نعم نريد زعيمنا روك رئيساً للجمهورية

SALVATION

فداكى يا كنستى
مشرف سابق
إنضم
28 مايو 2007
المشاركات
58,199
مستوى التفاعل
367
النقاط
0
الإقامة
Egypt/Alex
بوصوا بقى علشان نبقى على نور
هتوزعوا لحمة هنيجى ننتخب مش هتوزعوا لحمة يبقى نشوف حد جزار ننتخبة
ثم روك اصلا بقالنا كتييير مش بيدينا مرتبات ونيجى نكلمة يقولك انتوا فداء الاعضاء ازى تخدوا مرتبات والاعضاء تجوع
انا حطيط شروطى
ويكون شعار روك اللى عايز لحمة ينتخبنى فى الزحمة
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
فكره حلوه يا بوب
وانا امسك الملاهى بتاعت المعموره ههههههه
تحيااا ماى روك رائيسااا للجمهورية

ياكوك فعلاً الفضل كل الفضل لدونا
وانا ماعملتش حاجة
بس وحياة ابوك عندي عيال اختي الصغيرين بعد إذنك لما تمسكها عاوزين نديهم لفه
هههههههههههههههههههههههههه​
 
التعديل الأخير:

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
بوصوا بقى علشان نبقى على نور
هتوزعوا لحمة هنيجى ننتخب مش هتوزعوا لحمة يبقى نشوف حد جزار ننتخبة
ثم روك اصلا بقالنا كتييير مش بيدينا مرتبات ونيجى نكلمة يقولك انتوا فداء الاعضاء ازى تخدوا مرتبات والاعضاء تجوع
انا حطيط شروطى
ويكون شعار روك اللى عايز لحمة ينتخبنى فى الزحمة


مش هينفع كده علشان هو رافع شعـــــــــار
يا انا يا مافيش أصلي ما عنديش
هههههههههههههه

يطرح ويناقش​
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
مبدئياً انا موافق و شروطي التالي هي تحصيل حاصل، اي سيتم تطبيقها ان فزت بأصواتكم ام لا:


  1. إلغاء اي مادة من الدستور تشرع الإسلام كدين للدولة
  2. تغيير عنوان السلفين الى إرهابيين و التعاون مع القوى الخارجية للتخلص منهم
  3. تحقيق المساواة العقائدية لكل الأديان
  4. هد الأزهر او توفير نفس كمية تكلفته لباقي الأديان الآخرى
  5. دعوة الإستثمارات الأجنبية
  6. ضمان حق الإشتراك بالمناصب الحكومية للمسيحين بنسبة لا تقل عن ال 30%
  7. إعطاء حق الإدارة الفيدرالية للمحافظات التي فيها كثافة مسيحية
  8. إستلام الدعم المادي من الدول المسيحية الآخرى بصورة خاصة لبناء الكنائس و توفير اهم حقوق ممارسة العبادة للمسيحيين
  9. السماح لي بإدارة الدولة بطريقة ديمقارطية دكتاورية لفترة مُعينة لحين تحظير البلد للفكر الديمقراطي
  10. الدعم بالأصوات و المادة بدون شروط و لا مطالب لحين إستلام الحكم و توطيد الأمن و الأمان و الإقتصاد

و القائمة تطول لكن يهمني ان اسمع صوتكم في أول عشر مطالب..

انـــــــــــــــــا معــــــــــــــــاك ومليووووووووووووووووووون نعم
===================================
بس ابقي افتكرني علشان انا دلوقتي
خالي شغل وعمي عاطل
ههههههههههههههههههههه
 

كوك

Forgive me Lord
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
32,327
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
الإقامة
www.facebook.com/ConditionsWorld
ياكوك فعلاً الفضل كل الفضل لدونا
وانا ماعملتش حاجة
بس وحياة ابوك عندي عيال اختي الصغيرين بعد إذنك لما تمسكها عاوزين نديهم لفه

هههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههه
مش لو مسكت حاجه اصلااا ده انا محتاج الى يمرجحنى
هههههههههه
بس عايزين وصطه حلوه كده
هههههههههههه
واحلى شكر لى دونااااا يا باشااااااااا
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
هههههههههههههه
مش لو مسكت حاجه اصلااا ده انا محتاج الى يمرجحنى
هههههههههه
بس عايزين وصطه حلوه كده
هههههههههههه
واحلى شكر لى دونااااا يا باشااااااااا


خلاص لو لقيت واسطة بزمتك ما تنساني في أي شغلانه
حتي رئيس مجلس إدارة مش مهم
ههههههههههههههه

وان ليك ياعم هاشوف روك
وهاوديك ماجيك لاند
ههههههههههههههه

وأحلي شكر لدونا

 

