يا تري هو دة( ماي روك) فعلاً

+GOSPEL OF TRUTH+

اسيرة احسانه
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2009
المشاركات
8,728
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
+كنيستي+
شكلك ستأخذي دور القطة..


لا يا عم خليني بعيد

:smi420:

ههههههههههههههههههههه انا في الطراوه خالص علي فكره

تحياتي ليك اخي الكريم و بجد فرحانه اني اشوف الجانب المرح ليك بعيدا عن هموم الاداره قليلا و حزمها

سلام و نعمه ليك
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
هههههههههه و انت مبسوطة ؟؟؟
انت الي هتطيري ههههههههه يلا هتوحشينا هههههه

انا مش مبسوطة ولا حاجة
انا ببكي
الزعيم لسة حازفلي موضوعي
قعدت اكتب فية ساعة من دماغي
عن الاسفار القانونية المحزوفة​
 

engy_love_jesus

واثق فيك ياللهى
عضو مبارك
إنضم
20 يناير 2008
المشاركات
7,756
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
ده مجرد تحزير ياراجعة خديلك ساتر بقى واستخبى
 

engy_love_jesus

واثق فيك ياللهى
عضو مبارك
إنضم
20 يناير 2008
المشاركات
7,756
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
لا ياروك انا اقصد موضوع زواج فاديا ويوحنا

ولما مرمر وصلت للمشاركة رقم 1000 افتكرت الموضوع ده :t23::t23::t23:
 

ava_kirolos_son

Տեր Հիսո
عضو مبارك
إنضم
24 فبراير 2009
المشاركات
3,441
مستوى التفاعل
63
النقاط
0
الإقامة
Տեր Հիսուս Քրիստ
انا بقي مش عارف من ساعه دخولي المنتدي وتسجيلي

وهذا هو المنتدي المسيحي الوحيد رقم (1)بالنسبه لي علي الانترنت

وفعلا وانا في الشارع بقعد اتتخيل شكل كل واحد ايه واني بالمصادفه التقي مع احد اخوتي هنا

بس (ماي روك) ده حاجه تاني شكله كده

مجرد توقعات بس من غير (حذف) :warning:

يقرب من العمر ما بين 25_30 سنه

لون البشره الاسمر وشعر ناعم

لون العين العسلي

الشخصيه قيادي جداااا ذو شخصيه قويه وصلبه يميل الي استخدام الغه الحوار الحكيم والمتقن

انا عن نفسي دي اول مشاركه مباشره بيني وبينه

ويرب متكنش اخر مشاركه ليا في المنتدي خالص :11azy:

ربنا يستررررررررررررررررررررررررر

تقبلوا وجودي في الموضوع الرائع جدا ده وارجو الا اكون ضيف ثقيل

ربنا يبارك حياتكم

سلام السيد المسيح الذي يفوق كل عقل
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
انا بقي مش عارف من ساعه دخولي المنتدي وتسجيلي

وهذا هو المنتدي المسيحي الوحيد رقم (1)بالنسبه لي علي الانترنت
كلنا مغرمين بالمنتدي وخلاص وصلنا لادمان منتديات الكنيسة​

وفعلا وانا في الشارع بقعد اتتخيل شكل كل واحد ايه واني بالمصادفه التقي مع احد اخوتي هنا

بس (ماي روك) ده حاجه تاني شكله كده

مجرد توقعات بس من غير (حذف) :warning:

يقرب من العمر ما بين 25_30 سنه
لا بحسة اكبر من كدة

لون البشره الاسمر وشعر ناعم

لون العين العسلي
لالالا توقعاتي اصح
بصل للصور والفيديو في الصفحة الاولي​

الشخصيه قيادي جداااا ذو شخصيه قويه وصلبه يميل الي استخدام الغه الحوار الحكيم والمتقن

انا عن نفسي دي اول مشاركه مباشره بيني وبينه

ويرب متكنش اخر مشاركه ليا في المنتدي خالص :11azy:

