كل سنة وانتى طيبة يا احلى نيفين رمزى

yousteka

راحتي معاك
عضو مبارك
إنضم
25 مارس 2008
المشاركات
4,750
مستوى التفاعل
119
النقاط
0
الإقامة
in jesus hand
كل سنة وانتي طيبة يافينا ياعسل

هي متأخرة بس تمشي

بس عيد ميلادك مش هيمنعك من الكرسي

انتي قاعدة ............ززز قاعدة


عبقال مليون سنة يا قمر
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*



104284737.gif


يااااااااااااااالهوى...

ياكسفونى يا ناس :08: ده أنا شكلى جايه بعد الهنا بسنة هههه

سامحينى بقى يا نيفا وبعدين أنا جاية أختم الحفلة بصراحة

واياااااااااكى تكونى مشلتيش نصيبى من التورتة :nunu0000:

كل سنة وانتى طيبة يا حبيبتى وعقبال مليون سنة

وطبعا عشان منظرى الوحش بقى لازم كنت اعمل التورتة أنا

وأكيد شميتى ريحتها مانا عملتها فى مطبخ المنتدى هههه

417391867.gif


وهدية كمان انشاءالله ماحد حوووووووش

817734172.jpg


وقريبا هتلقونى قاعدة بشحت على باب المنتدى كل يوم عيد ميلاد كده ههههه

كل سنة وانتى طيبة ياقمر وعيد ميلاد سعيد
 
التعديل الأخير:

ginajoojoo

فلنسبح اسم الرب
عضو
إنضم
24 يناير 2007
المشاركات
2,071
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Alexandria

R0O0O0KY

^THΞ LΞGΞNĐ^
عضو مبارك
إنضم
29 أغسطس 2007
المشاركات
3,826
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
يــهــمــك فــى أيــة ؟
hb5ga5.gif

مش ممكن

عيد ميلاد نيفين بجد!!!

يمهل ولا يهمل

هههههههههههههههه

اصدى كل سنة و انتى طيبة يا نيفين و سنة جميلة عليكى بأذن المسيح و تحققى فيها كل احلامك و امنياتك

طبعا مش حنساكى فى التورتة


frenchcakenp9.jpg


جينا بقى لوقت الهـــــــــدية

هو الهدية طبعا حاجة حية يعنى مش محطوطة فى علبة

دة مبدئياً

انزلى كدة مـــــــعايا












شوية كمان




















قربنا متقلقيش
















































وصلنا!!!!!!!!!!!!!



طقم عرسان بقى انما اية بس انا المرادى سايبلك حرية الاختياررررر
هههههههههههه

91262793qp7sb9.jpg

من اجمل الشباب فى جزيرة سمبونجو بس ياريت تلحقى تختارى بسرعة علشان دول بيتخطفوا خطف ههههههههههههه
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
كل سنة وانتي طيبة يا نيفين


وعقبال مليون سنة تقضيهم مع المسيح وفي حضنه

ودايما للامام في علاقتك معاه

ومنورانا في المنتدي

ودي حاجة بسيطة كدا احسن تقولي اني بخيل ولا حاجة

z2y36299.jpg


happy birthday with jesus

ميرسي يا مينا علي تهنئتك
حد يقدر يقول عليك بخيل برضه
دا انت ابو الكرم كله ياباشا
نورت الحفله يامان
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
كل سنة وانتي طيبة يافينا ياعسل

هي متأخرة بس تمشي

بس عيد ميلادك مش هيمنعك من الكرسي

انتي قاعدة ............ززز قاعدة


عبقال مليون سنة يا قمر


وانتي طيبه يا يوستيكا
ميرسي يا قمره
بس ايه الهديه الجميله اللي انتي دخله بيها دي
كرسي ايه يا ماما كان غيرك اشطر
شوفي غيري وانا بقي هارشحك يا جميل
هههههههههههههههههههههههههه
انتي مش بتشوفي المثل اللي بيقول
" من حفر حفره لاخيه وقع فيها "
استعدي بقي يا جميل
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
104284737.gif

يااااااااااااااالهوى...

ياكسفونى يا ناس :08: ده أنا شكلى جايه بعد الهنا بسنة هههه

سامحينى بقى يا نيفا وبعدين أنا جاية أختم الحفلة بصراحة


لا جميل مفيش مشكله انتي تنوري في اي وقت

واياااااااااكى تكونى مشلتيش نصيبى من التورتة :nunu0000:
يعني جيه متاخره وكمان عايزني اشيللك تورته
لا مش كمان جايه فاضه كمان جايبه عصيه معاكي
احنا مش بنخافش
التورت كتير اختاري اللي انتي عايزه يا جميل
هههههههههههههههههههههههه

كل سنة وانتى طيبة يا حبيبتى وعقبال مليون سنة

وانتي طيبه يا قمر

وطبعا عشان منظرى الوحش بقى لازم كنت اعمل التورتة أنا

وأكيد شميتى ريحتها مانا عملتها فى مطبخ المنتدى هههه

طبعا طبعا شمت ريحتها وهي بتتحرق في الفرن
روحتي رميتها وجيبتي غيرها
هههههههههههههههههههه

417391867.gif

وهدية كمان انشاءالله ماحد حوووووووش
وليه التبذير دا يا مرمر

817734172.jpg

وقريبا هتلقونى قاعدة بشحت على باب المنتدى كل يوم عيد ميلاد كده ههههه

هههههههههههههه
بسيطه دا انتي هتلمي فلوس كتير كدا
ابقي خديني معاكي


كل سنة وانتى طيبة ياقمر وعيد ميلاد سعيد


وانتي طيبه يا قمرنا
ونورتي يا جميل
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
hb5ga5.gif


مش ممكن

عيد ميلاد نيفين بجد!!!

