اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين

Michael

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 نوفمبر 2005
المشاركات
4,893
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
يسلام موتونى بلحياه طبعا متصدقو ربنا على المفترى والظالم وابن الحرام يارب

يا خوتى فى المسيح

يا احبائى

ميرنا ماتت

ودة روك او مينا بيستخدموا صلاحيات ميرنا وكتبوا الكلمتبين دول بدلها

انا واخد بالى يا روك ولا يا مينا

عيب كدة

ميرنا مش هترجع بالطريقة دى

انا عارف ان الموضع صعب عليكم زى ما هو صعب عليا بس هنعمل اية

خلاص
ميرنا ماتت
وااااااااااااااااااء

اهىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

واااااااااااااااااااااااااااااااااء

انا كمان الموضوع صعب عليا

مش كفاية هاخد عزاها

احم احم

يالاة نكمل وقفة الحداد
 

Michael

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 نوفمبر 2005
المشاركات
4,893
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
لية انتى مش نتطى من فوق من على ارتفاع 100 متر وصليتي خلاص

حد يكره الموت دة نعمة

يا خوتى فى المسيح

يا احبائى

ميرنا ماتت

ودة روك او مينا بيستخدموا صلاحيات ميرنا وكتبوا الكلمتبين دول بدلها

انا واخد بالى يا روك ولا يا مينا

عيب كدة

ميرنا مش هترجع بالطريقة دى

انا عارف ان الموضع صعب عليكم زى ما هو صعب عليا بس هنعمل اية

خلاص
ميرنا ماتت
وااااااااااااااااااء

اهىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

واااااااااااااااااااااااااااااااااء

انا كمان الموضوع صعب عليا

مش كفاية هاخد عزاها

احم احم

يالاة نكمل وقفة الحداد


خلونى اعرف اخد العزاء بقى

اهى اهى

واء واء
 

hima85222

+عضو غلبان وبيحب ربنا+
عضو مبارك
إنضم
5 يناير 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

أحلى حاجة فيك الشد وترجع تانى لية ما تكمل يا جميل
 

Michael

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 نوفمبر 2005
المشاركات
4,893
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

أحلى حاجة فيك الشد وترجع تانى لية ما تكمل يا جميل

هم هم

نشتكمل الحداد

انا هاخذ فنجان قهوة استرجع الايام الجميلة الى كنا فيها مع بعض فى المنتدى

اهىء اهىء
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
نعم نعم منك ليه لا بقولكم ايه متعفرتونيش انا اهوا وبطلو اشتغلات يوحشين
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
سيبك يا قلبى منهم بكرة الايام تجيبهم وتندم على يوم وداعنا تندم على يوم وداعنااااااااااااا

عمال يغنى فى العزا بتاعك يا ميرنا يقول كدة هو وهيما يرضيكى كدة انا كنت هادعى عليهم بس قلت اسيب صاحبه العزا تاخد بتارها

التااااااااااااااااااااااااااااااار ولا العارررررررررررررررررررررررررر يابوى
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
حتى انتى يا دودو مكنش العشم يا بنت يبقى انضمتى للحزب الى ضدى والتار هاخدو منك
 

hima85222

+عضو غلبان وبيحب ربنا+
عضو مبارك
إنضم
5 يناير 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
وأنا جى اضرب بالنار يا بوى عاريس يا بوى
 

Michael

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 نوفمبر 2005
المشاركات
4,893
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
نعم نعم منك ليه لا بقولكم ايه متعفرتونيش انا اهوا وبطلو اشتغلات يوحشين

يا روك يا حبيبى

ياا مينا يا حبيبى

افهموا بقى ميرنا مش هترجع بالطريقة دى

بلاش تستعملوا حساب ميرنا وتكتبوا كلام على انها هى

حرام بجد حرام

انا واخد بالى يا روك ولا يا مينا

عيب كدة

ميرنا مش هترجع بالطريقة دى

انا عارف ان الموضع صعب عليكم زى ما هو صعب عليا بس هنعمل اية

خلاص
ميرنا ماتت
وااااااااااااااااااء

اهىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

واااااااااااااااااااااااااااااااااء

انا كمان الموضوع صعب عليا

مش كفاية هاخد عزاها

احم احم

يالاة نكمل وقفة الحداد


خلونى اعرف اخد العزاء بقى

اهى اهى
 

Michael

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 نوفمبر 2005
المشاركات
4,893
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
سيبك يا قلبى منهم بكرة الايام تجيبهم وتندم على يوم وداعنا تندم على يوم وداعنااااااااااااا

