خير يا حبى
ربنا يفرح قلبك
شكرا ياحبى
خير يا حبى
ربنا يفرح قلبك
6 صفحات و الكرواسون ده بيتكرر:budo:
طب حد يتكرم ويقلنا الكرواسون ده شكله ازاي:act23:
هاااااا حد عنده حاجة نرغى فيها ؟؟
بسيطة ...
ازاي الواحد يزاكر زي الناس ؟
بسيطة ...
أقعد فى البلكونة أو فى الشباك وراقب ( بنت الجيران ) ...
شوفها بتذاكر أزاى وقلدها ....
وبعدين مش فاهم ...تذاكر أزاى وأنت فاتح "الشات" ؟؟؟
نقص كالسيوم مثلاً ؟
بسيطة ...
أقعد فى البلكونة أو فى الشباك وراقب ( بنت الجيران ) ...
شوفها بتذاكر أزاى وقلدها ....
هههههههههههههههههه ...تقعد لأبن الجيران ....أومال أنتم فايدتكم أية ؟؟طب ولو بنت يا عبود تعمل ايه:close_tem
وأنتم بيهمكم مذاكرة ؟؟؟دخلت امتحانين اليوم بلا اي مذاكرة:cry2:
نفسي ازاكر مش عارف
لا ياراجل حرام ...
وبالمناسبه دي
هنكمل الدردشه حرب بين الولاد
والبنات
وابقوا وروني بقي
بس مفيناش من زعل