يمهل ولا يهمل

هههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههه
انت جاي تهني ولا تشمت
ايه الناس دي الحقد مالي قلوبهم كدا
اه ياغلبانه يايني دايما مظلومه كدا

اصدى كل سنة و انتى طيبة يا نيفين و سنة جميلة عليكى بأذن المسيح و تحققى فيها كل احلامك و امنياتك

وانت طيب يا روكي
وسنه جميله علينا كلنا


طبعا مش حنساكى فى التورتة




frenchcakenp9.jpg



تورته شكلها جميل جدا
بس ياتري طعمها ايه
هههههههههههههههه

جينا بقى لوقت الهـــــــــدية

هو الهدية طبعا حاجة حية يعنى مش محطوطة فى علبة
هههههههههههههههههههه
حيه ولا تعبان

دة مبدئياً

انزلى كدة مـــــــعايا






شوية كمان








قربنا متقلقيش





















وصلنا!!!!!!!!!!!!!

ههههههههههههههههههههههه
نفسي انقطع
بس تصدق نزلت بسرعه
هههههههههههههههههههه



طقم عرسان بقى انما اية بس انا المرادى سايبلك حرية الاختياررررر
هههههههههههه

91262793qp7sb9.jpg


من اجمل الشباب فى جزيرة سمبونجو بس ياريت تلحقى تختارى بسرعة علشان دول بيتخطفوا خطف ههههههههههههه



هههههههههههههههههههههههههههههههه
يا خراشي علي الجمال
هو اللي عملته فيك بترده فيا ولا ايه
بس للاسف جيبتهم متاخر قوي ياروكي
ههههههههههههههههههه
انا مخطوبه
ههههههههههههههههههه
لو ماكنتش مخطوبه كنت اخدت الاتنين
واحد اساسي والتاني احتياطي
هههههههههههههههههههه

ميرسي يا روكي نورت بجد
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
323406540.gif



كل سنة وانتى طيبة يانيفين عقبال 100سنة


ميرسي يا احلي ملاك للفرح علي تهنئتك الجميله
نورتي يا ست الكل
وربنا يخليكي لينا يارب
 

نيفين ثروت

حزب الغلاسه
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
1,799
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
انا زعلانه منك يا بت يا توأمى انتى
علشان مقلتليش عيد ميلادك
كده
ماشى ماشى ماشى ماشى
اربعه ماشى
هههههههههههههههههههههههههه
سامحينى انى جيت متاخره
انا اسفه يا فينا
ووليم سبقنا و عمل الاحتفال
ربنا يخليه يا رب

كل سنه و انتى طيبه
كل سنه وانتى بخير
كل سنه و انتى معانا
كل سنه و انتى منورانا
كل سنه و انتى توأمى
كل سنه و انتى فى حياتى
كل سنه و انتى فى قلبلى
و عقبال ملايين السنين يا عمرى
فى ظل و حب المسيح العظيم
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
انا زعلانه منك يا بت يا توأمى انتى

علشان مقلتليش عيد ميلادك
كده
ماشى ماشى ماشى ماشى
اربعه ماشى
هههههههههههههههههههههههههه

سوري اي قلبي
بس هو انا شوفتك ولا عارفها اوصلك علشان
اقولك
معلش حصل خير
سامحينى انى جيت متاخره

ولا يهمك يا قمري

انا اسفه يا فينا

مفيش اسف بينا يا عمري

ووليم سبقنا و عمل الاحتفال
ربنا يخليه يا رب

اه رجع من سفره وعملي الحفله علي طول
ربنا يخليه لينا

كل سنه و انتى طيبه
كل سنه وانتى بخير
كل سنه و انتى معانا
كل سنه و انتى منورانا
كل سنه و انتى توأمى
كل سنه و انتى فى حياتى
كل سنه و انتى فى قلبلى
و عقبال ملايين السنين يا عمرى

فى ظل و حب المسيح العظيم


وانتي طيبه يا قمري وميرسي علي تهنئتك يا جميل
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
الحب ولع فى الدرة يا بت


اهلا شعلله هانم
تصدقي لسه شايفه اسمك في الموضوع دلوقتي
لو اعرف كنت جيبت عربيه المطافي معايا
ههههههههههههههههههههههه
اهندي شويه يابت
 
أعلى