مساء الخير يا جماعة
عاملين ايه؟
يا رب تكونوا بخير
انا عيد ميلادى 14/4
كان يوم اربع ايوب
اتولدت في اسبوع الالام
عاملين ايه؟
يا رب تكونوا بخير
انا عيد ميلادى 14/4
كان يوم اربع ايوب
اتولدت في اسبوع الالام
هش ياكوكو من هنا كاتبين يفطة على الباب ممنوع اصتحاب الاطفال
هو كده يبقى اطفال :hlp:
اومال انا ابقى ايه بقى :11azy:
انا 24-8-1992
:gy0000:
ليه يعنى انا طويل حبتين و ايه ههههههه
![]()
اه طويل حبتين..
ومليان 3 حبات...
وشكلك كبير أوى 4 حبات....
هههههههههههه
ياواااااااد يا صغنن أنت أنا قصدى فى ردودك فى المنتدى
شكلك يدى على 16ووووووووو نص
ههههههههه
شكلك يدى على 16ووووووووو نص
ايه ده عرفتى ازاى كل ده انا شكيت فى نفسى
معلومه خطيره بس خاطئه انا 16 و شهرين بالضبط30:
:t30::t30::t30:
بعينك مش هقولك...
طيب ايه اللى مصحيك لدلوقتى يا ضغنن أنت :t9:
( صغنن دى كناية عن أسمك لحسن تفهمنى غلط ولا حاجة :hlp: )
الكتاكيت اللى قدك ناموا من بدرى
هههههههه