بيسموها فى علم المنتدياتولوجيا ...
أشتباه فى حصوة مع ثنى الجذع لأسفل ..
وينثنى الجذع لأسفل أحتراماً للملكة هيلانة ...
هههههههه
ميرسى يا عبود متحرمش منك
ميرسى يا عبود متحرمش منك
بيسموها فى علم المنتدياتولوجيا ...
أشتباه فى حصوة مع ثنى الجذع لأسفل ..
وينثنى الجذع لأسفل أحتراماً للملكة هيلانة ...
طيب هااااااي عليكم![]()
موضوع حلو كتيييير عياد
هااااااااااااااااااااااااااااي
يا معلمتي اللغويه
منوره الموضوع
وبجد عاش من شافك
أهلاااااااا يا أيها الطالب النجيب ههههههههههه
ربنا يخليك يا عياد
الموضوع منور باللي فيه
ممممممممممممممممممممم ,,,,,,,
جالى تليفون ياجماعة لحظة
موضوع جميل يا عياد---- دايما تختار مواضيع حلوه كتير ---
اسجل فى كرسى المشاهده-- حين ان تأتى النفس للكلام--
نفس أية يابنتى ؟؟موضوع جميل يا عياد---- دايما تختار مواضيع حلوه كتير ---
اسجل فى كرسى المشاهده-- حين ان تأتى النفس للكلام--
أقولك ياعياد ...لالالالالالالالالالالا
نظام المشاهده ده مش هينف معانا
القعده هنا بالمشاريب
اقصد بالكلام
اتفضلي شاركي
الراجل بيقولك الدخول بالمشاركة مش بالعياط ....اصل فلم تيتو شغال و الواحد بيعيط فى الاخر-- سبونى اندمج فى العياط شويه
أقولك ياعياد ...
أقف على باب الموضوع وأندهه عليه ...
تبة والعاشر تبة والعاشر .......
اصل فلم تيتو شغال و الواحد بيعيط فى الاخر-- سبونى اندمج فى العياط شويه
علي قناه ايه ؟:ura1: