يا تري هو دة( ماي روك) فعلاً

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
كمان فى فرق جوهرى المرنم زياد بيعزف عود وروك بيلعب جيتار :)
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
ههههههههه مسيحيتي لي لوحدي و لا يقدم و لا يؤخر اذا باقي الاشخاص اعترفو فيها ام لم يعترفو لان ده مش اختصاصهم
ههههههه

و المسيحة ليست شهادة او دبلوم حتى يتأكد من مصداقيتها
في فرق بين كلمة مسيحي التي يكتبوها بالهوية
و المسيحية الحقيقية التي نعيشها في حياتنا و نجسدها في افعالنا

و مسحيتي لا تنتظر موافقة الناس ما دام العالم بقلوب الناس يعلم ما في قلوبنا و هذا الذي هو اهم


:close_tem:close_tem:close_tem

مش فاهمة
يعنى طحبوش مسيحى
ولا مسلم وتحترم المسيحية
ولا انا اللى غبية وانت ذكى بزيادة



 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
ههههههههه مسيحيتي لي لوحدي و لا يقدم و لا يؤخر اذا باقي الاشخاص اعترفو فيها ام لم يعترفو لان ده مش اختصاصهم
ههههههه

و المسيحة ليست شهادة او دبلوم حتى يتأكد من مصداقيتها
في فرق بين كلمة مسيحي التي يكتبوها بالهوية
و المسيحية الحقيقية التي نعيشها في حياتنا و نجسدها في افعالنا

و مسحيتي لا تنتظر موافقة الناس ما دام العالم بقلوب الناس يعلم ما في قلوبنا و هذا الذي هو اهم

:018a1d~146::018a1d~146::018a1d~146::018a1d~146::018a1d~146::018a1d~146:
برافووووو طحبوش
انا مسيحي مسيحي وصليبي داقة في ايديا وايماني في قلبي اعز من عينيا
 

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
لا حضرتك في عقلي انك نفس الشخص بذاتة
ودة خلاني
ادور في النت علي معلومات عنة
لقيت القاء دة
وانا قرات قبل كدة سيرة حضرتك وطريقة معرفتك بالرب وحياتك
طبعا مش نفس الحياة
ولكن لازال في تفكيري انك انت هذا الانسان
ولما بشوف ترنيمة لةببقي في بالي انة حضرتك ولو اشوف مشاركة في المنتدي لحضرتك وانا بقرا ردك ببقي شيفاك بصورتة



أذا كان عندك شكوك بأني نفس الشخص، فانا لست زياد شحاتة :)
كان لي الشرف بلقاء الأخ زياد في الاردن و في السويد. هو أخ رائع و مبارك و الرغم من وجود تشابه بسيط في الملامح، لكننا مختلفين في الأهداف و المواهب، فكل عضو بجسد الرب له وضيفته و عمله، فلو كلنا كنا زياد شحاتة لما استمتعنا بترنيمة في وقتي ضعفي، التي هي بالمناسبة من بين أقرب الترانيم الى قلبي و أسمعها بإستمرار، خاصة بصوت زياد.

على أي حال، انا لا امانع برؤيتي بشخص زياد شحاتة.
 

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
لا أعرف لماذا عندي إحساس إن الناس دخلت الموضوع رغبة في فضيحة رؤية صورتي الشخصية الحقيقية.. :)
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
لا يا روك بس فى ناس كان عندها عشم تنزل فضيحة فى اخبار المنتدى للاسبوع القادم ههههههه
 

طحبوش

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 ديسمبر 2009
المشاركات
4,546
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
SOME WHERE
:close_tem:close_tem:close_tem

مش فاهمة
يعنى طحبوش مسيحى
ولا مسلم وتحترم المسيحية
ولا انا اللى غبية وانت ذكى بزيادة


لا سلامتك يا اسميشال

ان كنت عاوزة جواب سهل خالص

انا مسيحي بس ما يهمنيش الناس تعرف لان معرفتها او عدمو مش هيأثر

المسيحية افعال نقوم بها و كلمة نجسدها في حياتنا اليومية

و ليست مصطلح نردده فقط على السنتنا

زي انا مسلم و الحمد لله ....!!!!!!!!!!!!

كلامات فارغة من معانيها عندما اكون ممثلا صحيحا للمسيحية

وقتها اتمنى ان اقول انا مسيحي

و لكن لا استطيع ان احمل اكثر من استطاعتي انا اعتبر نفسي

مشروع انسان مسيحي و لكن لم يكتمل المشروع بعد

و لكن انا في الهوية و العيلة مسيحي ابا عن جد
 

طحبوش

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 ديسمبر 2009
المشاركات
4,546
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
SOME WHERE
جيلان بلاش نشر السموم بتاعتك هنا اهتمي بدراستك و روحي ذاكري من الكتب هههههههههههههههههههههههههههه
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
لا أعرف لماذا عندي إحساس إن الناس دخلت الموضوع رغبة في فضيحة رؤية صورتي الشخصية الحقيقية.. :)

لالالالا طبعاً مش كدة خالص
انا اسفة جدا لو الشعور دة ضايق حضرتك
ولكن بعتقد ان كل الناس في المنتدي نفسها تعرفك اكثر ومبهورين بشخصك​
 

