رد: متى تصل الى اقصى درجات الحب ؟!!
يابن انت ابقى على حااال بقى
انت شاعر ولا فنان ولا اية حكايتك
اية الجمال دة يا كيرة باشا
بجد كتير علينا
ميرسى على الموضوع
واشكر ربنا كل الشكر على خدمتك الرائعة وسطينا
واتمنالك كل خير
مرسىىىىىىىىىى جدا ياباشا على كلامك الجميل ومرووورك
بس انا ماستاهلش كل ده
نورت الموضوع
بس انا ماستاهلش كل ده
نورت الموضوع