اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
MichaelMagdy قال:
بت انتى روح احسن لك على زنزانتك


يانهارك كحلى مالوش ملامح متكحل بكحلى انا يتقالى بت
انا ارتاميس يتقلى بت
اخص على اخلاق شباب القريه اخص
طب يارب الهى وانتى جهاى يارب تمشيه فى شارع كله مرشوش ميه يووسخ هدومه وياخد له علقه سحنه على دماغه
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
ياجماعه احب احيييكم من فوق
والحقيقة لاقيت هنا كمبيوترات ونت
وكلة كلة
بس مش لاقي ميرنا خااااااالص
مش عارف الموضوع اشتغاله ولا اية
بتهيالي لسة مكلبشة في الارض
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اية دة اية دة مش ممكن
دة فية هيجان رهيييب في النار ياخبر الشياطين عايزة تبقى ملايكة مش ممكن مش ممكن لية دة كلة
ياخبر الشياطين عايزة تتوب علشان تتطلع من النار اية دة
اةةةةةةةةةةةةةة ميرنا معاااهم علشان كدة
ربنا يقوي ايمانهم يارب
وانا هابقى اجيبلكم الجديد بتاعها من هنا ورايح انا خلاص عرفت هيا فين
 

Michael

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 نوفمبر 2005
المشاركات
4,893
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
يانهارك كحلى مالوش ملامح متكحل بكحلى انا يتقالى بت
انا ارتاميس يتقلى بت
اخص على اخلاق شباب القريه اخص
طب يارب الهى وانتى جهاى يارب تمشيه فى شارع كله مرشوش ميه يووسخ هدومه وياخد له علقه سحنه على دماغه

بس يا بت لا اقرطسك

ياجماعه احب احيييكم من فوق
والحقيقة لاقيت هنا كمبيوترات ونت
وكلة كلة
بس مش لاقي ميرنا خااااااالص
مش عارف الموضوع اشتغاله ولا اية
بتهيالي لسة مكلبشة في الارض
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اية دة اية دة مش ممكن
دة فية هيجان رهيييب في النار ياخبر الشيطان عايزة تبقى ملايكة مش ممكن مش ممكن لية دة كلة ياخبر الشياطين عايزة تتوب علشان تتطلع من النار اية دة
اةةةةةةةةةةةةةة ميرنا معاااهم علشان كدة ربنا يقوي ايمانهم يارب
وانا هابقى اجيبلكم الجديد بتاعها من هنا ورايح

شد حيلك اخى رامى
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
MichaelMagdy قال:
بس يا بت لا اقرطسك
طيب ادام الموضوع تعدى حدود الهزار واللعب
يبقى افضل انى اسحب نفسى احسن علشان الشيطان شاطر بدل ما يوقعنا فى بعض


وشكرا

خلى بالك من نفسك وانتى فوق يا ميرنا
 

†gomana†

†ارحم ضعفى يا إلهـــى†
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
4,231
مستوى التفاعل
31
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
ازيكم يا جماعة وحشتونى
انتوا مالكم داخلين شمال فى يمين مع بعض ليه
ربنا معاكم وهدوا شوية اللعب

انتوا لحد فين عشان انا مش فاهمة حاجة من اللعبة دى
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
دى كانت لعبه دلوقتى عاوزين يموتونى يا جيجى وانا غلبان ومسكين ومليش دهر بس يارب يا هيما انتا ومايكل فيل يكون معفن واحوال يجرى وراكم ويعضكم عضه متقموش تانى
 

Michael

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 نوفمبر 2005
المشاركات
4,893
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
طيب ادام الموضوع تعدى حدود الهزار واللعب
يبقى افضل انى اسحب نفسى احسن علشان الشيطان شاطر بدل ما يوقعنا فى بعض


