبر 2008 المشاركات 1,951 مستوى التفاعل 29 النقاط 0 الإقامة بيروت 27 أكتوبر 2009 #785 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان اكلها ليه الضوء اسرع من الصوت؟
نونوس14 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 22 نوفمبر 2009 المشاركات 5,668 مستوى التفاعل 59 النقاط 0 الإقامة حضن ايديك 19 يناير 2010 #786 رد: سؤال غبى ورد اغبى الضوء اسرع من الصوت لانهم لما عملوا مسلبقة جرى الضوء وصل لخط النهاية قبل الصوت ليه بنام ؟
رد: سؤال غبى ورد اغبى الضوء اسرع من الصوت لانهم لما عملوا مسلبقة جرى الضوء وصل لخط النهاية قبل الصوت ليه بنام ؟
kalimooo عضو مبارك عضو مبارك إنضم 23 يونيو 2008 المشاركات 143,881 مستوى التفاعل 1,788 النقاط 113 الإقامة LEBANON 19 يناير 2010 #787 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان لما سافر كان نايم راح ضارب بالحيطة
HappyButterfly محتاجة لك عضو مبارك إنضم 27 سبتمبر 2008 المشاركات 12,139 مستوى التفاعل 106 النقاط 0 21 يناير 2010 #788 رد: سؤال غبى ورد اغبى فين السؤال ليه الحب من حرفين
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 21 يناير 2010 #789 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان كان من 1000000 حرف ونزل عليه التخفيض ليه البرفان ريحته حلوة
HappyButterfly محتاجة لك عضو مبارك إنضم 27 سبتمبر 2008 المشاركات 12,139 مستوى التفاعل 106 النقاط 0 21 يناير 2010 #790 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان ليسة راشش واحد صاحبه على نفسه ليه السما لونها ازرق مش اخضر
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 21 يناير 2010 #791 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان الازرق مش بيكلح فى الغسيل ليه الطيارة بتطير فى العالى
HappyButterfly محتاجة لك عضو مبارك إنضم 27 سبتمبر 2008 المشاركات 12,139 مستوى التفاعل 106 النقاط 0 21 يناير 2010 #792 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان بتحب تطير ليه الناموس سموه كدة
barby94 New member إنضم 19 ديسمبر 2009 المشاركات 38 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 21 يناير 2010 #793 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان مش عاجبه الالوان التانيه انت ليه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 21 يناير 2010 #794 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان انا كده ليه بيلبسوا فى الرجل جزمة
HappyButterfly محتاجة لك عضو مبارك إنضم 27 سبتمبر 2008 المشاركات 12,139 مستوى التفاعل 106 النقاط 0 21 يناير 2010 #795 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان مش لاقيين اسم اغلس من كدة ليه السماعة بنسمع بها
barby94 New member إنضم 19 ديسمبر 2009 المشاركات 38 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 21 يناير 2010 #796 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان مش عارفين نعمل بيها حاجة غير كده امتى اليوم ده و الشهر ده
raffy عضو نشيط عضو نشيط إنضم 18 أغسطس 2009 المشاركات 1,367 مستوى التفاعل 32 النقاط 0 الإقامة قلب يسوع 22 يناير 2010 #797 رد: سؤال غبى ورد اغبى لما يخلص اليوم اللى فات والشهر اللى فات لية بناكل
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 22 يناير 2010 #798 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان عطشانين ليه الكلب بيهوهو والقطة بتنونو
HappyButterfly محتاجة لك عضو مبارك إنضم 27 سبتمبر 2008 المشاركات 12,139 مستوى التفاعل 106 النقاط 0 22 يناير 2010 #799 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان فى مدارس حكومية متعلموش غير لغة واحدة مش لغات بقى ليه الصرصار بيطير
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 22 يناير 2010 #800 رد: سؤال غبى ورد اغبى لانه من الثديات ليه بناكل هم هم