كل سنة وانتى طيبة يا احلى نيفين رمزى

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
252399800ez8.gif


لا مش معقول النهارده عيد ميلاد احد اعضاء حزب الغلاسه
وانا اقول النهارده ليه يوم جميل
مطلعتلهوش شمس
يوووه اقصد يوم طلعته النور والشمس والنجوم

هههههههههههههههه
طبعا يابنتي هو يوم ميلادي زي اي يوم
لازم كل جاحه تطلع فيها
الشمس والقمر والنجوم

طبعا مينفعش اجي وايدي فاضيه
تورتك اهي
عشان بس تعرفي غلوتك عندي يا نوفا يا حبيبتي
caykah1gc9.jpg

يا عسل كميله خالص مالص بالص نالص
ايه الجمال دا كله
انا مش هاكلها ولا هاخلي حد يمد ايده عليها خالص
دي للفرجه وتخويف العيال بس
هههههههههههههههههههه

هديتك اهي
167407344oo7.jpg

كل سنه وانتي طيبه يا قمر
وسنه سعيده في حضن يسوع

واللي محققتهوش تحققيه السنه دي

وانتي طيبه يا اجمل ميرو
وميرسي يا قلبي علي تهنئتك الجميله دي
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
انتي بتخافي من الصراصير ماشي مش هتكلم



وادي حقك ناشف اهوه 3 خواتم واختاري واحد بس







يارب يكونوا عجبوكي

حلوين جدااااااااااااااااااااااااااا يا مايكل
وبما اني مش طماعه فانا هاختار
هاختار بس انا محتاره فيهم كلهم
علشان كدا مش هاغلب نفسي
واختارهم كلهم
يالا مبروكين علي
هههههههههههههههههههههههههههه
نورت يا مايكل
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
س

و

ر

ى

سورى على التاخير

على بال ما لقيت عربية نقل تجيبنى انا والتورت



لا يا جميل مفيش اي تاخير خالص
دا احنا كنا مستنينك علشان كل التورت اللي معاكي دي
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بص كنتي قولتلي وانا كنت بعتلك لوري يشالهم
هههههههههههههه
نورتي يا بنت الابنا ونس
وربنا يخليكي
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
كل سنة وانت طيبة اخت نيفن

showImage.php

attachment.php

attachment.php


هو دا قصر للفرجه بس ولا ايه :dntknw:
انا عايزه من دا ماليش دعوة
:36_1_4:
هههههههههههههههههههه
نورت يا كليم بجد وميرسي قوي علي تهنئتك ومشاركتك الجميله
 

احلى ديانة

نفسى ارحع لحضنة
عضو مبارك
إنضم
4 يناير 2008
المشاركات
4,704
مستوى التفاعل
87
النقاط
0
الإقامة
اى مكان وسط حبايبى
يا نهار عيد ميلاد نيفين وانا ما اعرفش

كل سنة وانتى طيبة يا قمر

وعقبال مليون سنة مش 100 بس

وفين التورتة بقى :d
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
happy_birthday_13.gif



كل سنة وانتي طيبة عيوني
عئبال ال120 سنة يارب ^_^

سنة حلوة عليكي


وانتي طيبه يا ارووجه يا قمرتنا
بس ليه 120 سنه انا هخلل هنا ولا ايه
قول يارب اخلص السنه دي وبس
كفايه علي كدا
ههههههههههههههههههههههه
نورتي يا جميل
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
يا نهار عيد ميلاد نيفين وانا ما اعرفش

كل سنة وانتى طيبة يا قمر

وعقبال مليون سنة مش 100 بس

وفين التورتة بقى :d


وانت طيب يا فادي
بس ايه الناس الطفسه دي واللي همها علي بطنها
ع العموم التورت كتيررررررررر ايه قدامك اختار اللي عايزه وخده

مليون سنه ليه هيكون هيكل عظمي للتجارب ولا ايه
يا راجل حرام عليك
ههههههههههههههههههههههههه
نورت يا باشا
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
:)كل سنة وانتي طيبة وعقبال 200 سنة


وانت طيب وميرسي يا اغريغوريوس قوي
بس ليه الاذي دا 200 سنه دا وقتها هاكون عظم في قفه بقي
هههههههههههههههههههههههههه
نورت بجد يا باشا
 

sosana

مد ايدك يارب
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2007
المشاركات
3,862
مستوى التفاعل
41
النقاط
0
الإقامة
منقوشة في كف ربي
Fuegos-artificiales-La-casa-pirotecnica-ucraniana-2006081408305505hg2.jpg


