أي من العبارات الاتيه تؤلمك؟؟؟

iam_with_you

New member
عضو
إنضم
4 أكتوبر 2008
المشاركات
354
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد: اى من العبارات التالية تؤلمك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عندما ارتدي قناع الفرح كي اخفى ملامح الحزن عن وجهي
عندما اتنازل عن اشياء احتاج اليها باسم (الحب)
عندما اغمض عيني على حلم جميل واستيقظ على وهم مؤلم اكثر 3 عبارات ممكن تدبجني مرسي علي الموضو



مرسى جدا على ردك يا جميل marmar2004 سنكس وربنا ميجبش دبح ربنا يحفظك
 

iam_with_you

New member
عضو
إنضم
4 أكتوبر 2008
المشاركات
354
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد: اى من العبارات التالية تؤلمك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرسى جدا على ردك يا جميل mero_engel ربنا يحفظك
 

sara23

New member
عضو
إنضم
3 أغسطس 2008
المشاركات
144
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد: اى من العبارات التالية تؤلمك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عندما اتذكر انسان عزيز رحل بلا عودة

عندما اغمض عيني على حلم جميل واستيقظ على وهم مؤلم

عندما ارى الاشياء من حولي تتلوث وتتألم في صمت

عندما اضحك بصوت عالي كي اخفي صوت بكائي

دى اكتر حاجات بتخنقنى
ميرسى كتير على الموضوع الحلو ده
وربنا يبارك حياتك
 

viviane tarek

New member
عضو
إنضم
20 يوليو 2008
المشاركات
442
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
القاهرة
رد: اى من العبارات التالية تؤلمك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




عندما اتذكر انسان عزيز رحل بلا عودة


عندما اكتشف ان لا احد حولي سواي


عندما اقف امام المرآة فلا اتعرف على نفسي


عندما اشعر بالظلم واعجز عن نصر نفسي


عندما يداخلني احساس باني ظلمت انسان ما


عندما اضحك بصوت عالي كي اخفي صوت بكائي


عندما ارتدي قناع الفرح كي اخفى ملامح الحزن عن وجهي


عندما يداخلني احساس اني سبب تعاسة انسان


هى دى العبرات التى اثرت فية
وفعلا"لو حصلت تؤلمنى
موضوع حلو اوى
شكرا"يا جميل
 

iam_with_you

New member
عضو
إنضم
4 أكتوبر 2008
المشاركات
354
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد: اى من العبارات التالية تؤلمك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عندما اتذكر انسان عزيز رحل بلا عودة

عندما اغمض عيني على حلم جميل واستيقظ على وهم مؤلم

عندما ارى الاشياء من حولي تتلوث وتتألم في صمت

عندما اضحك بصوت عالي كي اخفي صوت بكائي

دى اكتر حاجات بتخنقنى
ميرسى كتير على الموضوع الحلو ده
وربنا يبارك حياتك




مرسى جدا على مرورك الجميل دة مرسى
 

iam_with_you

New member
عضو
إنضم
4 أكتوبر 2008
المشاركات
354
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد: اى من العبارات التالية تؤلمك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


هى دى العبرات التى اثرت فية
وفعلا"لو حصلت تؤلمنى
موضوع حلو اوى
شكرا"يا جميل




ربنا يبعد عنك كل الم سنكس على مرورك
 

+Bent El3dra+

بيك هقدر يارب
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2008
المشاركات
13,814
مستوى التفاعل
639
النقاط
0
الإقامة
فى حضن امى العدرا
رد: اى من العبارات التالية تؤلمك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عندما اتمنى ان يعود زمان جميل انتهى
موضوع جميييييييييل جداااااا و بصراحة كنت محتارة اختار ايه كلهم صح ربنا يباركك وميرسى على مواضيعك الحلوة
 

iam_with_you

New member
عضو
إنضم
4 أكتوبر 2008
المشاركات
354
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد: اى من العبارات التالية تؤلمك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عندما اتمنى ان يعود زمان جميل انتهى
موضوع جميييييييييل جداااااا و بصراحة كنت محتارة اختار ايه كلهم صح ربنا يباركك وميرسى على مواضيعك الحلوة

ربنا يخليك يا جميل اكيد انتى اجمل ربنا يباركك ومرسى جدا على مرورك ربنا يحفظك
 

+SwEetY KoKeY+

خلينى ارنم !
مشرف سابق
إنضم
1 سبتمبر 2008
المشاركات
28,050
مستوى التفاعل
395
النقاط
0
رد: اى من العبارات التالية تؤلمك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عندما اشعر بالظلم واعجز عن نصر نفسي



عندما اضطر لتغيير بعض المبادئ لتسير حياتي


عندما اضحك بصوت عالي كي اخفي صوت بكائي
هما كلهم صعبين
ميرسى ليك على الموضوع
 

god love 2011

احببتنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
13 سبتمبر 2008
المشاركات
3,395
مستوى التفاعل
55
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع وفى حدقه عينه ومنقوشه على كفه
رد: اى من العبارات التالية تؤلمك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عندما اتذكر انسان عزيز رحل بلا عودة


