اخص عليك ياكوكو بتطلع لى لسانك :hlp:
تصدق اللون الازرق ده غيرك
هههههههه
كل لون وليه البرستيج بتاعه
ولا ايه رأيك فى الموضوع ده :smil16:
ولا ايه رأيك فى الموضوع ده :smil16:
اخص عليك ياكوكو بتطلع لى لسانك :hlp:
تصدق اللون الازرق ده غيرك
هههههههه
هههههههه أنت تؤمر يا أستاذ وليم
ميرو اتبرعت بفول وطعمية وانا عليا البصل
وحضرتك طيب
حقا ميرو ومرمر
اخجلتونى بكرمكن الزائد عن الحد لدرجة الاسراف
فول وطعمية وبصل احمدك يا رب :t9:
ههههههههههههههههههههههههههه
وكل سنة وانتم طيبين يا بخلا :t30:
مودتى
فضحونا العالم دى معلش يا مستر وليم
خلاص الرفاع فاتك انا عليا فطار العيد
هعزمكم على بصارة
والبصل معانا من الاول يبقى كدى حلو اوى
كل لون وليه البرستيج بتاعه
ولا ايه رأيك فى الموضوع ده :smil16:
انا يا مرمورتى عملت فراخ وملوخيه خضرا تجنن
ورز ولحمه محمره
والنهارده فووووول وبطاطس محمره![]()
بس مش مهم الصيام ده اكله كتير سمك وده اهم شىء
وكل سنه وانتوا طيبين
نتقابل فى الفطار ههههههه
يوم 6 يناير بالليل
انا طلبت فطيرة جبن مشكلة من عند الوحيد
اصل لا بحب فراخ ولا لحمة و هايتجننوا مني
زي في الفطار يبقى جبنة و ممكن يعني ممكن سوسيس او كفتة
وبحب قووووووووووي البمبار
ومحدش يفصل البمبار اللي هو اية انا عارفة بس بحبة اعمل اية
حقا ميرو ومرمر
اخجلتونى بكرمكن الزائد عن الحد لدرجة الاسراف
فول وطعمية وبصل احمدك يا رب :t9:
ههههههههههههههههههههههههههه
وكل سنة وانتم طيبين يا بخلا :t30:
مودتى
هو أنتى صايمة ازاى صحيح يا فراشة ؟ :t9:
ههههههه انتى بتكلمى ناس من عالم تانى ولا ايه
وانا كمان بموت فى البمبار العزومة عندك عليه بقى فى الفطار :t30:
انا صايمة بس خت حل للالبان و الجبن بس :t30:
وهما بيرفعوا قلت اشمعنى ارفع زيهم![]()
ورفعت بحاجة مسموحالي اساسا في الصيام30:
ههههههههههههه
طيب وليه ترفعى بقى اصلا :11azy:
عموما انا بكده هقولك صوما مقبولا وانشاء الله يكون أفطارا شهيا30: هههه
ههههه وكمان بحاجة مسمحوة لك أوعى تكونى واخدة حل بالشيكولاتة كده أزعل انا :smil8:
لو جت على الالبان بس مش مهم :t30:
مااااااهى دى مشكلتنا يا أستاذ وليم
مسرفين بطريقة فظييييييعة هههه
ده مش بخل يا أستاذى..
أصل مفيش غير الفول والطعمية والبصل اللى بيلكم الواحد
ههههه يعنى يجيب من الااااخر
على رأيك مرمر
مسرفين حقيقى بأمارة 3 بنوتات ردوا بعزومة فول وطعمية
والثالثة بتاعة البصارة والباقى زوغ ههههههههههههههههههه
اوك فى انتظار عزومتك عند ابو ربيع
وانا علية الشاى الكشرى تحبسى بية
فى القهوة اللى جنبة ما هو كلة ارديحى
ههههههههههههههههههههههههه
وعلى مستوى الغداء تكون القاعدة :smil8:
شاي وكشري كمان
وبتتريق علينا وتقول بخلا
طب علي الاقل البساره هتاخد ملح وميه ونار
والبصل هتروح يعيني البت مرمر الغلبانه تدب مشوار لحد ام مديحه مخصوص عشان تجبلنا البصل
وشوف دلوقتي سندويتشات الفول والطعميه اغلي من الكباب
وانت جاي تقولنا شاي
حقيقي يا زعيم الغلاسه كريم من يومك
![]()
![]()
ولا تزعل
انا جبت الطلبات اهو
عشان متقولش بس اننا بنضحك علي حد
وبعدين عايز تعزم تلات بنوتان علي قهوه ؟؟؟؟
ياسلام علي التواضع يا زعيم الغلاسه
يلا بقي شوف انت المفروض هتجيب ايه