الرب اعطى و الرب اخذ فليكن اسم الرب مباركأ
التعازي الحارة لك ولاسرتك ...سسلام المسيح
ربنا يقويك يا هيرو و كل القديسين يقووك و عايزة اققولك متزعلش لان ربنا بيسترد وديعتة تانى
الأخ العزيز كوبتك مان
قلبي معك فيما انت فيه من آلام فقد من نحبهم خاصة اغلي الاحباء و لكن لاتنسي قول الرب:
ثم لا اريد ان تجهلوا ايها الاخوة من جهة الراقدين لكي لا تحزنوا كالباقين الذين لا رجاء لهم (1تس 4 : 13)
لاينطق لسانى بكلامات التعزيه
لاكن كلاماتن المسيح وكتابه المقدس هى خير تعزيه لخويا الحبيب
لك احر تعازيه واتمنى ان تكون فاكر رب المجد وان ليه حكمه فى عمر الانسان ويكلل تعب محبتهم ديما باكليل الفردوس وينعمو ديما مع القدسين والملايكه
البقيه فى حياتك وتكون مسيحى تفتكر رب المجد يسوع المسيح ديما فىالضيق
ادعونى وقت الديق انقزك فتمجدنى