ربنا يستررررررررررررررررررررررررر
ربنا يستر علينا كلنا
بس الزعيم قلبة كبير
هيتقبل شقاوتنا في تخيل شكلة وصفاتة​

تقبلوا وجودي في الموضوع الرائع جدا ده وارجو الا اكون ضيف ثقيل

ربنا يبارك حياتكم

سلام السيد المسيح الذي يفوق كل عقل

نورت الموضوع بمشاركتك فية يا ابن البابا كيرلس​
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
اسميشيل​

شوفتي فضلتي تقولي هنطرد هنطرد
اديكي اترقيتي يا جميلة

مبروك


:download:

وازرقيت يا حبى
وغالبا من الشقاوة
ساكسب عن جدارة
شرطة سوداء على جنب
يعنى مش هعدى على شرطة فى نصف اسمى

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس حاسة اللى هنونى بالازرقاق اكتر من اللى هنونى بالاخضرار


يا ترى لية يا راجعة :t9:


ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
ههههههههه
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
نسيت اشكرك راجعة
لانك عرفتينى لاول مرة بموضوعك هنا
بالصوت الشجى البهى المتعدد الطبقات العالى الاحساس

المرنم زياد شحادة
وباهدى ليكى حبيبتى كل موضوعات زياد شحادة اللى عملتها
سواء تراتيل
او خواطر على تراتيلة
 

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
هل سيفرق شئ لو كان شكلي كشكل زياد ولا ايمن ولا كاظم؟

مهما كان شكلي، شخصيتي هي الأهم, و هي واضحة في حدود المنتدى و قريبة عن الواقع.
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
:download:

وازرقيت يا حبى
وغالبا من الشقاوة
ساكسب عن جدارة
شرطة سوداء على جنب
يعنى مش هعدى على شرطة فى نصف اسمى

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس حاسة اللى هنونى بالازرقاق اكتر من اللى هنونى بالاخضرار


يا ترى لية يا راجعة :t9:


ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
ههههههههه
[/center]

اسفة عزيزتي انا كنت بهنيكي علي انك اخضريتي
ودة كتبتة انا يوم ما انتي اخضريتي
شوفي انا كنت كاتبة المشاركة بتاريخ كام
انا اخلاقي ومشاعري متسمحليش اني افرح في اي زعل لاي حد

ربنا يصلح الامور وترجعي تخضري بازن المسيح​
 

+Roka_Jesus+

الاميرة الشقية
مشرف سابق
إنضم
10 نوفمبر 2008
المشاركات
30,213
مستوى التفاعل
417
النقاط
0
الإقامة
في قلب حبيبي *_*
يا جماعة مع احترامي لكل الناس اللي ردوا
مش مهم يا جماعة الشكل او اننا نعرف صورة الزعيم
المهم زي ما هو قال الشخصية :p30:


بس برضه سؤال يطرح نفسه
ليه مش تحط صورتك يا زعيم وتريح البشرية اللي هنا
اصل دول مش هيهدوا غير ...............:11azy:

الحق اخرج انا بقي:crazy_pil
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
يا جماعة مع احترامي لكل الناس اللي ردوا
مش مهم يا جماعة الشكل او اننا نعرف صورة الزعيم
المهم زي ما هو قال الشخصية :p30:


بس برضه سؤال يطرح نفسه
ليه مش تحط صورتك يا زعيم وتريح البشرية اللي هنا
اصل دول مش هيهدوا غير ...............:11azy:

الحق اخرج انا بقي:crazy_pil

اهلا روكا الجميلة
نورتي بمشاركتك بالموضوع يا قمر

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
الزعيم مينفعش يحط صورتة
ربنا يحافظ علية ويبارك حياتة
اكيد اللي يعمل صرح عظيم زي منتديات الكنيسة بيمجد اسم المسيح وبيكشف الضلال يبقي مستهدف من الاشرار وممكن يبقي مطلوب ازيتة


