يااااااااااااااالهوى...
ياكسفونى يا ناس :08: ده أنا شكلى جايه بعد الهنا بسنة هههه
سامحينى بقى يا نيفا وبعدين أنا جاية أختم الحفلة بصراحة
لا جميل مفيش مشكله انتي تنوري في اي وقت
واياااااااااكى تكونى مشلتيش نصيبى من التورتة :nunu0000:
يعني جيه متاخره وكمان عايزني اشيللك تورته
لا مش كمان جايه فاضه كمان جايبه عصيه معاكي
احنا مش بنخافش
التورت كتير اختاري اللي انتي عايزه يا جميل
هههههههههههههههههههههههه
كل سنة وانتى طيبة يا حبيبتى وعقبال مليون سنة
وانتي طيبه يا قمر
وطبعا عشان منظرى الوحش بقى لازم كنت اعمل التورتة أنا
وأكيد شميتى ريحتها مانا عملتها فى مطبخ المنتدى هههه
طبعا طبعا شمت ريحتها وهي بتتحرق في الفرن
روحتي رميتها وجيبتي غيرها
هههههههههههههههههههه
وهدية كمان انشاءالله ماحد حوووووووش
وليه التبذير دا يا مرمر
وقريبا هتلقونى قاعدة بشحت على باب المنتدى كل يوم عيد ميلاد كده ههههه
هههههههههههههه
بسيطه دا انتي هتلمي فلوس كتير كدا
ابقي خديني معاكي
كل سنة وانتى طيبة ياقمر وعيد ميلاد سعيد