اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين

hima85222

+عضو غلبان وبيحب ربنا+
عضو مبارك
إنضم
5 يناير 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
وأنا موافق أنا اكون سعيد جدا جدا جاد لان دى افضل خروجة

ومرسي يا دينانا على الشيشان بجد حلو يا رامى أنا ورامى قضينا فيها اجمل أيام حيتانا فاكر يا رامى الايام دى لما كنا بناكل كريز وخوخ وصراصير وسحالى فاكر فاكر لما 10 من العدو حبوا يهجموا عالينا وروحت علشان تحدف عاليهم القنبلة راحوا جريوا بعد ما فتحت الفتيل ورجعت حطيتها فى جيبك وانفجرت فينا فاكر بس الحمد لله ربنا ستر

ياااااااااااااااااااااه كانت ايام لذيذة جدا وحشتنى

بس أحب أودى جوكانا الطحونة لانها نفسها تروج هناك وأنا بعشق المكان دة علشان دة مكان حبيبي البابا كيرلس

وبحب أودى السكر ديانا الى غابات الامزون وترجعيلنا بالسلامة انشاء الله

باى باى تعالوا زورونا مع رامى وهيما ومينا هوت وروك
 

zizo889

New member
عضو
إنضم
31 مايو 2006
المشاركات
94
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
انا اخطف العضو الى بعدى
و اوديه فى المحيط
 

hima85222

+عضو غلبان وبيحب ربنا+
عضو مبارك
إنضم
5 يناير 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
المحيط مرة واحدة طيب لية كدة يا زيزو مش مشكلة أنا معايا لنش مش هايحصل حاجة هاتكون أجمل رحة فى المحيط ويا سلام لو رامى معايا فى الرحلة فاكر يا رامى الحوت اللى شوفناه فى شللات نهرف نيجرا فاكر كانت ايام تمام

أنا أبعت اللى بعدى على حتة هادية خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالص

((((((((((((((((((((((((((((((((( حلايب وشالتين )))))))))))))))))))))))))))))))
 

†gomana†

†ارحم ضعفى يا إلهـــى†
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
4,231
مستوى التفاعل
31
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
ليه كدة يا هيما ايه حلايب دى بس اكيد هانبسط ميرسيه
وميرسيه على فسحة الطاحونة فعلا نفسى اروحها جدا وازور حبيبى البابا كيرلس برده

اودى اللى بعدى فسحة عظيمة خالص مالص الى افريكـــاااااااااااااااااااااااااااااانوووووووووووو
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
انا هاودي اللي بعدي لندن تخيلو الاقبال بقى اللي هايجي بعد ردي اد اية
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
يع يع يع يع

انا اروح لندن بلد ذوات الدم البارد
لا ياعم انا عاوزة اروح اسكندريه ههههههههههههههه هع هع هع هع

وهاودى اللى بعدى اندونسيا علشان يجيله زلزا ل يفرتكه

وغالبا هايكون حد مابيحبنيش ها فاهعمين
حرصوا بقى
 

hima85222

+عضو غلبان وبيحب ربنا+
عضو مبارك
إنضم
5 يناير 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
زلزال مرة واحد أنا اودى اللى بعدي الصين علشان بركان يجي يسيحوا كالشمع الذى يحترق من اجل الاخرين
يا رب تكون اللى فى بالى يا رب
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
وانا اودي اللي قبلي الشيشان علشان فية ناس حبايبي سايبهم هناك عايزيم ونس واللي بعدي اودية حديقة الحيوان في القوضة اللي جمب الاسد على طول
 

†gomana†

†ارحم ضعفى يا إلهـــى†
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
4,231
مستوى التفاعل
31
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
ليه كدة يا روميو انا بخاف
ومصيبة لايكون الاسد جعانى وياكلنى

انا اودى اللى بعدى نروح مؤتمر الحياة الكنسية عشان مش لاقية حد يروحه
هههههههههههههههههههههههههه
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
طيب ياجيجي المؤتمر دة فية جولة حرة في اسكندرية
لو فية جولة حرة في اسكندرية اووك
وبعدين مش تخافي من الاسد
لو حصل ولاقيتة جاع انا اجي ياسيتي بس انتي مش تقلقي
هاجي اموتة طبعا اية هو العمر بعزقة
 

hima85222

+عضو غلبان وبيحب ربنا+
عضو مبارك
إنضم
5 يناير 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
مش تخافوا أنتوا الاتنين الاسد عقبال ما يصلي قبل ما يكلكوا تكونوا أنتوا هربتوا

على العموم أنا نفسي أودى اللى بعدي مكان حلو جدا ولمدة قصيرة جدا هى منطقة تجنيد أسمها كاسفريت فى اسماعالية

وربنا يتولاه برحمتوا
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ماشي ياهيما
طيب انا بقة اودي اللي بعدي فييييين اودية رحلة في اعماق البحار
يالا اي خدمة
 

hima85222

+عضو غلبان وبيحب ربنا+
عضو مبارك
إنضم
5 يناير 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
أموت انا فى البحر لما يكون الجو صيف زى كدة الجو حر جد ماشي يا رامى بجد مرسي بس تيجي معايا علشان تشوف اللانش بتاعى اوك

اللى بعدى اودية فين

ممكن أودية الكتدرائية المرقسية يوم الاربع ويحضر وعظة سيدنا البابا
 

><)))))*>

New member
عضو
إنضم
5 فبراير 2006
المشاركات
452
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
الإقامة
على السطح
ماشي يا عم هيما
اجي معاك لية لا :closedeye

الي بعديا اودية للحلاص يحلق شعرة ههههههه
 

++menooo++

حياتى لأسمك يا من فديتنى
عضو مبارك
إنضم
30 ديسمبر 2005
المشاركات
4,085
مستوى التفاعل
26
النقاط
0
الإقامة
قلوب أعضاء المنتدى
اه كويس برضه لانه طويل
طيب اللى بعدى يروح الشغل و ميرجعش قبل يومين تلاته
هتوحشنى يا اللى بعدى
 

†gomana†

†ارحم ضعفى يا إلهـــى†
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
4,231
مستوى التفاعل
31
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
ليه كدة هو الشغل حلو اوى عشان ابيت فيه يومين بحالهم
ربنا يخليك يا مينو

اللى بعدى هاوديه اعماق المجارى ونبحث عن النينجــــا
 

krkr_ek

New member
عضو
إنضم
24 ديسمبر 2006
المشاركات
216
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
كدة طيب حاودي بولا الصعيد:yahoo:
 

تريزا

New member
عضو
إنضم
15 يناير 2007
المشاركات
106
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
و انا هودى اللى بعدى يا كل على عربية فول فى شبرا
 

emy

افتخر بمسيحى
عضو مبارك
إنضم
18 ديسمبر 2006
المشاركات
8,158
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
اوك انا موفقه بس مش ترجعى انتى فى كلامك بقى
اللى بعدى انا هوديه فى داهيه
 

tina_tina

مسيحية للأبد
عضو مبارك
إنضم
8 أكتوبر 2006
المشاركات
2,555
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
الله يخليك
ايه الكرم ده

اللى بعدى انشاء الله
على السرايا الصفرا
 
أعلى