- إنضم
- 9 أكتوبر 2008
- المشاركات
- 101
- مستوى التفاعل
- 6
- النقاط
- 0
كل سنه و انتى طيبه و عقبال 100 سنه
كل سنه ونتي طيبه
كل سنه و انتى طيبه و عقبال 100 سنه
كل سنه وانتي طيبه يا نيفين وعقبال مليووووووووووووووووووووووون سنه
اتفضلي... احلى تورته لاحلى نيفين..
![]()
ودي هديه بسيطه كده..
![]()
كل سنة وانتي طيبة يانيفين
وعقبال مليون سنة