اكتبوا مش هتخسروا....بجد هزعل لو مشتركتوش

vemy

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 أغسطس 2008
المشاركات
568
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الإقامة
مع بابا يسوع
ولا يهمك يا سكر
كفاية انك فكرتى
بس بصى فى المنتدى تحت لما يجى يوم عيد ميلاد حد هتلاقى اسمه ظهر تحت
بس يا قمر كفايا انك فكرتى تعملى كدى
ونركيزك فى دراستك اكتر حاجة تفرحنا
وحمد الة على السلامة هههههههههههههه

شكرا اوى يا جيلى
 

vemy

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 أغسطس 2008
المشاركات
568
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الإقامة
مع بابا يسوع
ولا يهمك يا سكر
كفاية انك فكرتى
بس بصى فى المنتدى تحت لما يجى يوم عيد ميلاد حد هتلاقى اسمه ظهر تحت
بس يا قمر كفايا انك فكرتى تعملى كدى
ونركيزك فى دراستك اكتر حاجة تفرحنا
وحمدلة عالسلامة ههههههههههههههه

هههههههه فى الاخر علقتيهم
انا لو مكانهم اخد منك غرامه ههههه

طبعا بهزر معاكى ولا يهمك
يكفى نيتك الحلوة البيضا دى:)



ثانكس ياعسول
 

+pepo+

+*+الحزين+*+
عضو مبارك
إنضم
11 مارس 2008
المشاركات
1,593
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
وانا
6/12/1993
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
17/7/1970
وشكرا فيمى
مودتى
 
أعلى