$CinDrellA $

^_^ La Princess
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2008
المشاركات
16,814
مستوى التفاعل
182
النقاط
0
الإقامة
With my self
مبدئياً انا موافق و شروطي التالي هي تحصيل حاصل، اي سيتم تطبيقها ان فزت بأصواتكم ام لا:


  1. إلغاء اي مادة من الدستور تشرع الإسلام كدين للدولة
  2. تغيير عنوان السلفين الى إرهابيين و التعاون مع القوى الخارجية للتخلص منهم
  3. تحقيق المساواة العقائدية لكل الأديان
  4. هد الأزهر او توفير نفس كمية تكلفته لباقي الأديان الآخرى
  5. دعوة الإستثمارات الأجنبية
  6. ضمان حق الإشتراك بالمناصب الحكومية للمسيحين بنسبة لا تقل عن ال 30%
  7. إعطاء حق الإدارة الفيدرالية للمحافظات التي فيها كثافة مسيحية
  8. إستلام الدعم المادي من الدول المسيحية الآخرى بصورة خاصة لبناء الكنائس و توفير اهم حقوق ممارسة العبادة للمسيحيين
  9. السماح لي بإدارة الدولة بطريقة ديمقارطية دكتاورية لفترة مُعينة لحين تحظير البلد للفكر الديمقراطي
  10. الدعم بالأصوات و المادة بدون شروط و لا مطالب لحين إستلام الحكم و توطيد الأمن و الأمان و الإقتصاد

و القائمة تطول لكن يهمني ان اسمع صوتكم في أول عشر مطالب..

:big29::big29:

يااااااااااااااااة يارووووووووووك
ياااااااااااااااااريت نلاقى كدة
مصر هتبقى جنة على الارض :yahoo:
 

$CinDrellA $

^_^ La Princess
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2008
المشاركات
16,814
مستوى التفاعل
182
النقاط
0
الإقامة
With my self
بوصوا بقى علشان نبقى على نور
هتوزعوا لحمة هنيجى ننتخب مش هتوزعوا لحمة يبقى نشوف حد جزار ننتخبة
ثم روك اصلا بقالنا كتييير مش بيدينا مرتبات ونيجى نكلمة يقولك انتوا فداء الاعضاء ازى تخدوا مرتبات والاعضاء تجوع
انا حطيط شروطى
ويكون شعار روك اللى عايز لحمة ينتخبنى فى الزحمة



لالالالالالالالالالا اعترض ياتونى
اوبجيكشششششششششششن

انا عايزة فراخ مش بحب اللحمة :kap:
ههههههههههههههههه
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
ههههههههههههههههههههههههه
نايس فكرة ونايس مووووووووضوع

وانا برشح نفسى لوزارة السياحة
اشمعنا انا بقا خلينا نأكل عيش :smile01

عيش وحلاوة يا سندريلا
بورتو طره
ههههههههههههههههههههههههه
 

بايبل333

حن يارحمــــــن
إنضم
27 سبتمبر 2010
المشاركات
7,650
مستوى التفاعل
582
النقاط
113
الإقامة
+تكفيك نعمتي+
حلوة الفكرة دى

وانا هشترك فى الموضوع هعمل جروب على الفيس بوك هخلع روك من الرئاسة وهضم ناس كثير جدا جدا معاى


ولا يعملى نائب لة ومعملش كدة :a63:
 

$CinDrellA $

^_^ La Princess
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2008
المشاركات
16,814
مستوى التفاعل
182
النقاط
0
الإقامة
With my self


عيش وحلاوة يا سندريلا
بورتو طره
ههههههههههههههههههههههههه


ههههههههههههههه
لالالالالالالالا
انا هنزل بالبروجرم بتاعى
ومش هأكل غير عيش توست
هو انا هابقى زيه برضو :pleasantr
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART




لالالالالالالالالالا اعترض ياتونى
اوبجيكشششششششششششن

انا عايزة فراخ مش بحب اللحمة :kap:
ههههههههههههههههه

بس بس يا سندريلا احسن يقولو روك
بيوزع كنتاكي
ههههههههههههههههه​
 

$CinDrellA $

^_^ La Princess
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2008
المشاركات
16,814
مستوى التفاعل
182
النقاط
0
الإقامة
With my self


بس بس يا سندريلا احسن يقولو روك
بيوزع كنتاكي
ههههههههههههههههه​


ههههههههههههههههه
عز الطلب بس نخليها ماكدونلز بقا
نغييير هههههههههههههه
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
حلوة الفكرة دى

وانا هشترك فى الموضوع هعمل جروب على الفيس بوك هخلع روك من الرئاسة وهضم ناس كثير جدا جدا معاى


