شكلك ستأخذي دور القطة..
لا يا عم خليني بعيد
:smi420:
ههههههههههههههههههههه انا في الطراوه خالص علي فكره
تحياتي ليك اخي الكريم و بجد فرحانه اني اشوف الجانب المرح ليك بعيدا عن هموم الاداره قليلا و حزمها
سلام و نعمه ليك
شكلك ستأخذي دور القطة..
علشان الكلام علي شخصية عظيمة مش اي حد
هههههههههه و انت مبسوطة ؟؟؟
انت الي هتطيري ههههههههه يلا هتوحشينا هههههه
ده مجرد تحزير ياراجعة خديلك ساتر بقى واستخبى
انا بقي مش عارف من ساعه دخولي المنتدي وتسجيلي
وهذا هو المنتدي المسيحي الوحيد رقم (1)بالنسبه لي علي الانترنت
كلنا مغرمين بالمنتدي وخلاص وصلنا لادمان منتديات الكنيسة
وفعلا وانا في الشارع بقعد اتتخيل شكل كل واحد ايه واني بالمصادفه التقي مع احد اخوتي هنا
بس (ماي روك) ده حاجه تاني شكله كده
مجرد توقعات بس من غير (حذف) :warning:
يقرب من العمر ما بين 25_30 سنه
لا بحسة اكبر من كدة
لون البشره الاسمر وشعر ناعم
لون العين العسلي
لالالا توقعاتي اصح
بصل للصور والفيديو في الصفحة الاولي
الشخصيه قيادي جداااا ذو شخصيه قويه وصلبه يميل الي استخدام الغه الحوار الحكيم والمتقن
انا عن نفسي دي اول مشاركه مباشره بيني وبينه
ويرب متكنش اخر مشاركه ليا في المنتدي خالص :11azy:
ربنا يستررررررررررررررررررررررررر
ربنا يستر علينا كلنا
بس الزعيم قلبة كبير
هيتقبل شقاوتنا في تخيل شكلة وصفاتة
تقبلوا وجودي في الموضوع الرائع جدا ده وارجو الا اكون ضيف ثقيل
ربنا يبارك حياتكم
سلام السيد المسيح الذي يفوق كل عقل
اسميشيل
شوفتي فضلتي تقولي هنطرد هنطرد
اديكي اترقيتي يا جميلة
مبروك
:download:
وازرقيت يا حبى
وغالبا من الشقاوة
ساكسب عن جدارة
شرطة سوداء على جنب
يعنى مش هعدى على شرطة فى نصف اسمى
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس حاسة اللى هنونى بالازرقاق اكتر من اللى هنونى بالاخضرار
يا ترى لية يا راجعة :t9:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
ههههههههه
[/center]
يا جماعة مع احترامي لكل الناس اللي ردوا
مش مهم يا جماعة الشكل او اننا نعرف صورة الزعيم
المهم زي ما هو قال الشخصية30:
بس برضه سؤال يطرح نفسه
ليه مش تحط صورتك يا زعيم وتريح البشرية اللي هنا
اصل دول مش هيهدوا غير ...............:11azy:
الحق اخرج انا بقي:crazy_pil
نسيت اشكرك راجعة
لانك عرفتينى لاول مرة بموضوعك هنا
بالصوت الشجى البهى المتعدد الطبقات العالى الاحساس
المرنم زياد شحادة
وباهدى ليكى حبيبتى كل موضوعات زياد شحادة اللى عملتها
سواء تراتيل
او خواطر على تراتيلة
طبعا الشكل بيفرقهل سيفرق شئ لو كان شكلي كشكل زياد ولا ايمن ولا كاظم؟
وازرقيت يا حبى
وغالبا من الشقاوة
ساكسب عن جدارة
شرطة سوداء على جنب
يعنى مش هعدى على شرطة فى نصف اسمى