عندما اكتشف ان لا احد حولي سواي


عندما اقف امام المرآة فلا اتعرف على نفسي


عندما انادى بصوت مرتفع ولا يصل صوتي


عندما اشعر بالظلم واعجز عن نصر نفسي


عندما اتنازل عن اشياء احتاج اليها باسم (الحب)

بجد العبارت دى مؤلمه جدا جدا
ميرسى كتيرررررررررررررر عبى الموضوع
وربنا معاكى ويباركك
 

gra7 7abeby

New member
إنضم
17 سبتمبر 2008
المشاركات
19
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
2lb yasoooooooooo3
رد: اى من العبارات التالية تؤلمك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عندما انادى بصوت مرتفع ولا يصل صوتي
عندما اضحك بصوت عالي كي اخفي صوت بكائ
عندما ارتدي قناع الفرح كي اخفى ملامح الحزن عن وجهي

دول فعلا اكتر عبارات اثروا فيا اوى بس الموضوع فعلا جميل وكله مؤثر ربنا يمد لك ايده علشان تختارلنا مواضيع تانية حلوة تفيدنا بيها
 

iam_with_you

New member
عضو
إنضم
4 أكتوبر 2008
المشاركات
354
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد: اى من العبارات التالية تؤلمك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عندما انادى بصوت مرتفع ولا يصل صوتي
عندما اضحك بصوت عالي كي اخفي صوت بكائ
عندما ارتدي قناع الفرح كي اخفى ملامح الحزن عن وجهي

دول فعلا اكتر عبارات اثروا فيا اوى بس الموضوع فعلا جميل وكله مؤثر ربنا يمد لك ايده علشان تختارلنا مواضيع تانية حلوة تفيدنا بيها

سنكس يا جميل على مرورك
وربنا ميجيب الم ان شاء اللة ربنا يحفظك
 

بنت الملك22

ارحمنا يا الهى
عضو نشيط
إنضم
15 ديسمبر 2007
المشاركات
1,332
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
وسط ايديك يا يسوع
رد: اى من العبارات التالية تؤلمك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عندما اضحك بصوت عالي كي اخفي صوت بكائي


عندما ارتدي قناع الفرح كي اخفى ملامح الحزن عن وجهي

tu34.gif
 

Rosetta

Proud Christian
إنضم
17 أبريل 2008
المشاركات
17,192
مستوى التفاعل
1,001
النقاط
0
الإقامة
† Jesus Heart †
رد: اى من العبارات التالية تؤلمك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عندما اجد نفسى مع الوقت قد بدأت اتنازل عن احلامي واحد تلو الاخرى
عندما اضطر لتغيير بعض المبادئ لتسير حياتي
عندما ارتدي قناع الفرح كي اخفى ملامح الحزن عن وجهي​

مرسي ليك
بجد موضوع رائع
الرب يباركك
 

iam_with_you

New member
عضو
إنضم
4 أكتوبر 2008
المشاركات
354
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد: اى من العبارات التالية تؤلمك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عندما اضحك بصوت عالي كي اخفي صوت بكائي


عندما ارتدي قناع الفرح كي اخفى ملامح الحزن عن وجهي

tu34.gif

مرسى جدا لمرورك يا جمميل
ربنا يكرمك
 

حبيبى البابا شنوده

MovieMaker
عضو مبارك
إنضم
29 سبتمبر 2008
المشاركات
1,820
مستوى التفاعل
11
النقاط
0
الإقامة
اورشليم السمائية
رد: اى من العبارات التالية تؤلمك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مش عارف انا بحس بايه
انا بجد مفيش غير موضوع ان لو واحد عزيز عليا غدر بيا او فقدته
ده بيالمنى وممكن احلم بيه شهور وايام ويبقى زى الكبوس
 

iam_with_you

New member
عضو
إنضم
4 أكتوبر 2008
المشاركات
354
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد: اى من العبارات التالية تؤلمك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عندما اجد نفسى مع الوقت قد بدأت اتنازل عن احلامي واحد تلو الاخرى
عندما اضطر لتغيير بعض المبادئ لتسير حياتي
عندما ارتدي قناع الفرح كي اخفى ملامح الحزن عن وجهي​

مرسي ليك
بجد موضوع رائع
الرب يباركك

سنكس يا جميل على مرورك
 

iam_with_you

New member
عضو
إنضم
4 أكتوبر 2008
المشاركات
354
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد: اى من العبارات التالية تؤلمك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مش عارف انا بحس بايه
انا بجد مفيش غير موضوع ان لو واحد عزيز عليا غدر بيا او فقدته
ده بيالمنى وممكن احلم بيه شهور وايام ويبقى زى الكبوس



ربنا ميجبلك الم
وربنا يخليلك الناس الى بتعزهم
مرسى جدا على مرورك يا جميل
سنكس
 

engy_love_jesus

واثق فيك ياللهى
عضو مبارك
إنضم
20 يناير 2008
المشاركات
7,756
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
رد: اى من العبارات التالية تؤلمك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عندما اضحك بصوت عالي كي اخفي صوت بكائي

ده بيقتلنى اوى مرسية للموضوع ربنا يباركك
 
أعلى