رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان عددهم قليل جدا طيب ليه الشمس بتطلع بليل والقمر بيطلع الصبح
KOKOMAN . مشرف سابق إنضم 9 سبتمبر 2007 المشاركات 122,434 مستوى التفاعل 414 النقاط 0 الإقامة ALEX 27 فبراير 2008 #741 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان عددهم قليل جدا طيب ليه الشمس بتطلع بليل والقمر بيطلع الصبح
كوك Forgive me Lord عضو مبارك إنضم 14 سبتمبر 2007 المشاركات 32,327 مستوى التفاعل 81 النقاط 0 الإقامة www.facebook.com/ConditionsWorld 28 فبراير 2008 #742 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه ههههههههههه علشان القمر منور اما شمس مضلم الى بعدى نفس السؤال
crazy_girl crazyyyyy عضو مبارك إنضم 31 مايو 2007 المشاركات 6,022 مستوى التفاعل 8 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 28 فبراير 2008 #743 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بيغلسوا علينا ليه انت بتلعب اللعبة دى؟
KOKOMAN . مشرف سابق إنضم 9 سبتمبر 2007 المشاركات 122,434 مستوى التفاعل 414 النقاط 0 الإقامة ALEX 28 فبراير 2008 #744 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان عندى مذكره كتير ومش فاضى ليه بنور النور بانهار
angel love New member عضو إنضم 18 يناير 2008 المشاركات 52 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 الإقامة in life 28 فبراير 2008 #745 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه رخامة بقى ليه قاعد دلوقتي على الكمبيوتر؟
KOKOMAN . مشرف سابق إنضم 9 سبتمبر 2007 المشاركات 122,434 مستوى التفاعل 414 النقاط 0 الإقامة ALEX 28 فبراير 2008 #746 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان عايز انام والنوم بيصحينى ليه الرخم بيرخم
كوك Forgive me Lord عضو مبارك إنضم 14 سبتمبر 2007 المشاركات 32,327 مستوى التفاعل 81 النقاط 0 الإقامة www.facebook.com/ConditionsWorld 28 فبراير 2008 #747 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بيحب يرخم ليه انته اعد على كمبيوتر
KOKOMAN . مشرف سابق إنضم 9 سبتمبر 2007 المشاركات 122,434 مستوى التفاعل 414 النقاط 0 الإقامة ALEX 28 فبراير 2008 #748 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان عايز انام والنوم بيصحينى ليه انت بتعمل مشاركات
SALVATION فداكى يا كنستى مشرف سابق إنضم 28 مايو 2007 المشاركات 58,199 مستوى التفاعل 367 النقاط 0 الإقامة Egypt/Alex 29 فبراير 2008 #749 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان ارد على سؤالك ليه انتا بنى ادم؟
captive2010 واااااااااد روش عضو مبارك إنضم 8 يناير 2008 المشاركات 2,017 مستوى التفاعل 40 النقاط 0 الإقامة alex 1 مارس 2008 #750 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان ربنا خلقني سوال لولبي علل هل محلات الجزار دي بتبيع لحمه
KOKOMAN . مشرف سابق إنضم 9 سبتمبر 2007 المشاركات 122,434 مستوى التفاعل 414 النقاط 0 الإقامة ALEX 1 مارس 2008 #751 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه ماعتقدش انى الجزار بيكون عنده لحمه ليه لانه بيبيع فراخ هههههههههههههههههه ليه انت بتدرس
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه ماعتقدش انى الجزار بيكون عنده لحمه ليه لانه بيبيع فراخ هههههههههههههههههه ليه انت بتدرس
كوك Forgive me Lord عضو مبارك إنضم 14 سبتمبر 2007 المشاركات 32,327 مستوى التفاعل 81 النقاط 0 الإقامة www.facebook.com/ConditionsWorld 1 مارس 2008 #752 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه هههههههه علشان اتعلم نفس السؤال
KOKOMAN . مشرف سابق إنضم 9 سبتمبر 2007 المشاركات 122,434 مستوى التفاعل 414 النقاط 0 الإقامة ALEX 1 مارس 2008 #753 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه غلاسه ليه انت بتسال السؤال ده
كوك Forgive me Lord عضو مبارك إنضم 14 سبتمبر 2007 المشاركات 32,327 مستوى التفاعل 81 النقاط 0 الإقامة www.facebook.com/ConditionsWorld 1 مارس 2008 #754 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان سؤال غبى نفس السؤال
KOKOMAN . مشرف سابق إنضم 9 سبتمبر 2007 المشاركات 122,434 مستوى التفاعل 414 النقاط 0 الإقامة ALEX 1 مارس 2008 #755 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان سؤال زكى ليه الزكاء ده
كوك Forgive me Lord عضو مبارك إنضم 14 سبتمبر 2007 المشاركات 32,327 مستوى التفاعل 81 النقاط 0 الإقامة www.facebook.com/ConditionsWorld 1 مارس 2008 #756 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان انا غبى ليه غبى
caro/كارو New member عضو إنضم 21 يوليو 2007 المشاركات 225 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 الإقامة منقوشة على كفه 8 يونيو 2008 #757 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان بتسأل سؤال غبى ليه اخترعوا التليفون؟
amjad-ri مشرف عضو مبارك إنضم 3 يونيو 2007 المشاركات 6,462 مستوى التفاعل 35 النقاط 0 الإقامة ليس من شانك 13 يونيو 2008 #758 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علمود انام فيه ليه العلم نر
القسيس محمد عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يونيو 2008 المشاركات 4,488 مستوى التفاعل 246 النقاط 63 الإقامة تحت صليب رب المجد 13 يونيو 2008 #759 رد: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان الجهل ظلم ليه انت هنا
Bnota_Zr†a يسوع مُخلصي عضو مبارك إنضم 23 مايو 2008 المشاركات 5,310 مستوى التفاعل 43 النقاط 0 13 يونيو 2008 #760 رد: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علمود اشارك ^_^ ليش كاعدين كدام الحاسبة ؟