ملاك اللة حال حول خائفية وينجيهم​
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
نسيت اشكرك راجعة
لانك عرفتينى لاول مرة بموضوعك هنا
بالصوت الشجى البهى المتعدد الطبقات العالى الاحساس

المرنم زياد شحادة
وباهدى ليكى حبيبتى كل موضوعات زياد شحادة اللى عملتها
سواء تراتيل
او خواطر على تراتيلة

مرسي خالص يا اسماشيل
اهداء مقبول يا جميلة
الرب يبارك حياتك​
 

صوت الرب

مشرف محاور
مشرف سابق
إنضم
16 أكتوبر 2007
المشاركات
5,914
مستوى التفاعل
204
النقاط
63
الإقامة
الأردن
هل سيفرق شئ لو كان شكلي كشكل زياد ولا ايمن ولا كاظم؟

طبعا الشكل بيفرق
يعني يا زعيم لو كان شعرك أشقر و طويل و وجهك أبيض
و عيونك خضر أو زرق غير لما تكون أسمر و عيونك سود
و شعرك أسود و كل حاجة فيك سودا
و غير لما تكون مربي لحية بطول مترين
و غير لما تكون أصلع
يعني كل شكل و له شخصية منعكسة
و له طريقة تعامل مختلفة
صح ولا لأ :)
حتى طريقة الملابس بتفرق يعني
لما تشوف راجل لابس تنورة ( زي أسكتلندا )
غير لما تشوف بدوي لابس جلباب
و غير لما تشوف واحد لابس جينز
.
كل شيء بيفرق فأرجو إرسال
صورتك مع البيانات الشخصية
على الرابط التالي
:t30:
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة


وازرقيت يا حبى
وغالبا من الشقاوة
ساكسب عن جدارة
شرطة سوداء على جنب
يعنى مش هعدى على شرطة فى نصف اسمى

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس حاسة اللى هنونى بالازرقاق اكتر من اللى هنونى بالاخضرار


يا ترى لية يا راجعة :t9:


ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
ههههههههه
[/center]
quot-bot-left.gif
quot-bot-right.gif


اسفة عزيزتي انا كنت بهنيكي علي انك اخضريتي
ودة كتبتة انا يوم ما انتي اخضريتي
شوفي انا كنت كاتبة المشاركة بتاريخ كام
انا اخلاقي ومشاعري متسمحليش اني افرح في اي زعل لاي حد

ربنا يصلح الامور وترجعي تخضري بازن المسيح​


:download:

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بذمتك دة شكل واحدة زعلانة
يا بنتى يا غاليتى
انا كنت عارفة من الاول
ونبهت انى ما انفعش اكون غير زرقاء
الكل تشكر على الاخضرار انا الوحيدة اللى رحت الشكاوى والمصايب والمشاكل
اقول ما ينفعش لى غير الازرقاق

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الاخضرار ميزتة الوحيدة لى تصليح موضوعاتى
ونشكر ربنا بقى فية عمار بينى وبين اللى بيصلحوا لى موضوعاتى
وبقوا ما بيزعلوش من كتر التصليح
كمان بقيت بعاين المشاركة او انزلها باخطائها






 

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
وازرقيت يا حبى
وغالبا من الشقاوة
ساكسب عن جدارة
شرطة سوداء على جنب
يعنى مش هعدى على شرطة فى نصف اسمى

بما إنك كررتي هذا الموضوع أكثر من مرة, فمن الواجب توضيح إن خسارتك للعضوية المباركة كانت بسبب سوء إستعمالك للصلاحيات المعطات لعضويتك، اذ حذفتي اكثر من 20 موضوع من مواضيعك بدو مُبرر و بدون حتى علم الإدارة بالموضوع!

اذا كتِ فعلاً تسعين للطرد من المنتدى، فلا داعي لتحميلنا ثقل الموضوع، تستطيعين ترك المتدى بدون مشاكل.

الرب يعطينا حكمة ليعلمنا كيف نتصرف و كيف نتكلم لكي نكون عاكسين لمحبتة...
 
أعلى