واجب عزاء لاخونا الحبيب coptic hero

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

GamiL

New member
إنضم
9 ديسمبر 2006
المشاركات
39
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الأخ العزيز كوبتك مان
قلبي معك فيما انت فيه من آلام فقد من نحبهم خاصة اغلي الاحباء و لكن لاتنسي قول الرب:
ثم لا اريد ان تجهلوا ايها الاخوة من جهة الراقدين لكي لا تحزنوا كالباقين الذين لا رجاء لهم (1تس 4 : 13)
 

manwal

New member
عضو
إنضم
22 فبراير 2007
المشاركات
82
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
لاينطق لسانى بكلامات التعزيه
لاكن كلاماتن المسيح وكتابه المقدس هى خير تعزيه لخويا الحبيب
لك احر تعازيه واتمنى ان تكون فاكر رب المجد وان ليه حكمه فى عمر الانسان ويكلل تعب محبتهم ديما باكليل الفردوس وينعمو ديما مع القدسين والملايكه
البقيه فى حياتك وتكون مسيحى تفتكر رب المجد يسوع المسيح ديما فىالضيق
ادعونى وقت الديق انقزك فتمجدنى
 

coptic hero

コプト語の英&#
عضو مبارك
إنضم
25 نوفمبر 2006
المشاركات
1,912
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
الرب اعطى و الرب اخذ فليكن اسم الرب مباركأ

التعازي الحارة لك ولاسرتك ...سسلام المسيح


اشكرك جدا يا صديقى على تعزيتك الرقيقة
 

coptic hero

コプト語の英&#
عضو مبارك
إنضم
25 نوفمبر 2006
المشاركات
1,912
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
ربنا يقويك يا هيرو و كل القديسين يقووك و عايزة اققولك متزعلش لان ربنا بيسترد وديعتة تانى

اشكرك اختى العزيزة على تعزيتك ربنا يحافظ عليكى وعلى اسرتك
 

coptic hero

コプト語の英&#
عضو مبارك
إنضم
25 نوفمبر 2006
المشاركات
1,912
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
الأخ العزيز كوبتك مان
قلبي معك فيما انت فيه من آلام فقد من نحبهم خاصة اغلي الاحباء و لكن لاتنسي قول الرب:
ثم لا اريد ان تجهلوا ايها الاخوة من جهة الراقدين لكي لا تحزنوا كالباقين الذين لا رجاء لهم (1تس 4 : 13)

اخى الحبيب اشكرك ونحن لا نحزن كالباقيين الذين ليس لهم رجاء ولكنها طبيعه الحزن البشرية ربنا يحافظ عليك انت واسرتك
 

coptic hero

コプト語の英&#
عضو مبارك
إنضم
25 نوفمبر 2006
المشاركات
1,912
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
لاينطق لسانى بكلامات التعزيه
لاكن كلاماتن المسيح وكتابه المقدس هى خير تعزيه لخويا الحبيب
لك احر تعازيه واتمنى ان تكون فاكر رب المجد وان ليه حكمه فى عمر الانسان ويكلل تعب محبتهم ديما باكليل الفردوس وينعمو ديما مع القدسين والملايكه
البقيه فى حياتك وتكون مسيحى تفتكر رب المجد يسوع المسيح ديما فىالضيق
ادعونى وقت الديق انقزك فتمجدنى

اشكرك جدا على تعزياتك وربنا يحافظ على اسرتك كلها
 

النهيسى

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
27 يوليو 2008
المشاركات
92,326
مستوى التفاعل
3,201
النقاط
113
الإقامة
I love you Jesus
لا اعلم ان كان هذا موضوع جديد ام قديم

الله يعزى الاسره كلها
 

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
ربنا رحمه من الدنيا
وهو معاه دلوقتى يا بخته

ربنا يعزيك ويعزى جميع محبيه:)
 

engy_love_jesus

واثق فيك ياللهى
عضو مبارك
إنضم
20 يناير 2008
المشاركات
7,756
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
رد على: واجب عزاء لاخونا الحبيب coptic hero

لا اشتاه ان انطلق واكون مع المسيح ذلك افضل جدا
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
ربنا استرد وديعته يا هيرو و مع المسيح افضل
ربنا يصبرك
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
البقاء للة والدوام للة
ومع مشاطرتى احزانك ارجو قبول اعتذارى
لغيابى عن المنتدى فترة طويلة
اخى الحبيب كوبتيك هيرو
ومما يواسينا انتقال الوالد للامجاد السماوية
هناك افضل مع القديسين ورب المجد
ودمت بكل ود
 

ramy saba

New member
عضو
إنضم
17 فبراير 2007
المشاركات
165
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
البقية بحياتك تعازينا الحارة ليك وللعائلة الكريمة+++ الرب اعطى الرب اخذ فليكن اسم الرب مبارك+++
 

وسيم الكسان

New member
عضو
إنضم
20 أغسطس 2008
المشاركات
54
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
اي اشتهاء ان انطلق واكون مع المسيح ذاك افضل جدا
الرب ينيح نفسه تعازينا لجميع الاسره
 

ماريولينا

New member
عضو
إنضم
8 مارس 2009
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
البقيه في حياتك يا اخي وتعزيتنا لجميع الاسره الكريمه وربنا يصبركم (لي اشتهاء ان انتقل واكون مع المسيح ذاك افضل جدا )
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى