اكتبوا مش هتخسروا....بجد هزعل لو مشتركتوش

vemy

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 أغسطس 2008
المشاركات
568
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الإقامة
مع بابا يسوع
بصى يا جيلى انا اكتر واحدة فى المنتدى دماغى ناشفة فياريت ماتتعبيش نفسك لانى هقول فى الوقت المناسب
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
بصى يا جيلى انا اكتر واحدة فى المنتدى دماغى ناشفة فياريت ماتتعبيش نفسك لانى هقول فى الوقت المناسب

عارفة لو مطلعتش حاجة حلوة يا بت انتى هموتك
لو فيها سندوتشات مافيش مشكلة نستنى يعنى :p30:
 

vemy

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 أغسطس 2008
المشاركات
568
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الإقامة
مع بابا يسوع
لا مفيش سنودشات ينفع ببس مع انه بخمسة جنيه ونص بس ما يغلاش عاليكى
 

vemy

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 أغسطس 2008
المشاركات
568
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الإقامة
مع بابا يسوع
انا نقط ضعفى الوحيدة البيبسى والشيكولاتة ديلشيييييييز
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
جربى يا حبيبتى خدى راحتك
يلا بقى هفلسع انا
 

توهة وتوبه

New member
إنضم
11 أكتوبر 2008
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
انا كبيرة اوى ولسة جديدة هنا
تقدروا تعتبرونى زى ماما لان عندى ولادى الكبير في بكلريوس صيدلة السنادى ان شاء الله والصغير في اولى سياحة وفنادق

وعيد ميلادى يوم 9 / 4
واتمنى اقدر اشارك فى المنتدى رغم الفارق الكبير بين عمرى واعماركم
 

nani

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
14 أغسطس 2007
المشاركات
284
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
انا عيد ميلادي 3 نوفمبر
 

vemy

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 أغسطس 2008
المشاركات
568
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الإقامة
مع بابا يسوع
يا جماعة انا اسفة انا كان فيه حاجة نفسة اعملهلكم بس معرفتش انفذها...انا كان نفسى فى ايام عيد ميلادكم ابعتلكوا رسالة تهنئة بس ملقيتش وقت......وكل سنة وكل واحد طيب......بلييز سامحونى:(
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
ولا يهمك يا سكر
كفاية انك فكرتى
بس بصى فى المنتدى تحت لما يجى يوم عيد ميلاد حد هتلاقى اسمه ظهر تحت
بس يا قمر كفايا انك فكرتى تعملى كدى
ونركيزك فى دراستك اكتر حاجة تفرحنا
وحمدلة عالسلامة ههههههههههههههه
 

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
هههههههه فى الاخر علقتيهم
انا لو مكانهم اخد منك غرامه ههههه

طبعا بهزر معاكى ولا يهمك
يكفى نيتك الحلوة البيضا دى:)


 
أعلى