ولا يعملى نائب لة ومعملش كدة :a63:

يعني كده

خلاص انا هاعمل جروب
كلنا ماي روك
ههههههههههههههههههه

بس وحياتك اما تبقي النائب شوف مين إللي هيوقف وراك
علشان نعمل جروب
سر الراجل إللي ورا بايبل
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 
التعديل الأخير:

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
مبدئياً انا موافق و شروطي التالي هي تحصيل حاصل، اي سيتم تطبيقها ان فزت بأصواتكم ام لا:


  1. إلغاء اي مادة من الدستور تشرع الإسلام كدين للدولة
  2. تغيير عنوان السلفين الى إرهابيين و التعاون مع القوى الخارجية للتخلص منهم
  3. تحقيق المساواة العقائدية لكل الأديان
  4. هد الأزهر او توفير نفس كمية تكلفته لباقي الأديان الآخرى
  5. دعوة الإستثمارات الأجنبية
  6. ضمان حق الإشتراك بالمناصب الحكومية للمسيحين بنسبة لا تقل عن ال 30%
  7. إعطاء حق الإدارة الفيدرالية للمحافظات التي فيها كثافة مسيحية
  8. إستلام الدعم المادي من الدول المسيحية الآخرى بصورة خاصة لبناء الكنائس و توفير اهم حقوق ممارسة العبادة للمسيحيين
  9. السماح لي بإدارة الدولة بطريقة ديمقارطية دكتاورية لفترة مُعينة لحين تحظير البلد للفكر الديمقراطي
  10. الدعم بالأصوات و المادة بدون شروط و لا مطالب لحين إستلام الحكم و توطيد الأمن و الأمان و الإقتصاد

و القائمة تطول لكن يهمني ان اسمع صوتكم في أول عشر مطالب..

ده اكتر من احلامنا كمان :)
منتظرين باقى بنود القائمه وبرنامجك الانتخابى
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
بوصوا بقى علشان نبقى على نور
هتوزعوا لحمة هنيجى ننتخب مش هتوزعوا لحمة يبقى نشوف حد جزار ننتخبة
ثم روك اصلا بقالنا كتييير مش بيدينا مرتبات ونيجى نكلمة يقولك انتوا فداء الاعضاء ازى تخدوا مرتبات والاعضاء تجوع
انا حطيط شروطى
ويكون شعار روك اللى عايز لحمة ينتخبنى فى الزحمة

مش عارفه ليه حاسه ان الاخ ده من الفلول رغم :download:
انه بيتكلم عن اللحمه :t31:
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
حلوة الفكرة دى

وانا هشترك فى الموضوع هعمل جروب على الفيس بوك هخلع روك من الرئاسة وهضم ناس كثير جدا جدا معاى


ولا يعملى نائب لة ومعملش كدة :a63:

اممممممم الاخوان بدأوا يهلوا علينا :hlp:​
 

tasoni queena

عضوة اخضريكا
عضو مبارك
إنضم
24 يوليو 2009
المشاركات
32,906
مستوى التفاعل
790
النقاط
0
الإقامة
أقواله فى فمى وبظل يده سترنى
مبدئياً انا موافق و شروطي التالي هي تحصيل حاصل، اي سيتم تطبيقها ان فزت بأصواتكم ام لا:

إلغاء اي مادة من الدستور تشرع الإسلام كدين للدولة
تغيير عنوان السلفين الى إرهابيين و التعاون مع القوى الخارجية للتخلص منهم
تحقيق المساواة العقائدية لكل الأديان
هد الأزهر او توفير نفس كمية تكلفته لباقي الأديان الآخرى
دعوة الإستثمارات الأجنبية
ضمان حق الإشتراك بالمناصب الحكومية للمسيحين بنسبة لا تقل عن ال 30%
إعطاء حق الإدارة الفيدرالية للمحافظات التي فيها كثافة مسيحية
إستلام الدعم المادي من الدول المسيحية الآخرى بصورة خاصة لبناء الكنائس و توفير اهم حقوق ممارسة العبادة للمسيحيين
السماح لي بإدارة الدولة بطريقة ديمقارطية دكتاورية لفترة مُعينة لحين تحظير البلد للفكر الديمقراطي
الدعم بالأصوات و المادة بدون شروط و لا مطالب لحين إستلام الحكم و توطيد الأمن و الأمان و الإقتصاد

و القائمة تطول لكن يهمني ان اسمع صوتكم في أول عشر مطالب..

يا سلام لو جيه مرشح رئاسة لمصر

وقال ان برنامجه الانتخابى كده

مش قادرة اقولك المسلمين هيعملوا فيه ايه هههههههههههههههه

لك ان تتخيل هههههههههههه
 
أعلى