كيف تعرف انك واقع فى حالة حب ؟؟

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
ميرنا قال:
ممكن يخلصك منى لكن احس بيه لاء الموت افضل

محسودة يا ميرنا و مضروبة بعين

خليني اقرأ عليكي سورة الفسفس عسى تشفين من هذا المرض

قول اعوذ برب الفلق, من شر ما خلق (هو ربنا يخلق حاجة شريرة؟ ما علينا) من شر النفاثات في العقد (هي طائرة نفاثة ولا ايه؟ بس هي صحيح عقدة) و من شر حاسد اذا حسد (هو في حاسد ما يحسدش؟ اذا لماذا وجدت اذ الشرطية؟ ما علينا)


انا طفرت اية, لو عرفتها ميرنا تبقى اتشفت و الحمد لله!
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
فعلا نتي جيتي على الوتر الحساس اللي كنت بتكلم فية في موضوه انت بتحبني لية صعب اوي نحدد حاجة مرئية هو دة الحب بالظبط زي مانتي قولتي شكرا ليكي جدا
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
My Rock قال:
محسودة يا ميرنا و مضروبة بعين

خليني اقرأ عليكي سورة الفسفس عسى تشفين من هذا المرض

قول اعوذ برب الفلق, من شر ما خلق (هو ربنا يخلق حاجة شريرة؟ ما علينا) من شر النفاثات في العقد (هي طائرة نفاثة ولا ايه؟ بس هي صحيح عقدة) و من شر حاسد اذا حسد (هو في حاسد ما يحسدش؟ اذا لماذا وجدت اذ الشرطية؟ ما علينا)


انا طفرت اية, لو عرفتها ميرنا تبقى اتشفت و الحمد لله!

اى يا روك صلى على النبى امال لو حسد يبقى حلو بردو :36_33_7:
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
فعلا نتي جيتي على الوتر الحساس اللي كنت بتكلم فية في موضوه انت بتحبني لية صعب اوي نحدد حاجة مرئية هو دة الحب بالظبط زي مانتي قولتي شكرا ليكي جدا


ايوا انا بحب اعزف على الوتر الحساس على طول فى مانع
 

قلم حر

المفدي بالنعمه
مشرف سابق
إنضم
16 أغسطس 2006
المشاركات
8,812
مستوى التفاعل
21
النقاط
0
الإقامة
بلاد الشام
الرائعه ميرنا
أنا من لما أشتركت في ألمنتدى كنت عاوز أقلك انو أجمل مواضيع انسانيه بتكون جنب توقيعك 0
ألمسيح يحفظك و يباركك كل يوم أكتر و أكتر 0
يا ريت تكتري ألمواضيع ألحلوه 0
وشكرا على مجهوداتك 000000 طبعا شكرا كمان لباقي ألمشرفين 000 ربنا معاكو كلكو 0
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
ياربي علي التشاؤم
الا ما لقيت رد يفتح نفسي

كله كدا متشائم


ياجدعان الحب دا حاجه كدا حلم كلنا بنحلم بيه
والمشاعر دي لو اتحست مع ولد وحتي لو مكملش الموضوع بالجواز يبقا نشكر ربنا اننا حسيناها
مش لازم الحب يكمل بالجواز بس ممكن يبقا زكري حلوه اقعد مع نفسي افتكر فيها
ومش لازم كل حب ينتهي بجرح
لو الحب دا بج من القلب مش هتقدر تكره الشخص دا حتي لو جرحك جرح كبير اوي
هتفضل برضه تلتمس ليه العزر وهيفضل الانسان دا حاجه كبيره اوي في نظرك وشخصيه مثاليه بالنسبه ليك
وهيفضل زكري حلوه تسرح فيها وعمرك متنساها حتي لو كان سايبلك جرح هتحاول تبرر له موقفه
دا الحب لكن لو وصلنا لمرحله الكره والحقد دي مش حب خالص الي بيحب ميعرفش يكره حتي لو الي قدامه مش كويس وجرحه عمره مهيقر يكرهه
 

Nemoo

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
6 يناير 2007
المشاركات
3,366
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الإقامة
in JESUS heart
متى تصل إلى أقصى درجات الحب ؟؟

