كيف تعرف انك واقع فى حالة حب ؟؟

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!

يابن انت ابقى على حااال بقى

انت شاعر ولا فنان ولا اية حكايتك
اية الجمال دة يا كيرة باشا
بجد كتير علينا
ميرسى على الموضوع
واشكر ربنا كل الشكر على خدمتك الرائعة وسطينا

واتمنالك كل خير
مرسىىىىىىىىىى جدا ياباشا على كلامك الجميل ومرووورك
بس انا ماستاهلش كل ده
نورت الموضوع
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
رد: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!

فعلا الحب الحقيقي عمرة ما يموت وحاجة كمان الحب الاول عمرة ما بيتنسي الموضوع قصر فية قوي دا انا عيوني دمعت مرسي خالص يا كوكو علي الموضوع الجميل وامتعنا اكتر واكتر
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!

فعلا الحب الحقيقي عمرة ما يموت وحاجة كمان الحب الاول عمرة ما بيتنسي الموضوع قصر فية قوي دا انا عيوني دمعت مرسي خالص يا كوكو علي الموضوع الجميل وامتعنا اكتر واكتر


مرسىىىىىىىىىى على مروووووووورك يا رجا
وعلى مشاركتك الجميله
نورتى الموضوع
 

engy_love_jesus

واثق فيك ياللهى
عضو مبارك
إنضم
20 يناير 2008
المشاركات
7,756
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
رد: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!

ايه الكلام والاحساس الجامد ده

تسلم ايدك وتجبلينا اكتر واكتر

ربنا يباركك ياكوكو
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!

ايه الكلام والاحساس الجامد ده

تسلم ايدك وتجبلينا اكتر واكتر

ربنا يباركك ياكوكو




مرسىىىىىىىىىى على مروووووووورك ياانجى
وعلى مشاركتك الجميله
نورتى الموضوع
 

loooly

New member
إنضم
23 أغسطس 2008
المشاركات
15
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!

الله يكون معك بس ازا وصل الانسان لاقصى درجات الحب اتجاة شخص ما بيبادلووو الشعور شو بيصير بالانسان غير انو بيموت الم ولوعة
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!

جميل كلامك يالولى
بس الالى بيحب بجد
مستحيل ينسى حبه
والحب الاول بالذات من مليووووووون المستحيل انوا يتنسى
ممكن تنساه لحظه لكن تنساه دقيقه واحده مستحيل
مرسىىىىىىىىىى على مروووووووورك يالووولى
نورتى الموضوع
 

tete99

New member
عضو
إنضم
4 أغسطس 2008
المشاركات
56
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
egypt
رد: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!

بجد موضوع اكتر من يجنن
و الجرح صعب والفراق اصعب
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!

مرسىىىىىىىىىى على مرووووووووورك ياتى تى
وعلى مشاركتك الجميله
نورتى الموضوع
 

SALVATION

فداكى يا كنستى
مشرف سابق
إنضم
28 مايو 2007
المشاركات
58,199
مستوى التفاعل
367
النقاط
0
الإقامة
Egypt/Alex
رد: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!

عند فقده وتبقى طول عمرك على ذكراه فلا تستطيع أن تكرهه أو تبعده أو تنساه
ميرسى كتيييير كوكو على الموضوع الجميل
مشكور يا باشا
 

Rosetta

Proud Christian
إنضم
17 أبريل 2008
المشاركات
17,192
مستوى التفاعل
1,001
النقاط
0
الإقامة
† Jesus Heart †
رد: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!

بجد موضوع جميل جدا و أكتر من رائع,,
فقد تأثرت كثيرا عندما قراته..الله يبعدنا عن فراق احبابنا لانه بجد شيء مؤلم,,
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!

ميرسى كتيييير كوكو على الموضوع الجميل

مشكور يا باشا

مرسىىىىىىىىىى على مرووووووووورك ياتونى
وعلى مشاركتك الجميله
نورت الموضوع
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!

بجد موضوع جميل جدا و أكتر من رائع,,
فقد تأثرت كثيرا عندما قراته..الله يبعدنا عن فراق احبابنا لانه بجد شيء مؤلم,,


مرسىىىىىىىى على مرووووووووورك يا red rose88
وعلى مشاركتك الجميله
نورتى الموضوع
 

وسيم الكسان

New member
عضو
إنضم
20 أغسطس 2008
المشاركات
54
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: رد على: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!

ربنا يبارك حياتك ميرسى على الموضوع[/color][/center][/size][/QUOTE]
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!

ليه الشرف انى اول مشاركه ليك تكون فى موضوعى
مرسىىىىىىىىىى على مروووووووورك ياوسيم
وعلى مشاركتك الجميله
نورت الموضوع
 

amjad-ri

مشرف
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2007
المشاركات
6,462
مستوى التفاعل
35
النقاط
0
الإقامة
ليس من شانك
رد: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!

حينما تبكى عند الفراق ،
وتعيش على أمل لقاء ثانى

وما اصعب نسيانه

وما اصعب العثور على شخص اخر يحل محله

شكرا على الموضوع الموجع
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!

مرسىىىىىىىى على مروووووورك يا امجد
وعلى مشاركتك الجميله
نورت الموضوع
 

MacGyver

New member
عضو
إنضم
1 سبتمبر 2008
المشاركات
183
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!

كلمات جميلة و فالجون, شكراً على الموضوع...
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!

مرسىىىىىىىى على مروووووورك ياElMaZaGaNgI
وعلى مشاركتك الجميله

نورت الموضوع
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
كيف تعرف انك واقع فى حالة حب ؟

كل من يقع في حالة حب يمكنه ان يتعرف على اشارات ذلك الحب

بعد ان يحس بها على جلده، وفي أعماق أحاسيسه، ولكن يبقى لديه نوع

من الشك،... هل فعلا هذا هو الحب...؟


فكيف يمكن للمرء ان يتأكد من حقيقة أحاسيسه؟


عندما تشعر بإحساس غريب وعميق ودافئ تجاه هذا الشخص



عندما تنظر او تتذكر هذا الشخص يزداد خفقان قلبك

عندما تشعر باضطرابات داخليه واحساس ممتع غير موصوف

عندما لا تشعر بالوقت .. عندما تستمتع بأحلام اليقظة

عندما تفكر بذلك الإنسان قبل التفكير بذاتك




عندما تنظر إليه نظرة طاهرة بعيده عن أي غرائز دونيه أو نزوات شهوانية

عندما تشعر انك أخف وزنا من الهواء واكثر عمقا من المحيط وأقوى من الجبال وانقى من البياض

عندما تشعر ان ذاتك العاطفية مشبعه تماما


عندما تنظر الى أي جنس وترى انهم كلهم سواسية سوى من تحب

حينما تبكي عند الفراق وتعيش من على امل لقاء ثاني

حين ترى او تسمع اوتشم أي شىء جميل ويقفز الى ذهنك من تحب



حينما تبكي .. .وتبكي… وتبكي وحيدا وبعيدا عند فقده

وتبقى طول عمرك على ذكراه فلا تستطيع ان تكرهه او تبعده او تنساه

حين تعيش حياة الآخرين وانت سجين عالمك من الحزن والبكاء والشقاء

عندما تتوارى .. وتتوارى حزينا صغيرا كسيرا


اذا كانت هذه الجمل تنطبق عليك فانت حتماً مصاب بحالة الحب


فاعرف انك قد أحببت بصدق
 
أعلى