هترفعوااااا بأيه النهارده يا أعضاء ؟!!!!!

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
اخص عليك ياكوكو بتطلع لى لسانك :hlp:


تصدق اللون الازرق ده غيرك


هههههههه
كل لون وليه البرستيج بتاعه

ولا ايه رأيك فى الموضوع ده :smil16:
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
انا يا مرمورتى عملت فراخ وملوخيه خضرا تجنن

ورز ولحمه محمره

والنهارده فووووول وبطاطس محمره
cry.gif


بس مش مهم الصيام ده اكله كتير سمك وده اهم شىء

وكل سنه وانتوا طيبين

نتقابل فى الفطار ههههههه

يوم 6 يناير بالليل
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
انا طلبت فطيرة جبن مشكلة من عند الوحيد

اصل لا بحب فراخ ولا لحمة و هايتجننوا مني

زي في الفطار يبقى جبنة و ممكن يعني ممكن سوسيس او كفتة

وبحب قووووووووووي البمبار

ومحدش يفصل البمبار اللي هو اية انا عارفة بس بحبة اعمل اية
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
هههههههه أنت تؤمر يا أستاذ وليم

ميرو اتبرعت بفول وطعمية وانا عليا البصل

وحضرتك طيب

حقا ميرو ومرمر
اخجلتونى بكرمكن الزائد عن الحد لدرجة الاسراف
فول وطعمية وبصل احمدك يا رب :t9:
ههههههههههههههههههههههههههه
وكل سنة وانتم طيبين يا بخلا :t30:
مودتى
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0


حقا ميرو ومرمر
اخجلتونى بكرمكن الزائد عن الحد لدرجة الاسراف
فول وطعمية وبصل احمدك يا رب :t9:
ههههههههههههههههههههههههههه
وكل سنة وانتم طيبين يا بخلا :t30:
مودتى

فضحونا العالم دى معلش يا مستر وليم
خلاص الرفاع فاتك انا عليا فطار العيد
هعزمكم على بصارة
والبصل معانا من الاول يبقى كدى حلو اوى
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
فضحونا العالم دى معلش يا مستر وليم
خلاص الرفاع فاتك انا عليا فطار العيد
هعزمكم على بصارة
والبصل معانا من الاول يبقى كدى حلو اوى

وجاية على نفسك لية
مس جيلان
واضح كدة يا حرام اللحمة ولا الفراخ ما زارتكوش من زمان
عشان كدة يا حبة عينى عدمانين وهفتانين
هههههههههههههههههههههههههههههه :mus25:
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
انا يا مرمورتى عملت فراخ وملوخيه خضرا تجنن

ورز ولحمه محمره

والنهارده فووووول وبطاطس محمره
cry.gif


بس مش مهم الصيام ده اكله كتير سمك وده اهم شىء

وكل سنه وانتوا طيبين

نتقابل فى الفطار ههههههه

يوم 6 يناير بالليل


ماحنااااااا شمينا الريحة يا كاندى :hlp:

بالهنااا والشفا يا ماماتى

اه صح الصيام ده مش بنحس بيه علشان السمك

هههههههه اوووك العزومة عند مامتناااااا كاندى يا جماعة زى ماهى قالت اهو

وحضرتك بصحة وألف خييييييير
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
انا طلبت فطيرة جبن مشكلة من عند الوحيد

اصل لا بحب فراخ ولا لحمة و هايتجننوا مني

زي في الفطار يبقى جبنة و ممكن يعني ممكن سوسيس او كفتة

وبحب قووووووووووي البمبار

ومحدش يفصل البمبار اللي هو اية انا عارفة بس بحبة اعمل اية

هو أنتى صايمة ازاى صحيح يا فراشة ؟ :t9:

ههههههه انتى بتكلمى ناس من عالم تانى ولا ايه

وانا كمان بموت فى البمبار العزومة عندك عليه بقى فى الفطار :t30:
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*


حقا ميرو ومرمر
اخجلتونى بكرمكن الزائد عن الحد لدرجة الاسراف
فول وطعمية وبصل احمدك يا رب :t9:
ههههههههههههههههههههههههههه
وكل سنة وانتم طيبين يا بخلا :t30:
مودتى

مااااااهى دى مشكلتنا يا أستاذ وليم

مسرفين بطريقة فظييييييعة :11azy: هههه

ده مش بخل يا أستاذى..

أصل مفيش غير الفول والطعمية والبصل اللى بيلكم الواحد :p30:

ههههه يعنى يجيب من الااااخر :hlp:
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
هو أنتى صايمة ازاى صحيح يا فراشة ؟ :t9:


ههههههه انتى بتكلمى ناس من عالم تانى ولا ايه


وانا كمان بموت فى البمبار العزومة عندك عليه بقى فى الفطار :t30:
انا صايمة بس خت حل للالبان و الجبن بس :t30:

وهما بيرفعوا قلت اشمعنى ارفع زيهم
icon10.gif


ورفعت بحاجة مسموحالي اساسا في الصيام :p30:

ههههههههههههه
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
انا صايمة بس خت حل للالبان و الجبن بس :t30:

وهما بيرفعوا قلت اشمعنى ارفع زيهم
icon10.gif


ورفعت بحاجة مسموحالي اساسا في الصيام :p30:

