هو الموضوع ده اتعمل امتي
انا مش شوفته قبل كدا
ليه بس خير ان شاء الله ربنا معاك
طب ممكن افضفض معاكوا ؟
علي الفضيحه اللي هتفضحهاني
فين دا يا عياد اى لوك معلش اصل انا نظرى على ادى ياواداختى
روحي كده كانك هتديني تقيم كده هتلاقي دايره جنبها كانت رمادي بقت اخضر