- إنضم
- 24 ديسمبر 2008
- المشاركات
- 21,377
- مستوى التفاعل
- 3,544
- النقاط
- 113
دبابيس فراخ بالكركم في الفرن
كركم فئ ألبانيه
لم أفعلها من قبل
و أيتها عماره ههههههه ذى بيبقى شكلها جميييل بمنع حد يأكل منها علشان شكلها ميبوظش هههههههههههه
بجد في المطار
وشكله يوم مش هيعدي