ههههههههههههه

طيب وليه ترفعى بقى اصلا :11azy:

عموما انا بكده هقولك صوما مقبولا وانشاء الله يكون أفطارا شهيا :p30: هههه

ههههه وكمان بحاجة مسمحوة لك أوعى تكونى واخدة حل بالشيكولاتة كده أزعل انا :smil8:

لو جت على الالبان بس مش مهم :t30:
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
طيب وليه ترفعى بقى اصلا :11azy:


عموما انا بكده هقولك صوما مقبولا وانشاء الله يكون أفطارا شهيا :p30: هههه

ههههه وكمان بحاجة مسمحوة لك أوعى تكونى واخدة حل بالشيكولاتة كده أزعل انا :smil8:


لو جت على الالبان بس مش مهم :t30:
الشوكلاتة انا مابحبهاش اصلآ

او يعني ماليش تقل عليها
icon7.gif


برفع علشان هما بيرفعوا الله اشمعنى هههههههههههه
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
مااااااهى دى مشكلتنا يا أستاذ وليم

مسرفين بطريقة فظييييييعة هههه

ده مش بخل يا أستاذى..

أصل مفيش غير الفول والطعمية والبصل اللى بيلكم الواحد

ههههه يعنى يجيب من الااااخر

على رأيك مرمر
مسرفين حقيقى بأمارة 3 بنوتات ردوا بعزومة فول وطعمية
والثالثة بتاعة البصارة والباقى زوغ ههههههههههههههههههه
اوك فى انتظار عزومتك عند ابو ربيع
وانا علية الشاى الكشرى تحبسى بية
فى القهوة اللى جنبة ما هو كلة ارديحى
ههههههههههههههههههههههههه
وعلى مستوى الغداء تكون القاعدة :smil8:
 

bebboo2

New member
إنضم
17 نوفمبر 2008
المشاركات
40
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
ليس بالخبز وحدة يحيا الانسان بل بكل كلمه تخرج من فم الله كل سنه وانتم طيبين
samuel:)
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
على رأيك مرمر
مسرفين حقيقى بأمارة 3 بنوتات ردوا بعزومة فول وطعمية
والثالثة بتاعة البصارة والباقى زوغ ههههههههههههههههههه
اوك فى انتظار عزومتك عند ابو ربيع
وانا علية الشاى الكشرى تحبسى بية
فى القهوة اللى جنبة ما هو كلة ارديحى
ههههههههههههههههههههههههه

وعلى مستوى الغداء تكون القاعدة :smil8:
شاي وكشري كمان
وبتتريق علينا وتقول بخلا
طب علي الاقل البساره هتاخد ملح وميه ونار
والبصل هتروح يعيني البت مرمر الغلبانه تدب مشوار لحد ام مديحه مخصوص عشان تجبلنا البصل
وشوف دلوقتي سندويتشات الفول والطعميه اغلي من الكباب :11azy:
وانت جاي تقولنا شاي :t9:
حقيقي يا زعيم الغلاسه كريم من يومك
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
شاي وكشري كمان
وبتتريق علينا وتقول بخلا
طب علي الاقل البساره هتاخد ملح وميه ونار
والبصل هتروح يعيني البت مرمر الغلبانه تدب مشوار لحد ام مديحه مخصوص عشان تجبلنا البصل
وشوف دلوقتي سندويتشات الفول والطعميه اغلي من الكباب
وانت جاي تقولنا شاي
حقيقي يا زعيم الغلاسه كريم من يومك

اهلين ميرو انجل
واحدة من اجل الفول والطعمية والثانية من اجل البصارة
يعنى تأكلونى فول وطعمية ومش عاجبكم
تحبسوا بشاى كشرى على القهوة
امال المفروض اعزمكم فى سانتا لوتشيا
ولا اية يا زعيمة حزب الحداقة :hlp:
اظن كدة الغى حزب الغلاسة
واعمل حزب الكروديات :heat:
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
893490926.jpg



1060150309.jpeg




ولا تزعل
انا جبت الطلبات اهو
عشان متقولش بس اننا بنضحك علي حد
وبعدين عايز تعزم تلات بنوتان علي قهوه ؟؟؟؟
ياسلام علي التواضع يا زعيم الغلاسه
يلا بقي شوف انت المفروض هتجيب ايه
 
التعديل الأخير:

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
893490926.jpg



1060150309.jpeg




ولا تزعل
انا جبت الطلبات اهو
عشان متقولش بس اننا بنضحك علي حد
وبعدين عايز تعزم تلات بنوتان علي قهوه ؟؟؟؟
ياسلام علي التواضع يا زعيم الغلاسه
يلا بقي شوف انت المفروض هتجيب ايه

يا خراشى اية دة طبق فول
يا جرسون سك على الشاى خسارة فيهم
ويلا يا بنات بيتك بيتك بلا وكسة :smil8:
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
اظهر وبان عليك الامان
اشهدوا يابنات
علي زعيم حزب الغلاسه
بيستخسر فينا حتي كوبايه الشاي
وارجع واقول
من يومك كريم يا زعيم ههههههههههههههه
 
أعلى