واجب عزاء لاخونا الحبيب coptic hero

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

man4truth

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
24 فبراير 2007
المشاركات
2,016
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
الإقامة
بلاد
ربنا يعزيك
 

thelife.pro

قلب يسوع
عضو نشيط
إنضم
13 فبراير 2007
المشاركات
2,240
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
syria aleppo
ما فيني اقول غير الله يصبرك ويكون معك
لانو هل الكاس شربت منه انا
ربي يرحمه ويرحم امواتنا جميعا

اخوك طوني
 

قبطى حقيقى

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 نوفمبر 2006
المشاركات
661
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
ربنا يعزيك يا كوبتك هيرو

وينيح روح والدك

ربنا معاك
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
ربنا ينيح نفسه وبكون فى احضان القديسين وربنا يعزيك انت والاسره واسفه للتأخير
 

ramy saba

New member
عضو
إنضم
17 فبراير 2007
المشاركات
165
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
:yaka: من امن بى وان مات فسيحيا تعازينا الحاره لك وللاسرتك وبوجودكم تبقى زكراه وربنا ينيح نفسه مع الاباء والقديسين
 

mira fady

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
27 يناير 2007
المشاركات
481
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
فى يد يسوع
"سمعت صوتا من السماء قائلا لى اكتب طوبى للاموات الذين يموتون فى الرب منذ الان نعم يقول الروح لكى يستريحوا من اتعابهم واعمالهم تتبعهم"(رؤ 14:13)
"طوبى لمن اخترته وقبلته يارب ليسكن فى ديارك الى الابد"
ربنا يعزيك انت واسرتك يا كوبتك هيرو
 

كارولين

New member
إنضم
24 فبراير 2007
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الله ينيح نفسه و ماتزعلش ياهيرو انشاء الله هايكون فى الفردوس
 

coptic hero

コプト語の英&#
عضو مبارك
إنضم
25 نوفمبر 2006
المشاركات
1,912
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
اخى الحبيب : Coptic hero
لا تحزن كالباقون الذين لا رجاء لهم .......... فهو لا شك فى الموضع الذى هرب منه الحزن والكأبه والتنهد فى نور القديسين
تعزيات الروح القدس تعزى نفوسكم بكل تعزيات السماء


اشكرك اخى الحبيب وربنا يكون معك ومعنا ويبارك حياتنا جميعا
 

coptic hero

コプト語の英&#
عضو مبارك
إنضم
25 نوفمبر 2006
المشاركات
1,912
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
ما فيني اقول غير الله يصبرك ويكون معك
لانو هل الكاس شربت منه انا
ربي يرحمه ويرحم امواتنا جميعا

اخوك طوني

اشكرك اخى الحبيب طونى وربنا ينيح نفوس جميع المنتقلين
 

coptic hero

コプト語の英&#
عضو مبارك
إنضم
25 نوفمبر 2006
المشاركات
1,912
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
ما فيني اقول غير الله يصبرك ويكون معك
لانو هل الكاس شربت منه انا
ربي يرحمه ويرحم امواتنا جميعا

اخوك طوني

اشكرك اخى الحبيب طونى وربنا ينيح نفوس جميع المنتقلين
 

coptic hero

コプト語の英&#
عضو مبارك
إنضم
25 نوفمبر 2006
المشاركات
1,912
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
ربنا ينيح نفسه وبكون فى احضان القديسين وربنا يعزيك انت والاسره واسفه للتأخير

اشكرك على تعزيتك ولا يوجد اسف بين الآخوة لآن ما بيننا محبة رب المجد
 

coptic hero

コプト語の英&#
عضو مبارك
إنضم
25 نوفمبر 2006
المشاركات
1,912
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
:yaka: من امن بى وان مات فسيحيا تعازينا الحاره لك وللاسرتك وبوجودكم تبقى زكراه وربنا ينيح نفسه مع الاباء والقديسين

اشكرك اخى الحبيب رامى على تعزيتك الرقيقة
 

coptic hero

コプト語の英&#
عضو مبارك
إنضم
25 نوفمبر 2006
المشاركات
1,912
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
"سمعت صوتا من السماء قائلا لى اكتب طوبى للاموات الذين يموتون فى الرب منذ الان نعم يقول الروح لكى يستريحوا من اتعابهم واعمالهم تتبعهم"(رؤ 14:13)
"طوبى لمن اخترته وقبلته يارب ليسكن فى ديارك الى الابد"
ربنا يعزيك انت واسرتك يا كوبتك هيرو

اشكرك اختى العزيزة ميرا على تعزياتك واشكرك على تذكيرى بهذة الآيات الجميلة المعزية
 

coptic hero

コプト語の英&#
عضو مبارك
إنضم
25 نوفمبر 2006
المشاركات
1,912
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
الله ينيح نفسه و ماتزعلش ياهيرو انشاء الله هايكون فى الفردوس

امين فى الفردوس اشكرك يا عزيزتى على طلبتك الصادقة ارجو منك الصلاة
 

المغتربة

New member
عضو
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
154
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
جبر مصابك كوبتك هيرو وثبت قلبك لفراق والدك
 

coptic hero

コプト語の英&#
عضو مبارك
إنضم
25 نوفمبر 2006
المشاركات
1,912
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
جبر مصابك كوبتك هيرو وثبت قلبك لفراق والدك

اشكرك جدا اختى المغتربة وصدقينى فرحت جدا لوجودك مجددا بيننا وشكرا لتعزيتك الرقيقة ربنا ينور قلبك ويجعله ينضح بالمحبة دائما
 

rimon.k

New member
إنضم
30 يناير 2007
المشاركات
20
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الرب اعطى و الرب اخذ فليكن اسم الرب مباركأ

التعازي الحارة لك ولاسرتك ...سسلام المسيح
 

merola

عايزاك تتوبـنـى
عضو مبارك
إنضم
16 يناير 2007
المشاركات
1,792
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
ربنا يقويك يا هيرو و كل القديسين يقووك و عايزة اققولك متزعلش لان ربنا بيسترد وديعتة تانى
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى