دردشه الاعضاء " لكل الاعضاء "

AL MALEKA HELANA

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
20 يوليو 2011
المشاركات
3,818
مستوى التفاعل
1,444
النقاط
113
الإقامة
ســفـر الحــيـاة

بيسموها فى علم المنتدياتولوجيا ...
أشتباه فى حصوة مع ثنى الجذع لأسفل ..
وينثنى الجذع لأسفل أحتراماً للملكة هيلانة ...


هههههههه

ميرسى يا عبود متحرمش منك
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
طيب هااااااي عليكم :)
موضوع حلو كتيييير عياد

هااااااااااااااااااااااااااااي
يا معلمتي اللغويه
منوره الموضوع
وبجد عاش من شافك
 

Rosetta

Proud Christian
إنضم
17 أبريل 2008
المشاركات
17,192
مستوى التفاعل
1,001
النقاط
0
الإقامة
† Jesus Heart †


هااااااااااااااااااااااااااااي
يا معلمتي اللغويه
منوره الموضوع
وبجد عاش من شافك
أهلاااااااا يا أيها الطالب النجيب ههههههههههه
ربنا يخليك يا عياد
الموضوع منور باللي فيه :)
 

عبود عبده عبود

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
14 يوليو 2010
المشاركات
16,645
مستوى التفاعل
4,599
النقاط
0
الأستاذ فريدى وصل ياجماعة ...أتفضل أستاذنا نورنا
 

حبو اعدائكم

حبو...
عضو مبارك
إنضم
9 أكتوبر 2011
المشاركات
14,191
مستوى التفاعل
4,787
النقاط
113
الإقامة
مصر
موضوع جميل يا عياد---- دايما تختار مواضيع حلوه كتير ---:)
اسجل فى كرسى المشاهده-- حين ان تأتى النفس للكلام--
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
موضوع جميل يا عياد---- دايما تختار مواضيع حلوه كتير ---:)
اسجل فى كرسى المشاهده-- حين ان تأتى النفس للكلام--

لالالالالالالالالالالا
نظام المشاهده ده مش هينف معانا
القعده هنا بالمشاريب
اقصد بالكلام
اتفضلي شاركي
 

عبود عبده عبود

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
14 يوليو 2010
المشاركات
16,645
مستوى التفاعل
4,599
النقاط
0
موضوع جميل يا عياد---- دايما تختار مواضيع حلوه كتير ---:)
اسجل فى كرسى المشاهده-- حين ان تأتى النفس للكلام--
نفس أية يابنتى ؟؟
بسم الله معانا ..........
 

عبود عبده عبود

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
14 يوليو 2010
المشاركات
16,645
مستوى التفاعل
4,599
النقاط
0
لالالالالالالالالالالا
نظام المشاهده ده مش هينف معانا
القعده هنا بالمشاريب
اقصد بالكلام
اتفضلي شاركي
أقولك ياعياد ...
أقف على باب الموضوع وأندهه عليه ...
تبة والعاشر تبة والعاشر .......
 

حبو اعدائكم

حبو...
عضو مبارك
إنضم
9 أكتوبر 2011
المشاركات
14,191
مستوى التفاعل
4,787
النقاط
113
الإقامة
مصر
اصل فلم تيتو شغال و الواحد بيعيط فى الاخر-- سبونى اندمج فى العياط شويه
 

عبود عبده عبود

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
14 يوليو 2010
المشاركات
16,645
مستوى التفاعل
4,599
النقاط
0
اصل فلم تيتو شغال و الواحد بيعيط فى الاخر-- سبونى اندمج فى العياط شويه
الراجل بيقولك الدخول بالمشاركة مش بالعياط ....
خيبة اية السودة اللى احنا فيها دى ؟؟؟؟
 
أعلى