رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة
سلام ونعمة
شكرا لمرورك اختى ارووجه ونشكر ربنا ان التصميم عجبكم
سلام ومحبة
شكرا لمرورك اختى ارووجه ونشكر ربنا ان التصميم عجبكم
سلام ومحبة
انا مش عارف اضيف الصورة فى المنتدى ازاى حد بقول لى يا جماعة
انا مش عارف اضيف الصورة فى المنتدى ازاى حد بقول لى يا جماعة
+++ سلام ونعمة +++
شكراً ياأشرف على تصميمك الروعة ، فعلاً تصميم واحد بس بجد جميل وشكر خااااااص جداً لفراااشة على إظهار روعة تصميمك
وربنا يعوض تعب محبتكم خير ويكتر من محبتنا لبعض اكتر وأكتر
أميـــــــــــــــــــــــــــــــــــن
صلوا من اجلى
شكراً ياأشرف على تصميمك الروعة ، فعلاً تصميم واحد بس بجد جميل وشكر خااااااص جداً لفراااشة على إظهار روعة تصميمك
وربنا يعوض تعب محبتكم خير ويكتر من محبتنا لبعض اكتر وأكتر
أميـــــــــــــــــــــــــــــــــــن
صلوا من اجلى
د![]()
احيك بجد يا اشرف تصميم جميل
تسلم ايدك
الصوره رائعه وخاصه عجبني صوره الملك المنتصر اللي في الميه معناها جميل وعجبني
ربنا يوفقك في المسابقه