كمان فى فرق جوهرى المرنم زياد بيعزف عود وروك بيلعب جيتار
ههههههههه مسيحيتي لي لوحدي و لا يقدم و لا يؤخر اذا باقي الاشخاص اعترفو فيها ام لم يعترفو لان ده مش اختصاصهم
ههههههه
و المسيحة ليست شهادة او دبلوم حتى يتأكد من مصداقيتها
في فرق بين كلمة مسيحي التي يكتبوها بالهوية
و المسيحية الحقيقية التي نعيشها في حياتنا و نجسدها في افعالنا
و مسحيتي لا تنتظر موافقة الناس ما دام العالم بقلوب الناس يعلم ما في قلوبنا و هذا الذي هو اهم
ههههههههه مسيحيتي لي لوحدي و لا يقدم و لا يؤخر اذا باقي الاشخاص اعترفو فيها ام لم يعترفو لان ده مش اختصاصهم
ههههههه
و المسيحة ليست شهادة او دبلوم حتى يتأكد من مصداقيتها
في فرق بين كلمة مسيحي التي يكتبوها بالهوية
و المسيحية الحقيقية التي نعيشها في حياتنا و نجسدها في افعالنا
و مسحيتي لا تنتظر موافقة الناس ما دام العالم بقلوب الناس يعلم ما في قلوبنا و هذا الذي هو اهم
لا حضرتك في عقلي انك نفس الشخص بذاتة
ودة خلاني
ادور في النت علي معلومات عنة
لقيت القاء دة
وانا قرات قبل كدة سيرة حضرتك وطريقة معرفتك بالرب وحياتك
طبعا مش نفس الحياة
ولكن لازال في تفكيري انك انت هذا الانسان
ولما بشوف ترنيمة لةببقي في بالي انة حضرتك ولو اشوف مشاركة في المنتدي لحضرتك وانا بقرا ردك ببقي شيفاك بصورتة
:close_tem:close_tem:close_tem
مش فاهمة
يعنى طحبوش مسيحى
ولا مسلم وتحترم المسيحية
ولا انا اللى غبية وانت ذكى بزيادة
لا أعرف لماذا عندي إحساس إن الناس دخلت الموضوع رغبة في فضيحة رؤية صورتي الشخصية الحقيقية..
لا أعرف لماذا عندي إحساس إن الناس دخلت الموضوع رغبة في فضيحة رؤية صورتي الشخصية الحقيقية..![]()
لالالالا طبعاً مش كدة خالص
انا اسفة جدا لو الشعور دة ضايق حضرتك
ولكن بعتقد ان كل الناس في المنتدي نفسها تعرفك اكثر ومبهورين بشخصك
انا اعتقد ان ماي روك هو............ وديع الصافي
جيلان بلاش نشر السموم بتاعتك هنا اهتمي بدراستك و روحي ذاكري من الكتب هههههههههههههههههههههههههههه
اه كلام راجعا مزبوط و في ناس زي ما قالت جيلان عاوزة تجمع اخبار ههههههههههههه
و طبعا يعني يا جيلان انت دخلتي الموضوع ليه ممكن نعرف ؟
انا اعتقد ان ماي روك هو............ وديع الصافي
![]()
لية وهو شكل حضرتك فضيحة
اعتقد ان روك شكلة فية نعمة وهيبة بنفس الوقت
ويمكن راجل ناضج مش شاب بيبى
لكن اللى تبقى عندة الجراة يعمل منتدى بالقوة دى
فى زمن زى دة
فى احوال زى اللى احنا فيها
يبقى اكيد انسان جدير بالاحترام
واةةةةةةةةةةةة
انا كنت داخلة اشوف شكل روك
لكن ذهلت لما عرفت ان حضرتك تعزف جيتار
لخبطت صورتك فى ذهنى تلك المعلومة
احممم
طبعا لا اجامل وحضرتك اكتر واحد عارف كدة
من صولاتك وجولاتك معى بقسم الشكاوى والمصايب والمشاكل
شرف لي
اني اشوف صورتك ونتعرف عليك اكتر
تحياتي