دردشه الاعضاء " لكل الاعضاء "

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
ايه ده العالم دى دخلت امتا وكتبت امتا ههههههه انا جهازى بيخرف ولا ايه
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
ايه ده العالم دى دخلت امتا وكتبت امتا ههههههه انا جهازى بيخرف ولا ايه
ههههههههههههههههه
ازاى يخرف جهازك
بقولك ايه يا نيفو وانتى بتعملى قهوة لجوجو
اعمليلى واحد نسكافيه معاكى ينوبك فى اختك ثووواب

 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق

ههههههههههههههههه
ازاى يخرف جهازك
بقولك ايه يا نيفو وانتى بتعملى قهوة لجوجو
اعمليلى واحد نسكافيه معاكى ينوبك فى اختك ثووواب


ههههههههههههه بيخرف علشان مشاركتهم كلها ظهرتلى مرة واحدة مع انى كنت بكتبلك ومكنش فيه غير كلامك ههههههههه

تعرفى انا من شوية كنت قايمة اعمل وبعدين لان زوجى العزيز مش هنا ومتعودة اشرب معاه النسكافيه فكسلت كده انتى هتشجعينى اقوم اعمل انا وانتى بس
جوجو لا علشان علبال منعمله هيكون نام:t17:
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
طب والشيشه على مين اجودعان
انا اكيد يعنى جاى اتعزم
اللى بيجينى بيدفع مش بياخد ههههه على رأى الصيصي
 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
طب والشيشه على مين اجودعان
انا اكيد يعنى جاى اتعزم
اللى بيجينى بيدفع مش بياخد ههههه على رأى الصيصي

ههههههههه فيش شيشة هنا اخرنا نسكافيه ينفع ولا ايه؟
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع


ههههههههههههه بيخرف علشان مشاركتهم كلها ظهرتلى مرة واحدة مع انى كنت بكتبلك ومكنش فيه غير كلامك ههههههههه

تعرفى انا من شوية كنت قايمة اعمل وبعدين لان زوجى العزيز مش هنا ومتعودة اشرب معاه النسكافيه فكسلت كده انتى هتشجعينى اقوم اعمل انا وانتى بس
جوجو لا علشان علبال منعمله هيكون نام:t17:
ايه الرومانسية دى انيفو
نسكافيه مع جوزك :t19:
لا سيبك من جوجو :smil15: اعمللنا احنا بسس

طب والشيشه على مين اجودعان
انا اكيد يعنى جاى اتعزم
اللى بيجينى بيدفع مش بياخد ههههه على رأى الصيصي
ايه الفسق دا شيشة ايه
لو شيشة تفشاح ماشى هههههه
مش عيب تتعزم من اتنين ليدي
العزومة المفروض عليك انت

 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
لالا يا رورو متفهمنيش غلط رومانسية ايه بس يا بنتى بعد خمستاااااااشر سنة ههههههههههه
دى عادة متعودنها لانه بياخد فنجان قهوة الصبح والساعة 7 كده نسكافية :)
ال رومانسية ال احنا بتوع الكلام ده هههههههههههه
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
لالا يا رورو متفهمنيش غلط رومانسية ايه بس يا بنتى بعد خمستاااااااشر سنة ههههههههههه
دى عادة متعودنها لانه بياخد فنجان قهوة الصبح والساعة 7 كده نسكافية :)
ال رومانسية ال احنا بتوع الكلام ده هههههههههههه
ايوون ماهى دى رومانسية الرجل المصرى
انه يشرب معاكى مشروب :new6:
علشان كدا جوزك ده نادر يا اوختشى خلى بالك منه
ربنا يزيد من نسكافهكم مع بعض اللهم امين :love45:
 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق

ايوون ماهى دى رومانسية الرجل المصرى
انه يشرب معاكى مشروب :new6:
علشان كدا جوزك ده نادر يا اوختشى خلى بالك منه
ربنا يزيد من نسكافهكم مع بعض اللهم امين :love45:

هههههههههههههههههههههههههه الظاهر والله اعلم ان دا التطور الطبيعى للرومانسية :love45:
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع


هههههههههههههههههههههههههه الظاهر والله اعلم ان دا التطور الطبيعى للرومانسية :love45:
ده اقصى ما عند الرجل المصرى من رومانسية :new6:
ولا تقوليلى ورد ولا شيكولاته ولا هدايا


 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
ورد وشوكلاته وهداياا
ايه الطمع ده
انتى عارفه علبه الدخان بقت بكام دلوقتى
اتقوا الله
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
ورد وشوكلاته وهداياا
ايه الطمع ده
انتى عارفه علبه الدخان بقت بكام دلوقتى
اتقوا الله
دى كلها طموحااات وامااانى هههههه
ماهو بﻻش دخان خالص
ويجيب حاجة يفرح بيها مراته
اتقوا انتوا الله
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
صباح الملوخيه
قصدي صباح الخير
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
انا زي منا الحمد لله مازلت محبط
 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
سلامتك يا عياد .. الاحباط اخ لو كان شخص لقتلته :)
دوام الحال من المحال ..
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
الله يسلمك يا باشا
 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
بما اننا اكتشفنا هوايتك المدفونة وهى الطبخ هتعمل اكل ايه النهاردة؟؟؟
 
أعلى