HEART3.gif
متى تصل إلى أقصى درجات الحب
HEART3.gif


عندما تشعر بإحساس غريب وعميق ودافئ تجاه هذا الشخص

عندما ترى أو تتذكر هذا الشخص يزداد خفقان قلبك

عندما تشعر بإضطرابات داخليه وإحساس ممتع غير موصوف

عندما لا تشعر بالوقت ، عندما تستمتع بأحلام اليقظة

عندما تفكر بذلك الإنسان قبل التفكير بذاتك

عندما تنظر إليه نظرة طاهره بعيده عن أى غرائز دونيه أو نزوات شهوانيه

عندما تشعر أنك أخف وزناً من الهواء وأكثر عمقاً من المحيط وأقوى من الجبال وأنقى من البياض

عندما تشعر أن ذاتك العاطفيه مشبعه تماماً

عندما تنظر الى أى جنس وترى أنهم كلهم سواسيه ، سوى من تحب

حينما تبكى عند الفراق ، وتعيش على أمل لقاء ثانى

حين ترى أو تسمع أوتشم أى شئ جميل ويطرأ إلى ذهنك من تحب

حينما تبكي .. وتبكى .. وتبكى وحيداً وبعيداً ، عند فقده

وتبقى طول عمرك على ذكراه فلا تستطيع أن تكرهه أو تبعده أو تنساه

حين تعيش حياة الآخرين وأنت سجين عالمك من الحزن والبكاء والشقاء

عندما تتوارى .. وتتوارى حزيناً صغيراً كسيراً

إذا كانت هذه الجمل تنطبق عليك فانت حتماً مصاب بمرض الحب

فإعلم أنك قد أحببت بصدق

 

emy

افتخر بمسيحى
عضو مبارك
إنضم
18 ديسمبر 2006
المشاركات
8,158
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
حلووووووووووووووووووووووو اووووى يا نيمو
بجد يجنن ربنا يباركك
 

Nemoo

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
6 يناير 2007
المشاركات
3,366
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الإقامة
in JESUS heart
شكرا اروج على تعلقكك


شكرا ايمى على احساسك
 

Bino

المحتمى فى دم المسيح
عضو مبارك
إنضم
22 أكتوبر 2006
المشاركات
558
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
الإقامة
away of Jerusalem
كلام جميل جداً
و أنا شخصيا اكتشفت انى بحب بجد
 

koko george

New member
إنضم
18 فبراير 2007
المشاركات
42
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
بجد طل حاجة قولتها صح موووووووووووووووووووووووووووت عبرت عن الموضوع بكلمات أنا نفسى أقولها ربنا يبارك حياتك
 

merola

عايزاك تتوبـنـى
عضو مبارك
إنضم
16 يناير 2007
المشاركات
1,792
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
جميلة اووووووووووى يا نيمو مش عارفة بتجيب الكلام الحلو دة منين
 

merola

عايزاك تتوبـنـى
عضو مبارك
إنضم
16 يناير 2007
المشاركات
1,792
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الموضوع جميل جدا يا نيمو مش عارفة بتجيب لكلام الحلو دة منين
 

bondok

New member
عضو
إنضم
3 فبراير 2007
المشاركات
82
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
مشكور
مشكور
مشكور مشكور
مشكور مشكور مشكور
مشكور مشكور مشكور مشكور
مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور
مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور
مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور
مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور
مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور
مشكور
مشكور
مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور
مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور
مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور
مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور
مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور
مشكور مشكور مشكور مشكور
مشكور مشكور مشكور
مشكور مشكور
مشكور
مشكور
 

Nemoo

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
6 يناير 2007
المشاركات
3,366
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الإقامة
in JESUS heart
شكرا على تعليقكم و احساسكم يعنى شويه كده يا اخت ميرولا يا رب يكون عجبك
 

merola

عايزاك تتوبـنـى
عضو مبارك
إنضم
16 يناير 2007
المشاركات
1,792
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
ايوة طبعا يا نيمووو عجبنى و الا مكنتش شاركت فية
 
أعلى