- إنضم
- 9 نوفمبر 2005
- المشاركات
- 4,893
- مستوى التفاعل
- 50
- النقاط
- 0
يسلام موتونى بلحياه طبعا متصدقو ربنا على المفترى والظالم وابن الحرام يارب
يا خوتى فى المسيح
يا احبائى
ميرنا ماتت
ودة روك او مينا بيستخدموا صلاحيات ميرنا وكتبوا الكلمتبين دول بدلها
انا واخد بالى يا روك ولا يا مينا
عيب كدة
ميرنا مش هترجع بالطريقة دى
انا عارف ان الموضع صعب عليكم زى ما هو صعب عليا بس هنعمل اية
خلاص
ميرنا ماتت
وااااااااااااااااااء
اهىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
واااااااااااااااااااااااااااااااااء
انا كمان الموضوع صعب عليا
مش كفاية هاخد عزاها
احم احم
يالاة نكمل وقفة الحداد