معقوووووووله يبقى عيد ميلاد حبيبتى نيفااا واجى متأخره كده يا رب تسامحنى بقى .
كل سنه وانتى طيبه يا حبيبتى وعقبااااااااال سنييييييين كتير فى حضن يسووووع ويا رب تحققى كل أمنياتك وتعيشى حياه سعيده يا قمررررررى .
كل سنة وانتى طيبة وعقبال 99 بس كفاية عليكى كدة
عشان بعد كدة هتلاقى :hlp::hlp::hlp::hlp:ld:
ld:
ld:
واحنا مش عايزين نشوفك كدة
يلا كل سنة وانتى طيبة والسنة الجاية تكون فى ايد بابا يسوع ويعملك الافضل فى كل حياتك دايما كدة
ميرسي يا مايكل علي تهنئتك الجميله
بس فين الهديه يا واد انت جايبلي تورته بس وخلاص الكل قاموا بالواجب معاها
فين بقي هديتي
هههههههههههههههههههههههههههههههه
نورت يا جميل الحفله
مش غريبة بردو بيكون عيد ميلادك واحنا مانعرفش
عموما كل سنة وانتى طيبة
وعقبال ميت سنة يارب فى حضن الرب يسوع
وتحققى فيها كل احلامك وامنياتك
ربنا معاكى
![]()
كل سنة وانتى طيبة ياقمراية ياحبيبة قلبى
وطبعا انتى عرفانى طفسة لا بتاعت هدايا ولا تورت انا باجى اكل بس
قوليلى بقى المطبخ فين
مش هعمل حاجة هتفرج بس على الاكل
متفهمونيش صح ارجوكم
كل سنة وانتى طيبة ياحبيبى وعقبال مليون سنة مع يسوع
![]()
والحاجه الساقعه اهيه ليكى لوحدك ههههههههههههههههههههههههههههه
![]()
والخاتم ده ليكى يا عسل يارب يعجبك
![]()
دايما كده جايه علي طمع
انتوا كده يابنات تموتوا في الهدايا
انا احترت اجبلك هديه ايه قولت اجبلك عفركوش نفسه وانتي قوليله يجبلك ايه
اطلبي بقي انتي بس اعملي حسابي
ههههههههههههههههههههههههه
لا يا اخويا دا بخاف من الصرصار يطلعي عفريت
هههههههههههههههههههههههههه
انا عايزه حقي ناشف وجاهز اطلب انت وانا هاستني الهديه توصلي
وميرسي يا مايكل علي مرورك العطر