- إنضم
- 21 نوفمبر 2009
- المشاركات
- 30,377
- مستوى التفاعل
- 2,102
- النقاط
- 0
- الإقامة
- Je rêve que je suis un papillon
ما بيفرق معايا أكل صيامى أو فطارى...عادى...
اوووووووووووووبس
جاية جاية هههههههههه
وانتى مالك ناقص تيجى تعيشى معانا
جيييييييييييت :ura1::ura1:
كل سنة وأنتوا طيبين
بدال ما أعمل موضوع جديد بقى
وانت عارفين الفضول وحش :smile01
هههههه
يوم الأربعاء صيام الميلاد :ura1:
كل عضو يخش ويقول هيرفع بأيه
بدال مانجيله لحد البيت :gun:
ههههههههه
:08::08::08:
جيييييييييييت :ura1::ura1:
كل سنة وأنتوا طيبين
بدال ما أعمل موضوع جديد بقى
وانت عارفين الفضول وحش :smile01
هههههه
يوم الأربعاء صيام الميلاد :ura1:
كل عضو يخش ويقول هيرفع بأيه
بدال مانجيله لحد البيت :gun:
ههههههههه
:08::08::08:
انتِ ناوية تصومى للسنة الجاية ولا ايه يا بت :11azy:
انا اكلت فراخ عشن مش بحب اللحمة
ومش بحب الشيكولاتة بردوا30:
وانتى يا بت يا مرمر اكلتى ايه عدس ؟
عسل يا بت يا جيلان