وشكرا

خلى بالك من نفسك وانتى فوق يا ميرنا

انا اسف جداجدا

انا كنت بهزر مقصدش

انا اسف مرة تانية
 

Michael

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 نوفمبر 2005
المشاركات
4,893
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
ازيكم يا جماعة وحشتونى
انتوا مالكم داخلين شمال فى يمين مع بعض ليه
ربنا معاكم وهدوا شوية اللعب

جىجى

ازيك

عاملة اية

اللعبة ان ميرنا ورامى ماتوا
وروك ومينا بيدخلوا بحسابهم علشان يهدوا الناس

وانا لسة واقف هنا باخد فى عزاهم

اتفضل اول ما تدخلى على اليمين قسم السيدات

اشربيلك فنجان قهوة سادة من غير وش
 

Michael

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 نوفمبر 2005
المشاركات
4,893
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
دى كانت لعبه دلوقتى عاوزين يموتونى يا جيجى وانا غلبان ومسكين ومليش دهر بس يارب يا هيما انتا ومايكل فيل يكون معفن واحوال يجرى وراكم ويعضكم عضه متقموش تانى

كدة يا روك ولا يا مينا

تدعوا عليا

طيب لية؟؟

انا بحبكم

لية كدة

ارجوكم متعزبونيش اكثر من كدة انا تعبت بقى

انا بجد بجد عارف ان املوضوع صعب عليكم

بس هنعمل اية بقى

سنة الحياة كدة

بلاش الاسلوب دة تانى لو سمحتم

انا معرفتش انام امباروح

روح ميرنا طول الوقت بترفرف عليا
وكانت لبسة ابيض فى ابيض وليها جناحات

شوفتة لقى الاملة الى ميرنا فيها

ارحموا من فى الارض يرحمكم من ف السماء
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
يكدااااااااااااااااااااااااااااااب وانا لو ليا روح ليها جنحات كنت فضلت كدا كنت زلتكم طبعا
 

Michael

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 نوفمبر 2005
المشاركات
4,893
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
يكدااااااااااااااااااااااااااااااب وانا لو ليا روح ليها جنحات كنت فضلت كدا كنت زلتكم طبعا

فى الحالة دى بقى

روح ميرنا طول الوقت بترفرف عليا
وكانت لبسة اسود فى اسود وليها حجات كدة بدل الجناحات على راسها

هههههههههههههههه
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
MichaelMagdy قال:
انا اسف جداجدا

انا كنت بهزر مقصدش

انا اسف مرة تانية

خلاص يا مايكل حصل خير محصلش حاجه
انا قبلت اعتذارك
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
انا بقى هابعت اللى بعدى مكان ظريييييييييييف جدا

اهدى مكاااااااااااااااااااان فى العالم


الشيشان هههههههههه وغالبا هايكون هيما :boxing:
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
طيب انا بحب الشيشان اوي انا فداك ياهيما
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
ايه ياختى الطعامه دى رامى وهيما سوا

طب بالعند فيك يا رامى انا هاوديك احرااااااااااااش افريقيا :new6:
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
بموووووووووووووووووت في الاحراش من افضل الاماكن المفضلة ليا
وفيها تفاح وكنتالوب وخوخ وكريز (((طبعا مش فواكهه))
الف شكر ياديانا ربنا يخليكي يارب ((ماهو هايخليكي))
 

†gomana†

†ارحم ضعفى يا إلهـــى†
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
4,231
مستوى التفاعل
31
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
ايه العسل ده
هاتودى اللى بعدك فين يا روميو

انا هاودى اللى بعدى نزور مع بعض الطاحونة عشان نفسى ازورها
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
انا شخصيا روحت الكنيسه لوحدى وماقولتش لحد ومااخدتش حد هههههههههه
شفتوا النداله
 

†gomana†

†ارحم ضعفى يا إلهـــى†
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
4,231
مستوى التفاعل
31
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
اه شوفتها وعارفاها ههههههههههههههههه
طيب اتصلى بيا خدينى فى سكتك
ندلة ... ياربى ليه كدة؟؟؟
 
أعلى