مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

PLEASE BE CLEAR

الخاطــــــــئ
عضو مبارك
إنضم
29 نوفمبر 2007
المشاركات
2,688
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
+++تحت قدم السيد المسيح+++
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

طبعا مينفعش انى اشترك خلاص انتهت المسابقة :a82::smil13: خلاص معاد المسابقة نتهى عمتا عشان ابقى اشتركت اسما اشترك بتوقعى وكل سنه وانتم طيبين
 

ارووجة

مشرفةسابقةareej
مشرف سابق
إنضم
16 سبتمبر 2006
المشاركات
11,996
مستوى التفاعل
108
النقاط
0
الإقامة
الاراضي المقدسة- الناصرة-
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

لا يااخي معاد المسابقة ماانتهى
المسابقة لآخر الشهر يعني ليوم الاربعاء

وع فكرة توووقيعك لفت انتباهي من البداية بجد روووووووعة كتير من اجمل التصاميم
ربنا يباركك اخي
وكل سنة وانتا طيب ^_^
 

PLEASE BE CLEAR

الخاطــــــــئ
عضو مبارك
إنضم
29 نوفمبر 2007
المشاركات
2,688
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
+++تحت قدم السيد المسيح+++
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

كل سنه وانته طيبيبن انا عارف انى متاخر بس عملت صوره صغيره كده قلت
ادخل بيها المسابقة ويا رب تعجبكم
المسيح قام حقا قام


38434817c46ee7e6a.gif
 

michael saad

New member
إنضم
8 سبتمبر 2007
المشاركات
46
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
Cairo
رد على: مسابقة التصميم في الصلب و القيامة

بجد يا جماعة معظم التصاميم روعة

بجد ربنا يبارك في كل الناس القاثمين علي المنتدي العظيم ده

علي فكره أنا عندي منتدي فيه 14000 عضو بس مش مسيحي و ولو محتاجين أي حاجة في الدعم الفني للمنتدي فأنا في الخدمة دايما
... مجانا طبعا

ومستني أعرف نتيجة المسابقة
 
أعلى