كل سنة وانتى طيبة يا احلى نيفين رمزى

محامي مسيحي

قــبــطـــــــي
عضو مبارك
إنضم
5 ديسمبر 2007
المشاركات
2,419
مستوى التفاعل
17
النقاط
38
الإقامة
بلد الأقباط
كل سنه وانتي طيبه يا نيفين وعقبال مليووووووووووووووووووووووون سنه


اتفضلي... احلى تورته لاحلى نيفين..

Strawberry_Almond_Tort_cake.jpg


ودي هديه بسيطه كده..

get-4-2007-pv5a21ed.jpg
 

nani

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
14 أغسطس 2007
المشاركات
284
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
كل سنة وانتي طيبة يانيفين

وعقبال مليون سنة
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
كل سنه وانتي طيبه يا نيفين وعقبال مليووووووووووووووووووووووون سنه​



اتفضلي... احلى تورته لاحلى نيفين..

strawberry_almond_tort_cake.jpg



ودي هديه بسيطه كده..


get-4-2007-pv5a21ed.jpg



يا مرحبا يا مرحبا المتر مينا عندنا
وانت طيب يا مينا وميرسي جدا علي التورته
فعلا جميله جدا
بص انا هاكل المسكرات بس واسيب الباقي ديكور

وبجد ذوقك جميل جدا
ميرسي علي مرورك العطر
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
كل سنة وانتي طيبة يانيفين

وعقبال مليون سنة


وانت طيبه يا ناني
وميرسي يا جميل علي تهنيئتك ومرورك الجميل
نورتي الموضوع
 
أعلى