هترفعوااااا بأيه النهارده يا أعضاء ؟!!!!!

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*

اوووووووووووووبس
جاية جاية هههههههههه
وانتى مالك ناقص تيجى تعيشى معانا

يابت وانتى تطولى:thnk0001:
ولا نسيت تطولى ازاى بقى :gy0000:
ابعدى عنى وانا فاصلة كده مابصدق
ههههههه
:new6:
 

+Roka_Jesus+

الاميرة الشقية
مشرف سابق
إنضم
10 نوفمبر 2008
المشاركات
30,213
مستوى التفاعل
417
النقاط
0
الإقامة
في قلب حبيبي *_*
جيييييييييييت :ura1::ura1:
كل سنة وأنتوا طيبين
بدال ما أعمل موضوع جديد بقى
وانت عارفين الفضول وحش :smile01
هههههه
يوم الأربعاء صيام الميلاد :ura1:
كل عضو يخش ويقول هيرفع بأيه
بدال مانجيله لحد البيت :gun:
ههههههههه
:08::08::08:
يا فضولك الزايد
ايه دددددددددددددددده
ياساتر علي دي مناخيرك يا شيخة
احم احم احم
هروح هتعشي في كوك دور:ura1:
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
جيييييييييييت :ura1::ura1:
كل سنة وأنتوا طيبين
بدال ما أعمل موضوع جديد بقى
وانت عارفين الفضول وحش :smile01
هههههه
يوم الأربعاء صيام الميلاد :ura1:
كل عضو يخش ويقول هيرفع بأيه
بدال مانجيله لحد البيت :gun:
ههههههههه
:08::08::08:


وانتي مالك يابت
مش هقلك بقي
وخلي مناخيرك تاكلك :a63:
 

+bent el malek+

بنت المــــــلك
عضو مبارك
إنضم
9 ديسمبر 2008
المشاركات
3,260
مستوى التفاعل
135
النقاط
0
انتِ ناوية تصومى للسنة الجاية ولا ايه يا بت :11azy:
انا اكلت فراخ عشن مش بحب اللحمة
ومش بحب الشيكولاتة بردوا :p30:

وانتى يا بت يا مرمر اكلتى ايه عدس ؟
عسل يا بت يا جيلان
 

النهيسى

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
27 يوليو 2008
المشاركات
92,326
مستوى التفاعل
3,201
النقاط
113
الإقامة
I love you Jesus
ههههههههههههههه
أنا نسيت
لأنى دخلت الموضوع متأخر
كل سنه وأنتم طيبين
 
أعلى