دردشه الاعضاء " لكل الاعضاء "

tasoni queena

عضوة اخضريكا
عضو مبارك
إنضم
24 يوليو 2009
المشاركات
32,906
مستوى التفاعل
790
النقاط
0
الإقامة
أقواله فى فمى وبظل يده سترنى

عبود عبده عبود

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
14 يوليو 2010
المشاركات
16,645
مستوى التفاعل
4,599
النقاط
0
الحمد الله

أخيرا وصلت لاخــــــــــــــــر صفحة
بجد مشوار طويل وصعب قوى
استنوا اخد نفسى واريح شوية
وبعدين نتكلم
:heat::heat::heat:
:941hf::941hf::941hf:
:8_5_19:
حمد لله بس ....
بالسلامة يعنى ...
اللى يدخل موضوعنا هنا يجيب م الآخر لغاية مانلاقى حل لتراكم الصفحات دى ...
 

عبود عبده عبود

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
14 يوليو 2010
المشاركات
16,645
مستوى التفاعل
4,599
النقاط
0
ده كان ردى :-


هههههههههههه

الزمالك بأمجادة مش بتشيرتاته

يلبس زى ما يلبس هيفضل مدرسة ههههههههههه
أمجاد ميييييين ....
الحمد لله الذى عافانا من الهلال والنجمة
دى كانت هتبقى فضيحة بجلال ...يعنى حسن شحاتة يقول لشيكابلا ...( واد يادقدق ) أجرى ياواد هات لك جونين من عند عمك (جوزية والنجمة ) ههههههههههه
 

tasoni queena

عضوة اخضريكا
عضو مبارك
إنضم
24 يوليو 2009
المشاركات
32,906
مستوى التفاعل
790
النقاط
0
الإقامة
أقواله فى فمى وبظل يده سترنى

أمجاد ميييييين ....
الحمد لله الذى عافانا من الهلال والنجمة
دى كانت هتبقى فضيحة بجلال ...يعنى حسن شحاتة يقول لشيكابلا ...( واد يادقدق ) أجرى ياواد هات لك جونين من عند عمك (جوزية والنجمة ) ههههههههههه

ههههههههههههه الحمد لله كتير

طبعا امجاااد انت تحكم على حد من اخر 15 سنة فى تاريخه وتسيب باقى تاريخه مينفعش
 

^_^mirna

لتكن مشيئتك
عضو مبارك
إنضم
14 أبريل 2011
المشاركات
7,087
مستوى التفاعل
572
النقاط
113
الإقامة
in egypt :\
انا رايحه اعمل بطاطس محمره يا جدعان :p30::p30:
ادعولى اطلع بالسلامه من المطبخ :smil13:​
 

staregypt

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
12 سبتمبر 2011
المشاركات
1,588
مستوى التفاعل
148
النقاط
0
الإقامة
تحت الصليب

حمد لله بس ....
بالسلامة يعنى ...
اللى يدخل موضوعنا هنا يجيب م الآخر لغاية مانلاقى حل لتراكم الصفحات دى ...
بعد كل المشوار ده
تقولى جيبى من الاخر
طيب هات ثمن المواصلات

لو سمحت
:ranting:
 

tasoni queena

عضوة اخضريكا
عضو مبارك
إنضم
24 يوليو 2009
المشاركات
32,906
مستوى التفاعل
790
النقاط
0
الإقامة
أقواله فى فمى وبظل يده سترنى
انا رايحه اعمل بطاطس محمره يا جدعان :p30::p30:
ادعولى اطلع بالسلامه من المطبخ :smil13:​

هههههههههه ربنا معاكى

دى اكلتى الصيامى المفضلة هاتيلى معاكى حبة
 

^_^mirna

لتكن مشيئتك
عضو مبارك
إنضم
14 أبريل 2011
المشاركات
7,087
مستوى التفاعل
572
النقاط
113
الإقامة
in egypt :\


هههههههههه ربنا معاكى

دى اكلتى الصيامى المفضلة هاتيلى معاكى حبة

هههههههه من عنيا
بس لما تتحمر :smil12:
يلا ربنا يستر وماتطلعش بنى زى كل مره
مش هى المفروض تكون لونها اصفر :t9:
 

عبود عبده عبود

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
14 يوليو 2010
المشاركات
16,645
مستوى التفاعل
4,599
النقاط
0
جوعتونا ع المسا ...
اروح اتغدى وارجع لكم ياشباب
 
أعلى