- إنضم
- 5 يناير 2006
- المشاركات
- 308
- مستوى التفاعل
- 2
- النقاط
- 18
وأنا موافق أنا اكون سعيد جدا جدا جاد لان دى افضل خروجة
ومرسي يا دينانا على الشيشان بجد حلو يا رامى أنا ورامى قضينا فيها اجمل أيام حيتانا فاكر يا رامى الايام دى لما كنا بناكل كريز وخوخ وصراصير وسحالى فاكر فاكر لما 10 من العدو حبوا يهجموا عالينا وروحت علشان تحدف عاليهم القنبلة راحوا جريوا بعد ما فتحت الفتيل ورجعت حطيتها فى جيبك وانفجرت فينا فاكر بس الحمد لله ربنا ستر
ياااااااااااااااااااااه كانت ايام لذيذة جدا وحشتنى
بس أحب أودى جوكانا الطحونة لانها نفسها تروج هناك وأنا بعشق المكان دة علشان دة مكان حبيبي البابا كيرلس
وبحب أودى السكر ديانا الى غابات الامزون وترجعيلنا بالسلامة انشاء الله
باى باى تعالوا زورونا مع رامى وهيما ومينا هوت وروك
ومرسي يا دينانا على الشيشان بجد حلو يا رامى أنا ورامى قضينا فيها اجمل أيام حيتانا فاكر يا رامى الايام دى لما كنا بناكل كريز وخوخ وصراصير وسحالى فاكر فاكر لما 10 من العدو حبوا يهجموا عالينا وروحت علشان تحدف عاليهم القنبلة راحوا جريوا بعد ما فتحت الفتيل ورجعت حطيتها فى جيبك وانفجرت فينا فاكر بس الحمد لله ربنا ستر
ياااااااااااااااااااااه كانت ايام لذيذة جدا وحشتنى
بس أحب أودى جوكانا الطحونة لانها نفسها تروج هناك وأنا بعشق المكان دة علشان دة مكان حبيبي البابا كيرلس
وبحب أودى السكر ديانا الى غابات الامزون وترجعيلنا بالسلامة انشاء الله
باى باى تعالوا زورونا مع رامى وهيما ومينا هوت وروك