ولا يهمك يا سكر
كفاية انك فكرتى
بس بصى فى المنتدى تحت لما يجى يوم عيد ميلاد حد هتلاقى اسمه ظهر تحت
بس يا قمر كفايا انك فكرتى تعملى كدى
ونركيزك فى دراستك اكتر حاجة تفرحنا
وحمد الة على السلامة هههههههههههههه
شكرا اوى يا جيلى
ولا يهمك يا سكر
كفاية انك فكرتى
بس بصى فى المنتدى تحت لما يجى يوم عيد ميلاد حد هتلاقى اسمه ظهر تحت
بس يا قمر كفايا انك فكرتى تعملى كدى
ونركيزك فى دراستك اكتر حاجة تفرحنا
وحمد الة على السلامة هههههههههههههه
شكرا اوى يا جيلى
ولا يهمك يا سكر
كفاية انك فكرتى
بس بصى فى المنتدى تحت لما يجى يوم عيد ميلاد حد هتلاقى اسمه ظهر تحت
بس يا قمر كفايا انك فكرتى تعملى كدى
ونركيزك فى دراستك اكتر حاجة تفرحنا
وحمدلة عالسلامة ههههههههههههههه
هههههههه فى الاخر علقتيهم
انا لو مكانهم اخد منك غرامه ههههه
طبعا بهزر معاكى ولا يهمك
يكفى نيتك الحلوة البيضا دى
مش مشكله ياحبيبتي
بيكفي انك فكرتي بكده
ده احلي احساس منك بجد
مرسي يا اطيب بنوته
يا جماعة كل اللى قرا الموضوع دة يكتب فورا تاريخ عيد ميلاده
صدقونى مش هتخسروا
انا يا فيمى4 _19 _1999 م
لما نشوف هنندم ولا لا