محتاج حد يعدل فى الصورة

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
طلب أخير
ممكن اطلب تعديل تانى ولا كده كتييييييير منى



انا بصراحة عجبانى الخلفية وطريقة كتابة الكلمات
بس محتاج صور مناسبة للموضوعات فى المؤتمر اكتر
انا عارف ان كده كتييييييير
بس بجد انا أسف
لو مش هينفع خلاص
مستنى ردك
اوك فادى
 

FADY_TEMON

مستغني عن أرضكم
عضو مبارك
إنضم
30 مارس 2008
المشاركات
2,302
مستوى التفاعل
100
النقاط
63
الإقامة
بلد الكوسة
أسف مش هقدر أعمل فيها حاجة أكتر من كدا ..بس بجد أنا أسف جداً ..جداً جداً أني مش هقدر أعمل حاجة فيها ..
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
على فكرة انا كنت عايز احط الصورة دى مكان صورة المسيح والطفل فقط
علشان الصورة دى مناسبة اكتر لهدف المؤتمر( ان المسيح بيكلمنا كلنا كلام نعيشه
)
1244819113.gif
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
بس بجد انا أسف اسف اسف
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ياريت متكونش زعلت منى يا فادى
ربنا يقويك ويعوضك
 

FADY_TEMON

مستغني عن أرضكم
عضو مبارك
إنضم
30 مارس 2008
المشاركات
2,302
مستوى التفاعل
100
النقاط
63
الإقامة
بلد الكوسة
هو في مشكلة بسيطة ..أن تناصق الالوان مينفعش مع بعضه ..ونا هحاول ..أشوفلك صورة ليسوع والجموع ..أوك ياباشا..
 

FADY_TEMON

مستغني عن أرضكم
عضو مبارك
إنضم
30 مارس 2008
المشاركات
2,302
مستوى التفاعل
100
النقاط
63
الإقامة
بلد الكوسة
أيه رأيك كدا ... ومش عايزك كل شوية تقول أنا أسف .خلينا نخدم بمزاج

104442654.jpg

 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
بص بقى بجد بجد بجد
انت فنان فنان
على فكرة انا مش عارف اقولك ايه على الصورة دى
بجد روعة بجد جميلة اوى
ميرسى كتييييييييييييييير
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
أخر طلب الfinish
عايز أعمل للصورة دى أطار حواليها علشان بعد ما اطبعها هتتخرم من الجانب اليمين
علشان البامفليت هيبقى شبه الكشكول السلك متخرم من الجانب اليمين
بحيث التخريم يكون فى الأطار وليس الصورة

وياريت لو ينفع تكتب بعد مؤتمر أعدادى وثانوى بنين
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
وبجد أنا بشكرك جدا جدا جدا
لانك بجد تعبت معايا أوى
وكمان متابع الموضوع
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
وكمان معلش لو ينفع تحط كلمة(زرايب)قبل كلمة عزبة النخل

وبجد ربنا يعوضك
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
كده بجد تسلم أيدك
وربنا يعوض تعب محبتك الجميلة
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
على فكرة اخوتى الخدام اللى معايا فى الأسرة بيشكروك جدا جدا
وعجباهم الصورة جدا جدا



وفى سؤال ؟؟؟؟
هو اللى وراء راس البنت اللى مع السيد المسيح دى كورة ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
بقولك يافادى
فى خدمة تانية
خدمة أعدادى بنات عندنا فى الكنيسة عندهم مؤتمر زينا فى نفس المكان
وعايزين غلاف جميل زى اللى انت عملتوا لينا
وطبعا نفس أسم الكنيسة ولكن فى الفترة 13/7 الى 16/7

ومؤتمرهم عن وقت الفراغ
العنوان ههحاول اجيبهولك
فعايزك تعمل تصميم من تخيلك زى بيتاعنل
 
أعلى