عمال يغنى فى العزا بتاعك يا ميرنا يقول كدة هو وهيما يرضيكى كدة انا كنت هادعى عليهم بس قلت اسيب صاحبه العزا تاخد بتارها

التااااااااااااااااااااااااااااااار ولا العارررررررررررررررررررررررررر يابوى

معلش يا دودو

انا عارف ان الموضوع اهى اهى صعب عليكى بس هنعمل اية بقى

بالمناسبة الى تعب من الوقوف على خداد روح حبيبتنا ميرنا ممكن يعض

متقلقوش انا هفضل واقف اخد العزاء بتاعها
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
يابنتى ما نا بساعدك اهوة لو عاوزانى ادعى عليهم معنديش مشاكل خالص بس قولى انتى بس وشوفى اللى هايحصلهم بعد دعاويا عليهم

لللافادة او النصيحه يرجى التوجه للعضو رامى غبريال لانه مجرب قبل كدة ههههه
 

Michael

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 نوفمبر 2005
المشاركات
4,893
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
حتى انتى يا دودو مكنش العشم يا بنت يبقى انضمتى للحزب الى ضدى والتار هاخدو منك

معلش بقى ياروك انت وميرنا

الحى ابقى من الميت

شدوا حيلكم
 

Michael

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 نوفمبر 2005
المشاركات
4,893
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
يابنتى ما نا بساعدك اهوة لو عاوزانى ادعى عليهم معنديش مشاكل خالص بس قولى انتى بس وشوفى اللى هايحصلهم بعد دعاويا عليهم

اقرى كلامى دودو وبلاش تقعى فى الفخ الى روك ومينا بيعملوة ليكم حرام


لللافادة او النصيحه يرجى التوجه للعضو رامى غبريال لانه مجرب قبل كدة ههههه

لاحول الله يا رب

ورامى كمان

يالاة بقى كل الى قعد يقف حداد على رامى هو الاخر

لاحول اهى اهى لا حول الله

حكمتك يارب
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
يا ميرنا شوفى برضه الاخ مايكل بيعمل ايه بوظ العزا وهد السرادق على اللى فيه حرام يا مايكل حرام بدل ما تاخد دعوتين منى بلاش
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
انت شكلك عاوز تكوش على المنتدى كله عمال تحصد فيهم واحد واحد ميرنا ورامى حرااااااااام الدور الجاى عليك
الدور الدور موعوده ياللى عليكى الدور هههههههههههه
شكلك هاتاخد لك دعوتين من نصيبك النهارده
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
عندى فكرة يا ميرنا تعالى ادعى عليه يروح الصومال فى عز الحر ده يجيله جفاف ويموت موته ربنا هناك ونخلص منه

وهيما نبعته على افغنستان يروح ياخدله قذيفه هناك ويموت برضه شهيد
ونبقى خلصنا منهم ههههههه:yahoo:
 

Michael

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 نوفمبر 2005
المشاركات
4,893
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
يا ميرنا شوفى برضه الاخ مايكل بيعمل ايه بوظ العزا وهد السرادق على اللى فيه حرام يا مايكل حرام بدل ما تاخد دعوتين منى بلاش

بت انتى روح احسن لك على زنزانتك
 

Michael

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 نوفمبر 2005
المشاركات
4,893
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
انت شكلك عاوز تكوش على المنتدى كله عمال تحصد فيهم واحد واحد ميرنا ورامى حرااااااااام الدور الجاى عليك
الدور الدور موعوده ياللى عليكى الدور هههههههههههه
شكلك هاتاخد لك دعوتين من نصيبك النهارده

اصل فى حد دعانى هنا

وانا قبلت
 

Michael

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 نوفمبر 2005
المشاركات
4,893
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
عندى فكرة يا ميرنا تعالى ادعى عليه يروح الصومال فى عز الحر ده يجيله جفاف ويموت موته ربنا هناك ونخلص منه

ميرنا اية بس

دى خلاص

وصلت

منها لربنا دغرى
 
أعلى