ايه ده العالم دى دخلت امتا وكتبت امتا ههههههه انا جهازى بيخرف ولا ايه
ايه ده العالم دى دخلت امتا وكتبت امتا ههههههه انا جهازى بيخرف ولا ايه
ههههههههههههههههه
ازاى يخرف جهازك
بقولك ايه يا نيفو وانتى بتعملى قهوة لجوجو
اعمليلى واحد نسكافيه معاكى ينوبك فى اختك ثووواب
طب والشيشه على مين اجودعان
انا اكيد يعنى جاى اتعزم
اللى بيجينى بيدفع مش بياخد ههههه على رأى الصيصي
ههههههههههههه بيخرف علشان مشاركتهم كلها ظهرتلى مرة واحدة مع انى كنت بكتبلك ومكنش فيه غير كلامك ههههههههه
تعرفى انا من شوية كنت قايمة اعمل وبعدين لان زوجى العزيز مش هنا ومتعودة اشرب معاه النسكافيه فكسلت كده انتى هتشجعينى اقوم اعمل انا وانتى بس
جوجو لا علشان علبال منعمله هيكون نام:t17:
طب والشيشه على مين اجودعان
انا اكيد يعنى جاى اتعزم
اللى بيجينى بيدفع مش بياخد ههههه على رأى الصيصي
انتى يا الى اسمك رورو
على جنب شوية ههههههه
لالا يا رورو متفهمنيش غلط رومانسية ايه بس يا بنتى بعد خمستاااااااشر سنة ههههههههههه
دى عادة متعودنها لانه بياخد فنجان قهوة الصبح والساعة 7 كده نسكافية
ال رومانسية ال احنا بتوع الكلام ده هههههههههههه
ايوون ماهى دى رومانسية الرجل المصرى
انه يشرب معاكى مشروب :new6:
علشان كدا جوزك ده نادر يا اوختشى خلى بالك منه
ربنا يزيد من نسكافهكم مع بعض اللهم امين :love45:
هههههههههههههههههههههههههه الظاهر والله اعلم ان دا التطور الطبيعى للرومانسية :love45:
دى كلها طموحااات وامااانى ههههههورد وشوكلاته وهداياا
ايه الطمع ده
انتى عارفه علبه الدخان بقت بكام دلوقتى
اتقوا الله