دردشه الاعضاء " لكل الاعضاء "

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
دبابيس فراخ بالكركم في الفرن
 

حبو اعدائكم

حبو...
عضو مبارك
إنضم
9 أكتوبر 2011
المشاركات
14,191
مستوى التفاعل
4,787
النقاط
113
الإقامة
مصر
دبابيس فراخ بالكركم ! و سهله و كائنها أكل معروفه

المهم أنا بستخدم الكركم فئ حاله واحده
بعمل. مقلوبه هههههه
إلى هئ رز بالكركم و صدور فراخ بالكركم و بزيلا ء و جزر بالكركم
أقوم حطئ الفراخ فى صانيه تحت و احط فوقها الخضار و بعدين أقلب الرز و أكبسه
وبعدين أشقلب الصنيه
و تبقى عامله زى التورته و أشيل الصنيه و بيبقى متماسك و طعمه رأااااائع
جوعتونى و أنا لسا واكله
 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
ههههههههههههه يا طبخاتك يا حركاتك مشقلبة وتحت وفوق انتى بتطبخى ولا بتعملى عمارة يا حبوا هههههههههههه

الكركم بيتحط فى حاجات كتير وفى البانية كمان
 

حبو اعدائكم

حبو...
عضو مبارك
إنضم
9 أكتوبر 2011
المشاركات
14,191
مستوى التفاعل
4,787
النقاط
113
الإقامة
مصر
كركم فئ ألبانيه
لم أفعلها من قبل
و أيتها عماره ههههههه ذى بيبقى شكلها جميييل بمنع حد يأكل منها علشان شكلها ميبوظش هههههههههههه
 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
كركم فئ ألبانيه
لم أفعلها من قبل
و أيتها عماره ههههههه ذى بيبقى شكلها جميييل بمنع حد يأكل منها علشان شكلها ميبوظش هههههههههههه

اه فى المطاعم بيعملوه علطول كده كارى وكركم وفى الارز

اه يعنى اليوم اللى عاملة فيه مقلوبة العيال تأعد على السفرة تتفرج متكولش هههههههههههههه الله يكون فى عونهم
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
طبيخ طبيخ يعني

 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع

انا جيت على ريحة اﻻكل
صباحووو فل
النبى قوليلى عليها يا نيفو لو تعرفيها هههههه
 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
ههههههههههههه نورتى يا رورو اتى علطول داخلة على المم علطول كده

بصى هو انا معرفهاش اوى بس هبتكر النهاردة عادى يعنى ما انا كل حاجة بزود عليها اضافة من عندى

بصى يا ستى هنبشر البصل ونحط البهارات بتاعت اللحمه ونحط اللحمة المفرومة وبعدين تحطى بيضتين من غير قشرهم طبعا هههههه
ومعلقتين او اكتر بقسماط على حسب كمية اللحمة يعنى بحيث تكون متماسكة كده
وتشكليها بقا صوابع او زى الهمبرجر تدهنى الصينية زيت او سمن ودخليها الفرن

بس انا بفكر اقليها بس القلى دا بيكون رخم فى الحر وكده عاوزين اكلات خفيفة فخليها فرن
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع

هههههههههه ايون انا باجى على ريحة اﻻكل
ايون البهارات بقى دى ايه بالظبط
علشان بتفرق من حد للتانى ههههه
وبالهنا والشفا مقدما
 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
استاذ عبود دخل اتكلم وشكله هيمشى تانى من بدرى بحاول اكلمه فى حملة افتقاد الغايبين شكله لسه زعلان
اللى يقدر يتكلم معاه يا جماعة يحاول كده مش عاوزين نخسره

بالنسبة للكفته بقا فى بهارات لحمة من عند العطار والفلفل الاسود
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
معكم مراسلكم من مطار برج العرب الدولي
 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
يؤ برج العرب دا هنا جنبينا ههههههه يا ولكم
ماهى الاحوال عندك ببرج العرب وهل الكهرباء جات ولا لسه :)
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
لطيفه انا خلاص ﻻبع ساعه وهاخد طريق العوده لترض الوطن
 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
:thnk0001::thnk0001::thnk0001: لابع طريق العودة للوطن؟
انت فى برج العرب بجد ولا ايه
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
بجد في المطار
وشكله يوم مش هيعدي
 
أعلى