مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

ashrafadel

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
14 أكتوبر 2007
المشاركات
251
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
الإقامة
بين أحضان المسيح
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

سلام ونعمة

شكرا لمرورك اختى ارووجه ونشكر ربنا ان التصميم عجبكم

سلام ومحبة
 

elpop33

New member
عضو
إنضم
17 ديسمبر 2006
المشاركات
66
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

+++ سلام ونعمة +++

شكراً ياأشرف على تصميمك الروعة ، فعلاً تصميم واحد بس بجد جميل وشكر خااااااص جداً لفراااشة على إظهار روعة تصميمك
وربنا يعوض تعب محبتكم خير ويكتر من محبتنا لبعض اكتر وأكتر


أميـــــــــــــــــــــــــــــــــــن

صلوا من اجلى
 
إنضم
5 يناير 2008
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

انا مش عارف اضيف الصورة فى المنتدى ازاى حد بقول لى يا جماعة
 

ارووجة

مشرفةسابقةareej
مشرف سابق
إنضم
16 سبتمبر 2006
المشاركات
11,996
مستوى التفاعل
108
النقاط
0
الإقامة
الاراضي المقدسة- الناصرة-
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

انا مش عارف اضيف الصورة فى المنتدى ازاى حد بقول لى يا جماعة

لما تصير عضو نشيط ...وقتها هتقدر تحط صور
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

انا مش عارف اضيف الصورة فى المنتدى ازاى حد بقول لى يا جماعة

تقدر ترفع الصور من الموقع دا

http://www.0zz0.com/index.php?pz=46389

وبعد الرفع تدوس على ايقونة نسخ كود للمنتديات

تنسخها على الرد بتاعك او الموضوع بتاعك هنا
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

+++ سلام ونعمة +++

شكراً ياأشرف على تصميمك الروعة ، فعلاً تصميم واحد بس بجد جميل وشكر خااااااص جداً لفراااشة على إظهار روعة تصميمك
وربنا يعوض تعب محبتكم خير ويكتر من محبتنا لبعض اكتر وأكتر

أميـــــــــــــــــــــــــــــــــــن


صلوا من اجلى

سلام و نعمة

ميرسي قوي يا البوب على تشجيعك

ربنا يباركك
 

ashrafadel

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
14 أكتوبر 2007
المشاركات
251
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
الإقامة
بين أحضان المسيح
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

شكراً ياأشرف على تصميمك الروعة ، فعلاً تصميم واحد بس بجد جميل وشكر خااااااص جداً لفراااشة على إظهار روعة تصميمك
وربنا يعوض تعب محبتكم خير ويكتر من محبتنا لبعض اكتر وأكتر


أميـــــــــــــــــــــــــــــــــــن


صلوا من اجلى

شكرا لك اخى الحبيب البــوب على مرورك وكلماتك الرائعه ويارب يبارك محبتنا واحنا هنا كلنا بنجتمع بجسد واحد وهدف واحد

هو نشر كلمة الرب

سلام المسيح معكم
 

بيشوى2006

New member
إنضم
18 أكتوبر 2006
المشاركات
13
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

ديه تصميماتى ويارب تعجبكم

71622583aq8ic8.jpg



59226372yw9fq5.jpg
 

ashrafadel

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
14 أكتوبر 2007
المشاركات
251
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
الإقامة
بين أحضان المسيح
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

اهلا بيك اخى بيشوى فى المسابقه

وربنا يوفقك حبيبى

سلام ومحبه
 

awka

New member
إنضم
24 فبراير 2007
المشاركات
40
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

هاى شباب كل سنة وانتم طيبيين
اسمحولى اشارك معاكم فى المسابقة بالتصميم ده

 

ashrafadel

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
14 أكتوبر 2007
المشاركات
251
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
الإقامة
بين أحضان المسيح
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

اهلا بك اخى الحبيب ( awka ) فى المسابقة

وربنا وفقك حبيبى

سلام المسيح معك
 

michael saad

New member
إنضم
8 سبتمبر 2007
المشاركات
46
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
Cairo
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة



تصميم
(( الام المسيح )) محتاج أعرف أرائكم



تصميم أخر

7nanrbyol9.jpg


أتمني أنه يعجبكم
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

get-4-2008-wnyrwkcfumv.gif
د



احيك بجد يا اشرف تصميم جميل
تسلم ايدك
الصوره رائعه وخاصه عجبني صوره الملك المنتصر اللي في الميه معناها جميل وعجبني

ربنا يوفقك في المسابقه
 
التعديل الأخير:

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة





تصميم جميل يا ميشيل
تسلم ايدك
وربنا يوفقك في المسابقه
 

michael saad

New member
إنضم
8 سبتمبر 2007
المشاركات
46
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
Cairo
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

شكرا أوي يا mero_engel بس أنا أسمي مايكل مش ميشيل :)
 

michael saad

New member
إنضم
8 سبتمبر 2007
المشاركات
46
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
Cairo
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

أنا عاوز أعرف النتيجة أمته ؟؟؟
 

ashrafadel

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
14 أكتوبر 2007
المشاركات
251
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
الإقامة
بين أحضان المسيح
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

النتيجه فى الفسحه ههههه

نتيجه ايه بس يا اخى مايكل .. صدقنى لنا عظيم الشرب ان نجتمع بمحبه وتحت لواء واحد

بغض النظر عن اى مسابقات .. وعموما يا سيدى النتيجه يوم 30 يعنى اخر الشهر على ما اذكر
 

michael saad

New member
إنضم
8 سبتمبر 2007
المشاركات
46
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
Cairo
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

علي فكرة يا ashrafadel أنا كنت بعمل التصميم ده قبل مادخل وأعرف ان فيه مسابقة أساسا

بس ده مجرد سؤال مش أكتر وشكرا لردك يا أشرف​
 

ashrafadel

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
14 أكتوبر 2007
المشاركات
251
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
الإقامة
بين أحضان المسيح
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

get-4-2008-wnyrwkcfumv.gif
د



احيك بجد يا اشرف تصميم جميل
تسلم ايدك
الصوره رائعه وخاصه عجبني صوره الملك المنتصر اللي في الميه معناها جميل وعجبني

ربنا يوفقك في المسابقه

شكرا لكى اختى ميرو على المرور الجميل

ونشكر الله ان التصميم عجبك

سلام المسيح
 
أعلى