- إنضم
- 24 ديسمبر 2008
- المشاركات
- 21,377
- مستوى التفاعل
- 3,544
- النقاط
- 113
إيه ذا
أكل تانى. يا سول
البراميل .. مش هنطلع كذا ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههه لالا متفهمنيش غلط دى رورو اللى عاملة ملوخية وبتوصفها وانا بقول زهقت منها
كمان احنا ممكن نجيب براميل لارج هههههههه
3 اكس لأرج
يلاهوى
وا فضيحتااااااااا
ههههههههه
هههههههههههههههههههههه مش للدرجة كده متفضحوش نفسكم الحيطان ليها ودان
علفكرة احنا بنهزر دا احنا ارفع من عود القصب هههههههههه
سامحاااااااااا يااااااااااااااااارب :fun_lol:
ههههههههههههههههههه هيسامحنا بس متجبيش سيرة عن البراميل
ده حتى ربنا ميرضهوش كده ال براميل ال هههههههههههه
طب خلاص تعالى نعمل سيم
بلاش براميل خليها فونتاظ
بس الا يعنى ايه فونتاظ ده :fun_lol:
هههههههههههههههههههههه مروحتيش بعيد الفنتاز ده تقريبا والله اعلم اللى بيتحط فيه اللبن بعد مابيجى من الداموسة ههههههههههههه
حاجة كده زى البرميل بس على صغير وله راس كده زى راس الازازة وبغطا:new6::new6:
متأكدة ولا هتضحكى الناس علينا :new6:
بصى هو انا مش متاكدة اوى بس عادى يعنى احنا هنتخيله كده :fun_lol:
منورين اهوانم
منورين ابشوات
قهوة زيادة وشيشه هنا
افهم الموضوع وبعدين اتخيلة هههههه
هههههههههههههههههههههههههه
نتخيله منتخيلوش لييه
افهم الموضوع وبعدين اتخيلة هههههه
منورين اهوانم
منورين ابشوات
قهوة زيادة وشيشه هنا