- إنضم
- 12 ديسمبر 2007
- المشاركات
- 20,057
- مستوى التفاعل
- 1,908
- النقاط
- 113
![]()
لا مش معقول النهارده عيد ميلاد احد اعضاء حزب الغلاسه
وانا اقول النهارده ليه يوم جميل
مطلعتلهوش شمس
يوووه اقصد يوم طلعته النور والشمس والنجوم
هههههههههههههههه
طبعا يابنتي هو يوم ميلادي زي اي يوم
لازم كل جاحه تطلع فيها
الشمس والقمر والنجوم
طبعا مينفعش اجي وايدي فاضيه
تورتك اهي
عشان بس تعرفي غلوتك عندي يا نوفا يا حبيبتي
![]()
يا عسل كميله خالص مالص بالص نالص
ايه الجمال دا كله
انا مش هاكلها ولا هاخلي حد يمد ايده عليها خالص
دي للفرجه وتخويف العيال بس
هههههههههههههههههههه
هديتك اهي
![]()
كل سنه وانتي طيبه يا قمر
وسنه سعيده في حضن يسوع
واللي محققتهوش تحققيه السنه دي
وانتي طيبه يا اجمل ميرو
وميرسي يا قلبي علي تهنئتك الجميله دي
وميرسي يا قلبي علي تهنئتك الجميله دي