اخى الحبيب : Coptic hero
لا تحزن كالباقون الذين لا رجاء لهم .......... فهو لا شك فى الموضع الذى هرب منه الحزن والكأبه والتنهد فى نور القديسين
تعزيات الروح القدس تعزى نفوسكم بكل تعزيات السماء
ما فيني اقول غير الله يصبرك ويكون معك
لانو هل الكاس شربت منه انا
ربي يرحمه ويرحم امواتنا جميعا
اخوك طوني
ما فيني اقول غير الله يصبرك ويكون معك
لانو هل الكاس شربت منه انا
ربي يرحمه ويرحم امواتنا جميعا
اخوك طوني
ربنا يعزيك يا كوبتك هيرو
وينيح روح والدك
ربنا معاك
ربنا ينيح نفسه وبكون فى احضان القديسين وربنا يعزيك انت والاسره واسفه للتأخير
:yaka: من امن بى وان مات فسيحيا تعازينا الحاره لك وللاسرتك وبوجودكم تبقى زكراه وربنا ينيح نفسه مع الاباء والقديسين
"سمعت صوتا من السماء قائلا لى اكتب طوبى للاموات الذين يموتون فى الرب منذ الان نعم يقول الروح لكى يستريحوا من اتعابهم واعمالهم تتبعهم"(رؤ 14:13)
"طوبى لمن اخترته وقبلته يارب ليسكن فى ديارك الى الابد"
ربنا يعزيك انت واسرتك يا كوبتك هيرو
الله ينيح نفسه و ماتزعلش ياهيرو انشاء الله هايكون فى الفردوس
جبر مصابك كوبتك هيرو وثبت قلبك لفراق والدك