طحبوش

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 ديسمبر 2009
المشاركات
4,546
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
SOME WHERE
اه كلام راجعا مزبوط و في ناس زي ما قالت جيلان عاوزة تجمع اخبار ههههههههههههه

و طبعا يعني يا جيلان انت دخلتي الموضوع ليه ممكن نعرف ؟
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
لا أعرف لماذا عندي إحساس إن الناس دخلت الموضوع رغبة في فضيحة رؤية صورتي الشخصية الحقيقية.. :)

download.gif



لية وهو شكل حضرتك فضيحة :)
اعتقد ان روك شكلة فية نعمة وهيبة بنفس الوقت
ويمكن راجل ناضج مش شاب بيبى
لكن اللى تبقى عندة الجراة يعمل منتدى بالقوة دى
فى زمن زى دة
فى احوال زى اللى احنا فيها

يبقى اكيد انسان جدير بالاحترام
واةةةةةةةةةةةة

انا كنت داخلة اشوف شكل روك

لكن ذهلت لما عرفت ان حضرتك تعزف جيتار

لخبطت صورتك فى ذهنى تلك المعلومة

احممم

طبعا لا اجامل وحضرتك اكتر واحد عارف كدة

من صولاتك وجولاتك معى بقسم الشكاوى والمصايب والمشاكل


 

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
لالالالا طبعاً مش كدة خالص
انا اسفة جدا لو الشعور دة ضايق حضرتك
ولكن بعتقد ان كل الناس في المنتدي نفسها تعرفك اكثر ومبهورين بشخصك​

لا يا اخت راجعة ليسوع
كلامي كان للمزاح فقط


بعدين من يريد ان يعرف المزيد عني، ما عليه الا ان يسأل
انا اؤمن بالتواصل و قرب العلاقة بين الإدارة و الأعضاءو فهو اساس مهم لنجاح اي خدمة.
 

ABOTARBO

أنت تضئ سراجى
مشرف سابق
إنضم
21 نوفمبر 2009
المشاركات
30,377
مستوى التفاعل
2,102
النقاط
0
الإقامة
Je rêve que je suis un papillon
ممكن اقول راى
بطلب من حضرتك نعمل حوار مع حضرتك..واسئلة مع حضرتك..بصراحة مستغرب أن حضرتك بترد علينا
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
جيلان بلاش نشر السموم بتاعتك هنا اهتمي بدراستك و روحي ذاكري من الكتب هههههههههههههههههههههههههههه

ممكن تفهمنى اكتر تقصد ايه بالسموم ؟!
دراستى الى انت كتبت عنها كلام غلط فى اخبارك وردى كان انك تعيد النظر فى مراسلينك مرة تانية .. صح؟
اترك الدراسة لحالها واهتم بتجميع فضائحك عشن تلحق النشرة الى جاية



اه كلام راجعا مزبوط و في ناس زي ما قالت جيلان عاوزة تجمع اخبار ههههههههههههه

و طبعا يعني يا جيلان انت دخلتي الموضوع ليه ممكن نعرف ؟

هو نفس السبب الى خلاك ترد عليه .. لو على حجة الاخبار كان ممكن تشوف الموضوع وتمشى
لكن مش شايف ان الموضوع فى القسم العام و مش انت صاحبه كمان ؟
ايه وجه اعتراضك على ردودى فى موضوع لا يخصك وكلام غير موجه ليك ؟
 

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
انا اعتقد ان ماي روك هو............ وديع الصافي


ربنا يسامحك.. تتصورني بصلعة و شعري مهلس؟

download.gif


لية وهو شكل حضرتك فضيحة :)
اعتقد ان روك شكلة فية نعمة وهيبة بنفس الوقت
ويمكن راجل ناضج مش شاب بيبى
لكن اللى تبقى عندة الجراة يعمل منتدى بالقوة دى
فى زمن زى دة
فى احوال زى اللى احنا فيها

يبقى اكيد انسان جدير بالاحترام
واةةةةةةةةةةةة

انا كنت داخلة اشوف شكل روك

لكن ذهلت لما عرفت ان حضرتك تعزف جيتار

لخبطت صورتك فى ذهنى تلك المعلومة

احممم

طبعا لا اجامل وحضرتك اكتر واحد عارف كدة

من صولاتك وجولاتك معى بقسم الشكاوى والمصايب والمشاكل

انا كنت اعزف على البيانو من عمري 9 سنين، الموهبة نمت عندي، لكن تميز أخي الكبير في العزف على البيانو دفعني لأختيار آلة جديد و كان الأختيار على الجيتار بتدبير اعتبره الهي

الترانيم جزء كبير من حياتي..

لكن كما قلت الله شغل قلبي ببدأ موقع مسيحي لاستخدم فيه خبراتي الأكاديمية و الروحية، فهذا التمييز الوحيد، فلو لم اكن مدير المنتدى لما كنت اكثر من عضو مبارك.. بالكاد!



شرف لي
اني اشوف صورتك ونتعرف عليك اكتر

تحياتي


ليس بالضرورة ان تكون بالصورة... :)
 

+Coptic+

يسوع فداني
عضو مبارك
إنضم
26 يوليو 2009
المشاركات
6,306
مستوى التفاعل
42
النقاط
0
الإقامة
Egypt
انا متخيل روك رجل في الاربيعنيات من العمر
ربنا يحافظ علية و يبارك في خدمتك
 
أعلى