اكتبوا مش هتخسروا....بجد هزعل لو مشتركتوش

بنت الملك22

ارحمنا يا الهى
عضو نشيط
إنضم
15 ديسمبر 2007
المشاركات
1,332
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
وسط ايديك يا يسوع
مساء الخير يا جماعة
عاملين ايه؟
يا رب تكونوا بخير
انا عيد ميلادى 14/4
كان يوم اربع ايوب
اتولدت في اسبوع الالام
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
يلا كلنا كتبنا بقى
معرفناش غرض الموضوع ايه :)
 

+SwEetY KoKeY+

خلينى ارنم !
مشرف سابق
إنضم
1 سبتمبر 2008
المشاركات
28,050
مستوى التفاعل
395
النقاط
0
صح بجد انا عايزة اعرف ايه الغرض يعنى من اننا نكتب عيد ميلادنا:t9:
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
يسلام...:new2:

كل اللى كاتبين أعياد ميلادهم كلها بتتوافق مع أعياد دينية :smil12:

طيب أنا بقى يوم النصر ( علشان نا جيت يعنى :new6: )
 

ExtreemFX_Girl

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
9 أكتوبر 2008
المشاركات
7
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
انا عيد ميلادى 17 نوفمبر1984

ليلة عيد ماجرجس الرزقات
 

Aksios

اكسيوس القبطى
عضو مبارك
إنضم
19 يوليو 2008
المشاركات
1,068
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
U.S.
هش ياكوكو من هنا كاتبين يفطة على الباب ممنوع اصتحاب الاطفال

هو كده يبقى اطفال :hlp:
اومال انا ابقى ايه بقى :11azy:

انا 24-8-1992

:gy0000:
 

Aksios

اكسيوس القبطى
عضو مبارك
إنضم
19 يوليو 2008
المشاركات
1,068
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
U.S.
هههههههههههه

بس تصدق ولا يبان عليك

ليه يعنى انا طويل حبتين و ايه ههههههه
:confused:
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
ليه يعنى انا طويل حبتين و ايه ههههههه
:confused:

اه طويل حبتين..:t30:

ومليان 3 حبات...:t30::t30:

وشكلك كبير أوى 4 حبات....:t30::t30::t30:

هههههههههههه

ياواااااااد يا صغنن أنت أنا قصدى فى ردودك فى المنتدى

شكلك يدى على 16ووووووووو نص :p30:

ههههههههه
 

Aksios

اكسيوس القبطى
عضو مبارك
إنضم
19 يوليو 2008
المشاركات
1,068
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
U.S.
اه طويل حبتين..

ومليان 3 حبات...

وشكلك كبير أوى 4 حبات....

هههههههههههه

ياواااااااد يا صغنن أنت أنا قصدى فى ردودك فى المنتدى

شكلك يدى على 16ووووووووو نص

ههههههههه

ايه ده عرفتى ازاى كل ده انا شكيت فى نفسى

شكلك يدى على 16ووووووووو نص

معلومه خطيره بس خاطئه انا 16 و شهرين بالضبط :p30:
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
ايه ده عرفتى ازاى كل ده انا شكيت فى نفسى

:t30::t30::t30:

بعينك مش هقولك...

معلومه خطيره بس خاطئه انا 16 و شهرين بالضبط :p30:

طيب ايه اللى مصحيك لدلوقتى يا ضغنن أنت :t9:

( صغنن دى كناية عن أسمك لحسن تفهمنى غلط ولا حاجة :hlp: )

الكتاكيت اللى قدك ناموا من بدرى

هههههههه
 

Aksios

اكسيوس القبطى
عضو مبارك
إنضم
19 يوليو 2008
المشاركات
1,068
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
U.S.
:t30::t30::t30:

بعينك مش هقولك...



طيب ايه اللى مصحيك لدلوقتى يا ضغنن أنت :t9:

( صغنن دى كناية عن أسمك لحسن تفهمنى غلط ولا حاجة :hlp: )

الكتاكيت اللى قدك ناموا من بدرى

هههههههه

ايه ده انتى هتشرحيلى نحو ما علينا..
ايه بقى صغنن دى :11azy: كخ يا ماما كده :t30: و مش هدخل انام هدخل اذاكر نحو احسن :heat:
 

fns

جروب ربنا موجود
عضو مبارك
إنضم
14 نوفمبر 2007
المشاركات
2,160
مستوى التفاعل
24
النقاط
0

fns

جروب ربنا موجود
عضو مبارك
إنضم
14 نوفمبر 2007
المشاركات
2,160
مستوى التفاعل
24
النقاط
0
بس ايه الغرض من كتابة يوم الميلاد :t9:
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
20/1

ياتري ايه المفاجاة بقي ؟؟
 
أعلى