دردشه الاعضاء " لكل الاعضاء "

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
إيه ذا
أكل تانى. يا سول
البراميل .. مش هنطلع كذا ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههه لالا متفهمنيش غلط دى رورو اللى عاملة ملوخية وبتوصفها وانا بقول زهقت منها

كمان احنا ممكن نجيب براميل لارج هههههههه
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع


ههههههههههههههههههههههههههههههه لالا متفهمنيش غلط دى رورو اللى عاملة ملوخية وبتوصفها وانا بقول زهقت منها

كمان احنا ممكن نجيب براميل لارج هههههههه
لارج ايه بس يا نيفو
ولا 3 اكس لارج علشان تكفى هههههههههههه
 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
هههههههههههههههههههههه مش للدرجة كده متفضحوش نفسكم الحيطان ليها ودان
علفكرة احنا بنهزر دا احنا ارفع من عود القصب هههههههههه
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
هههههههههههههههههههههه مش للدرجة كده متفضحوش نفسكم الحيطان ليها ودان
علفكرة احنا بنهزر دا احنا ارفع من عود القصب هههههههههه
سامحهاااااااااا يااااااااااااااااارب :fun_lol:
 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق

سامحاااااااااا يااااااااااااااااارب :fun_lol:

ههههههههههههههههههه هيسامحنا بس متجبيش سيرة عن البراميل
ده حتى ربنا ميرضهوش كده ال براميل ال هههههههههههه
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع


ههههههههههههههههههه هيسامحنا بس متجبيش سيرة عن البراميل
ده حتى ربنا ميرضهوش كده ال براميل ال هههههههههههه
طب خلاص تعالى نعمل سيم
بلاش براميل خليها فونتاظ
بس الا يعنى ايه فونتاظ ده :fun_lol:

 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق

طب خلاص تعالى نعمل سيم
بلاش براميل خليها فونتاظ
بس الا يعنى ايه فونتاظ ده :fun_lol:


هههههههههههههههههههههه مروحتيش بعيد الفنتاز ده تقريبا والله اعلم اللى بيتحط فيه اللبن بعد مابيجى من الداموسة ههههههههههههه
حاجة كده زى البرميل بس على صغير وله راس كده زى راس الازازة وبغطا:new6::new6:
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع


هههههههههههههههههههههه مروحتيش بعيد الفنتاز ده تقريبا والله اعلم اللى بيتحط فيه اللبن بعد مابيجى من الداموسة ههههههههههههه
حاجة كده زى البرميل بس على صغير وله راس كده زى راس الازازة وبغطا:new6::new6:
متأكدة ولا هتضحكى الناس علينا :new6:
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
منورين اهوانم
منورين ابشوات
قهوة زيادة وشيشه هنا
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
منورين اهوانم
منورين ابشوات
قهوة زيادة وشيشه هنا
ده نورك ياجوجو
قهوة ماشى شيش ممنوع
خلى نيفو تعملهالك بقى علشان انا بخاف تطلع وحشة معايا :smil15:

 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
النور قاطع والجو عنب
 
أعلى