Birth-013.gif

كل سنة وانتي طيبة يا نفين وعقبال مليوووووووووون سنة مع يسوع وكل حياتك نجاح وسعادة يارب

وادي ياقمر احلى تورتة ليكي​

26509442bn9.jpg

ودي طبعا الهدية
يارب بقى تعجبك​

818851418522571942.jpg

HAPPY BIRTHDAY TO YOU
 

M a r i a m

Trust God
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
6,439
مستوى التفاعل
151
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
bronsis6b.gif



كل سنة وانتى طيبة ياحبيبة قلبي وعقبال 100000000000000 سنة

سنة حلوة مع يسوع

happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday
happy birthday

happy birthday to to you

سنة حلوة ياجميل
shtshtsha

سنة حلوة ياجميل
shtshtsha

سنة حلوة سنة حلوة
سنة حلوة مع يسووووووووووووووووووووووع


ويلا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاد (انتى طبعا )
هيكون عيد ميلاده الليلة اسعد الاعياد فلحيا ابو الفصاد(انتى تانى):new6:






يلا بينا على الحفلة


get-11-2007-km8j98qf.jpg

صواريخ كتير بس اوعى حد يتعور



10080131091069we1.gif




greeting_cards_big.jpg







ودى بالونات كتيرررررررر هنفرقعهم سوا
طاخ طيخ طررررررررررررررررررراخ



happy6vf2.gif









ودى التورتة اللى هنطفى فيها الشمعة وناكلها حبوبتي واصحابها بس


12_28_00-lit_birthday_cake.jpg




ودى حبة هدايا كدة طبعا فاضيين
ههههههههههههههههه


Gift_Box_Display_-_Resized.jpg



item20618.gif




ودة فرخة كدة من فرختنا بيك هههههههههه قصدي فرحتنا
وبمناسبة الفطار
كل سنة وانتى طيبة
وحلو حلو كلو وحلو وهنقول كلام فى محله


turkey01thumbmq7.jpg




ودى أحلى ساعة لحبي
20080427_030241_5.jpg



يارب تعجبك



وده ساقع كتير لكل الموجودين


75lg4.jpg



get102007upload2worldcofc7.jpg

ودى تورتة لكل الحاضرين



spacer.gif
butterfly_cakes_1.jpg







 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
كل سنة وانتى طيبة يا حبيبتى
وعقبال مية سنة
فى حياتى طبعا هههههههههههه
ودى هديتك بقى
يا رب تعجبك كدى

thumbnail.php
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
وانتي طيبه يا قمرنا
وميرسي يا سوسنا قوووووووووووووي علي تهنئتك يا جميل
وطبعا يا جميل اي حاجه منك لازم تعجبني
نورتي يا قمر
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
دا كله بجد يا يارا مش عارفه اقولك ايه يابت
واحشتيني موووووووووووووووووووووووووووت وواحشتني شقاوتك يا جميل
وايه كل الحاجات دي
بجد الحفله كانت نقاصكي يابت
ربنا يخليكي يا جميل
وبجد نورتي الحفله
وميرسي علي الفرخه
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
كل سنة وانتى طيبة يا حبيبتى

وعقبال مية سنة
فى حياتى طبعا هههههههههههه
ودى هديتك بقى
يا رب تعجبك كدى


thumbnail.php

وانتي طيبه يا جيجي
وربنا يخليكي
الله بجد ذوقك روووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعه
تسلملي مجايبك يا قمرنا
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
اوعى يا بت تردى عليه الا لما يجيب هدية بقى


تصدقي يا جيلان ما اخدتش بالي من الحكايه دي
اوك
انت يا واد يا سيزار
فين الهديه يا واد
شكلك بخيل ومش بتجيب هدايا
ممنوع دخول الحفله بدون هدايا

وطبعا البت جيلان بتهدي النفوس
مش اكتر
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
كل سنة وانتي طيبة يا نيفين

وعقبال مليون سنة تقضيهم مع المسيح وفي حضنه

ودايما للامام في علاقتك معاه

ومنورانا في المنتدي

ودي حاجة بسيطة كدا احسن تقولي اني بخيل ولا حاجة

Z2y36299.jpg


happy birthday with jesus
 
أعلى